Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Geneze filmového festivalu
Zátková, Karolína ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat filmový festival jako kulturologické téma hodné odborné pozornosti. Práce se skládá z teoretické i praktické části. Na filmový festival je zde nahlíženo především z kulturologické perspektivy, tedy jako na instituci plnící vysokou škálou nejrůznějších funkcí. V úvodní kapitole jsou vysvětleny základní pojmy prostupující text práce a také je zde naznačeno široké pole uplatnění tohoto interdisciplinárního kulturního fenoménu. Historie FF, která je předmětem druhé kapitoly práce, sleduje především zásadní proměnu funkce FF od prezentace moci jednotlivých států v euro-americkém prostoru k funkci inovativní. Třetí kapitola uvádí významné teorie o filmových festivalech publikované u nás i ve světě a ukazuje způsoby, s nimiž lze s FF na teoretické úrovni pracovat, se zapojením vědních disciplín jako sociokulturní antropologie, psychologie a sociologie. Stěžejní částí práce je samotný výzkum festivalu a jeho proměny. Jedná se o kvalitativní výzkum Festivalu otrlého diváka. Klíčová slova: filmový festival, výzkum plánové události, kulturní instituce
Management filmového festivalu a jeho specifika
Gabrielová, Alžběta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce mapuje oblast filmových festivalů. V první části jsou popsány funkce filmových festivalů a jejich možná kategorizace. Pro lepší orientaci v problematice je část práce věnována všeobecnému a českému historickému kontextu vzniku filmových přehlídek. Soustředí se na zájmové skupiny, které ovlivňují jejich fungování. V druhé části následně analyzuje současnou situaci a zaměřuje se na konkrétní případ Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Analyzuje jeho programové aktivity. Popisuje procesy, které probíhají během organizování filmového festivalu a zkoumá jeho vnitřní a vnější podmínky. Mapuje složení organizačního štábu a shrnuje odpovědnosti jednotlivých pozic.
Postupy při plánování strategie QFF Mezipatra
Mladá, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Cílem diplomové práce je určení silných stránek a budoucích hrozeb, které by mohly ohrozit chod Mezinárodního queer filmového festivalu Mezipatra za pomoci metod strategické analýzy a kvalitativního výzkumu a následně navrhnout směr další činnosti do budoucích let. Teoretická část se zaměřuje na popis struktury festivalu, specifika neziskových organizací a dále charakterizuje vybrané postupy strategické analýzy. V praktické části analyzuji festival díky postupům strategické analýzy a dále využívám neformálních rozhovorů se členy organizačního štábu a vlastní zkušenosti s výkonnou pozicí na festivalu a nastiňuji současný stav činnosti a další směr, kterým by se měl festival ubírat
Případová studie Festivalu otrlého diváka
Mandovec, David ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje bližší analýze Festivalu otrlého diváka. Teoretická část poskytuje základní terminologii zaměřenou na filmový turismus a marketingovou oblast doplněnou o filmovou teorii. Praktická část implementuje specifické prvky na reálnou situaci festivalu, rozebírá vývoj do současnosti, provoz a zejména jeho marketingové nástroje. Na základě informací čerpaných z rozhovoru a dalších zdrojů dochází k jeho zhodnocení, s využitím SWOT analýzy, a posléze navržení doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Vývoj marketingové komunikace mezinárodního festivalu
ELIASOVÁ, Linda
Diplová práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního festivalu outdoorovýcgh filmů (dále jen MFOF). Předmětem této práce je analyzovat dosud používanou marketingovou koncepci a způsob komunikace festivalu z hlediska jeho vývoje v rámci jednotlivých ročníků festivalu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení vedoucích k úspěšnosti festivalu.
Analýza existujících i potenciálních problémů a příležitostí při organizaci filmových festivalů dle metodiky Kepner-Tregoe
Kuročková, Slávka ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Zukalová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zaobírá problematikou formulace, vyhodnocování a řízení existujících i budoucích problémů a příležitostí na filmových festivalech, a to s využitím specifické metodiky Kepner-Tregoe. Úvodní kapitoly jsou věnovány obecnému pojímání rizika spojeného s činností organizací a řízením jejich projektů, a představení samotné metodiky Kepner-Tregoe. Nejobsáhlejší část práce tvoří aplikace této metodiky na reálné problémy a příležitosti, jež se během autorčiny praxe při organizaci domácích a zahraničních filmových festivalů vyskytly. Cílem je nalézt vhodnou metodiku, která by mohla vyhovovat jejím specifikám, a to zejména svou nenáročností na statisticky přesná data a využíváním nástrojů jako jsou intuice a schopnost logického uvažování.
Komunikační strategie filmového festivalu Finále na sociálních médiích
Sloup, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Jáchim, Ivan (oponent)
Tato diplomová práce má dva hlavní cíle, z nichž první představuje teoretické zmapování současné situace na poli sociálních médií a přiblížení jejího marketingového využití. Detailně je pak popsán potenciál komunikační kanálů vhodných pro účely firemní prezentace, kde největší pozornost je věnována následujícím službám: Facebooku, Twitteru, Google+ a YouTube. Druhý cíl je realizován v praktické části, která se soustředí na vlastní návrh nové komunikační strategie filmového festivalu Finále v prostředí sociálních médií, přičemž konkrétní cíle byly zvoleny na základě SWOT analýzy získané expertním šetřením ve festivalovém týmu. Závěrečná část představuje návod pro organizátory filmového festivalu, komplexní taktiku působení na sociálních médiích. Ta je rozdělená do třech fází popisujících rozdílné aktivity marketéra v době před začátkem, v průběhu a po skončení festivalu.
Kulturní eventy v rámci organizace a management firemních kongresů
Janečková, Markéta ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámení s různými druhy eventů, podrobný popis průběhu od jejich samotného počátku až po závěrečné zhodnocení založený na vlastních zkušenostech i na předepsaných pravidlech. V praktické části se zaměřím na průběh a organizaci dvou reálných akcí - firemní konference a filmového festivalu. Práce diskutuje průběh obou akcí, jejich úspěchy a neúspěchy a také rozebírá jednotlivé rozdíly.
Propagace filmového festivalu na příkladu MFF Karlovy Vary
Běloubková, Monika ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Propagace filmového festivalu na příkladu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary" se zabývá problematikou zviditelnění takové události, jakou je filmový festival. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako jsou: komunikace, marketingová komunikace, reklama či propagace a stručně se věnuje jejich vývoji.Především se práce zabývá marketingovými nástroji a zásadami úspěšné propagace a jejími prostředky. Závěry z teoretické části jsou aplikovány v části praktické a to se zaměřením na Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech.
Projekce artových filmů v multikině Cinestar Anděl
Kafuňková, Martina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce "Projekce artových filmů v multikině Cinestar Anděl" se zabývá rolí artových filmů v programu multikina Cinestar Anděl. V teoretické části jsou vymezeny pojmy artový film, multikino a filmový festival a popsány možnosti promítání artových filmů. Zohledněna je i otázka vlivu digitalizace na distribuci artových filmů. Praktická část je zaměřena na aktuální příklady projekcí artových filmů v Cinestar Anděl, konkrétně na Febiofest a projekt Europa Cinemas. Závěr práce je zodpovězením otázky, zda je vhodné slučovat nesourodé prvky hollywoodských blockbusterů a evropské či jiné artové kinematografie v prostoru daného multikina.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.