National Repository of Grey Literature 1,238 records found  beginprevious1222 - 1231next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Organizational culture of Telefónica O2
Patera, David ; Surynek, Alois (advisor) ; Čitanová, Petra (referee)
The topic of this work is a characteristics of the organizational culture of the company Telefonica O2. The objective was to describe the integration process of two merging companies (Cesky Telecom and Eurotel) and an influence if this integration on development and formation of the organizational culture of Telefonica O2. Further then to analyse two surveys of employees' satisfaction and to analyze strong and weak points of the orgnanizational culture.
Impact of culture elements on the marketing. Specifics of New Zealand culture.
Kadlec, Michal ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
This Diploma paper deals with topic of cultural impact on the Marketing. Connections and significance of cultural elements are explored in marketing perspective. The methodical section of this paper is focused on the Culture of New Zealand, when its specific traits are described and main cultural elements related to the marketing are analyzed. In the first part of the paper it discusses the culture in general terms as well-dynamic process and takes up with the main elements of culture. Extraordinary attention is paid to the specific symbolic perception of colours in various cultures as the most important visual factor, which is also connected with the marketing. Theoretical section of this paper is closed up by analysis of the Model cultural dimensions, which was invented by Dutch anthropologist Geert Hofstede. This model provides measurable data about main cultural traits and differences in certain cultures over the World. The Analysis of Hofstede`s model also includes relation to the various religions. The second part of the paper deals with the process of significant culture elements application on the marketing field. Primarily attention goes to the marketing mix and its tools -- product, price, place and promotion. This section defines and explains main aspects and perspectives of multicultural marketing, which are necessary to respect. The final methodical part of this paper focuses on the Culture of New Zealand and its fundamental elements related to the marketing as well. It provides overview of the main culture traits, which are essential to be adapted to launch New Zealand market successfully. Research of the visual symbol perception in Czech and New Zealand culture completes this topic. This was done through questionnaire using cultural based print advertisements. In conclusion it presents summary of the main goals found in this diploma paper.
Profesní etiketa v multikulturní firmě v kontextu americké kultury
Skopová, Gabriela ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Práce se zaměřuje na porovnání národní a firemní kultury s důrazem na jejich odlišnosti, avšak zkoumá i případné souvislosti. Podobně postupuje také při popisu společenské a profesní etikety. V druhé části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní příklad.
Perspecitve of Czech-Vietnamese economic relations with looking on cultural differences
Sobolíková, Jitka ; Müllerová, Františka (advisor) ; Božena, Plchová (referee)
In the first chapter basic information about Vietnam such as natural determinats, population, history and economic situation is described. Next chapter contains detailed description of political, economic and cultural Czech-Vietnamese relations. The conception of export support for years 2006-2010 is clarified in chapter three. The next chapter analyses Vietnamese enterprise environment and atmosphere for foreign direct investment. Last chapter describes Vietnamese culture and bussines negotioations between Czech and Vietnamese partners.
Specifika personálního řízení v multinacionální společnosti
Jiroušková, Markéta ; Kleibl, Jiří (advisor) ; Jindřich, Tomáš (referee)
Diplomová práce popisuje základní představy, hodnoty a postoje zaměstnanců v multinacionální společnosti a jejich přizbůsobení k jiné podnikové kultuře. Dále popisuje, jak může silná podniková kultura ovlivnit pracovní jednání zaměstnanců a současně vytváří specifickou tvář firmy.
The Firm´s Culture and Regional Development
Čurnová, Jana ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Velichová, Lucie (referee)
Práce se odvíjí od pojmu etika v podnikání. Podává teoretická východiska podnikatelské etiky a společenské odpovědnosti firem. Hlavní pozornost je věnována různým formám spolupráce v oblasti Corporate social responsibility s důrazem na firemní filantropii. Její součástí je také krátká charakteristika neziskových oganizací, jakožto nejčastějších příjemců firemních darů. Případová studie je věnována analýze firemní kultury a CSR aktivit ve společnosti Škoda auto a.s. a klade si za cíl ozřejmit naplněnost firemní politiky v této oblasti a její dopad na region.
Interkulturní management - Ukrajinci v ČR
Khramkova, Yevheniya ; Štrach, Pavel (advisor)
Práce obsahuje teoretický popis hlavní součaásti managementu - interkulturní komunikací.V práci také jsou popsané studia Geerta Hofstedeho. Následující kapitola popisuje kulturu Ukrajiny, její tradice, způsob chování ukrajinských obyvatel, jejich každodenní život,způsob oslavování důležitých svatků atd. V další kapitole je popsána historie migrace Ukrajinců do České Republiky, důvody, které je k tomu donutili a také jsou uvedené některé statistické údaje o počtu pracovních povolení, které byly vydané Ukrjincům v průběhu několiká let, počet trvalých pobytů atd. Poslední kapitola obsahuje návrh nějakého vhodného řešení pro české manažery, jak vést pracovniky z Ukrajiny.
Analýza podnikové kultury společnosti Energie MaR s.r.o.
Nováková, Alena ; Surynek, Alois (advisor) ; Lahodná, Radka (referee)
Podniková kultura je dnes nedílnou součástí řízení organizace a výrazně promlouvá do jejích klíčových procesů. Jednou z příčin zvýšeného zájmu o toto téma je japonský ekonomický ?boom? z poválečného období. Na konci 70. a počátkem 80. let minulého století se američtí odborníci začali důkladně zajímat o filozofii japonských firem a jejich techniky řízení, neboť japonský úspěch představoval pro americký průmysl velkou výzvu. Vyvstaly otázky ohledně efektivnosti západních způsobů organizačního řízení a ekonomičtí teoretici i manažeři zaměřili svou pozornost na kulturní aspekty těchto podniků. Kultura podniku má v současnosti své pevné místo mezi jeho základními zdroji hodnot a lze říci, že její důležitost z tohoto pohledu neustále roste. Hodnota podniku pramení jak z finančního, tak i duševního kapitálu, v němž podstatnou úlohu zastává lidský faktor. Každé organizované seskupení lidí si vědomě i nevědomě vytváří svoji kulturu, tedy jistá pravidla a vzorce jednání, hodnoty i způsoby, které jsou a nejsou akceptovány. V každém podniku proto vzniká vždy ?nějaká? kultura a úkolem managementu je tuto kulturu nejen monitorovat, ale především usměrňovat a umisťovat ji do pevně daných intervalů, které jsou předem promyšleny a ?zkalkulovány?. Z teorie podnikové kultury, kterou bych ráda interpretovala v úvodních částech této diplomové práce plyne, že existují různé úrovně podnikové kultury, které se mezi sebou liší nejen svou možností být zpozorovány vnějším subjektem, ale především tím, že pro management podniku je více či méně obtížné na tyto úrovně působit a měnit je. Důležité proto tedy bude, aby se řízení podniků vždy zabývalo touto oblastí ?svého? kapitálu a nepodceňovalo jejich význam ani účinek.
Podniková kultura firmy Glaverbel Czech, a.s. v letech 2002 a 2007
Ježková, Marie ; Nový, Ivan (advisor) ; Teuflová, Jaroslava (referee)
Práce se zabývá podnikovou kulturou mezinárodní firmy. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, charakteristiky a východiska dané problematiky. Část praktická je zaměřena na analýzu podnikové kultury firmy Glaverbel Czech, a.s. Cílem bylo komplexně zmapovat a vyhodnotit základní prvky a principy podnikové kultury a identifikovat zásadní změny, ke kterým v této oblasti během posledních pěti let došlo. Analýza vychází z empirického výzkumu. Na základě takto získaných výsledků a po jejich porovnání s výsledky výzkumu z roku 2002, byla navržena optimalizační opatření v jednotlivých aspektech podnikové kultury.
Corporate culture of the international company
Effenbergová, Veronika ; Nový, Ivan (advisor) ; Primus, Radek (referee)
Diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o podnikové kultuře z několika úhlů pohledu různých autorů a na základě dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů analyzuje podnikovou kulturu mezinárodní poradenské společnosti. Tuto společnost blíže představuje a popisuje její kulturu se zaměřením na její charakteristické znaky, interní a externí komunikaci a na vzájemnou spolupráci mateřské společnosti a jejích zahraničních zastoupení.

National Repository of Grey Literature : 1,238 records found   beginprevious1222 - 1231next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.