Název:
Propagace filmového festivalu na příkladu MFF Karlovy Vary
Překlad názvu:
Film Festival Promotion: The Case Study of the International Film Festival Karlovy Vary
Autoři:
Běloubková, Monika ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "Propagace filmového festivalu na příkladu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary" se zabývá problematikou zviditelnění takové události, jakou je filmový festival. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako jsou: komunikace, marketingová komunikace, reklama či propagace a stručně se věnuje jejich vývoji.Především se práce zabývá marketingovými nástroji a zásadami úspěšné propagace a jejími prostředky. Závěry z teoretické části jsou aplikovány v části praktické a to se zaměřením na Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech.The bachelor thesis "Film Festival Promotion: The Case Study of the International Film Festival Karlovy Vary" examines visual presentation and promotion of film festivals. The theoretical part focuses on the definitions of the terms communication, marketing communication tools, advertising promotion, etc. and their historical development. Also mentioned are marketing tools and principles and resources of successful advertising. Findings from the theoretical part are applied in the practical part on the International Film Festival Karlovy Vary.
Klíčová slova:
Filmový festival; Komunikace; Komunikační mix; Propagace; Reklama; Advertising; Communication; Communication mix; Film festival; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28173