Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Platební metody v českých e-obchodech B2C
Řehoř, František ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá současnými možnostmi a trendy při platbách mezi obchodníkem a zákazníkem v českých e-obchodech B2C. Zprvu se práce věnuje specifikaci jednotlivých skupin platebních systémů, dále je pak práce zaměřena na konkrétní platební systémy nabízené na trhu. Pro jejich popis a srovnání jsou zvolena kritéria, která následně umožňují jejich snadnou konfrontaci. Práce detailněji popisuje platební brány, které nabízejí obchodníkovi více platebních možností v rámci jedné integrace. Pomocí dotazníku jsou pak zjištěny zkušenosti a preference lidí při platbách za zboží a služby na internetu. Cílem práce je umožnit, jak obchodníkovi tak zákazníkovi, zorientovat se v dané problematice. Po přečtení této práce by obchodník měl být schopen rozhodnout, jaké platební systémy jsou vhodné či naopak nevhodné pro jeho e-obchod. Naproti tomu zákazník by měl být schopen vybrat pro něj co nejvhodnější variantu platby.
Úloha internetu jako média v komerčních komunikacích
Myšková, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce analyzuje vliv internetu na současný marketing v ČR. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Zaměřuje se zejména na on-line komunikace a popisuje oblast e-komerce. Jsou zde rovněž zmíněny výhody a nevýhody využití internetu jako interaktivního média. Tato část také zahrnuje popis českých internetových uživatelů a vztahu českých firem k on-line komunikacím. Praktickou část tvoří popis kanálů B2B a B2C, jejich výhody a současná situace v ČR. V této části jsou představeny dvě společnosti a jejich internetové strategie jsou podrobeny analýze. Zvláštní pozornost je věnována systémům elektronické výměny dat a provozu e-shopu. Praktická část rovněž přináší návrhy, jak zlepšit internetovou kampaň obou firem.
Klíčové aspekty rozhodování firmy o vstupu do e-businessu
Závodská, Lenka ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce se zabývá užším pojetím e-businessu, a to oblastí e-commerce se zaměřením na B2C. V teoretické části práce je definován pojem e-commerce dle různého členění. Dále je provedena analýza současného stavu e-commerce. V praktické části jsou kapitoly členěny dle hledisek, které vychází z externího prostředí organizace. Jedná se o aspekty legislativní, technické a ekonomické, psychologické, sociální a kulturní. Tyto aspekty jsou analyzovány a v několika případech je provedeno porovnání situace v České republice se situací ve Spojených státech amerických. Cílem práce bylo ukázat, jaké aspekty v současné době ovlivňují rozvoj e-commerce v České republice. Oblast e-commerce se v současné době dynamicky rozvíjí, počet firem nakupujících nebo prodávajících online každým rokem vzrůstá, celkový objem transakcí se také zvyšuje. Rozvoj e-commerce bude ovlivněn především technologickým pokrokem, existujícím právním rámcem a také sociálními a psychologickými faktory, a to především úrovní znalostí informačních technologií.
Analýza obchodování a jeho logistického zajištění v prostředí C2C a B2C při importu zboží z Číny
Přibyl, Jiří ; Novotný, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodování a jeho logistickým zajištěním v prosředí customer to customer a business to customer při importu zboží z Číny. Jeho následným prodejem prostřednictvím elektronických aukčních síní s příkladem z praxe a optimalizací celého procesu.
E-obchodování B2C v globálním prostředí
Cenigová, Ivana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čech, Milan (oponent)
Práce analyzuje možnosti českého zákazníka v globálním světě internetového obchodu a je zaměřena pouze na obchodování B2C. První část práce je věnována vysvětlení jednotlivých pojmů, jako je e-commerce, jsou zde uvedeny druhy a formy obchodování a druhy produktů, které je možno přes internet nakoupit. Ve druhé části už je popsáno s čím musí zákazník počítat, pokud se rozhodne nakoupit přes internet v zahraničí. Dále jsou zde uvedeny doporučené kroky, které by měl zákazník podniknout, aby pro něj byl nákup co nejvýhodnější. V poslední části jsou doporučení představeny na konkrétních příkladech.
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
Čerešňáková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Čejková, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá oblastí Public Relations, nejdříve obecně, následně je specializována na PR v oblasti informačních technologiích. Praktická část je věnována průzkumu úrovně a kvality PR v nejrůznějších společnostech působících na českém trhu spadajících do IT, jak ze segmentu B2B, tak B2C. V závěru je zhodnocena tato úroveň, kvalita, jednotlivé činnosti a rozdíl mezi IT společnostmi B2B a B2C, tak jako mezi společnostmi ryze českými a těmi se zahraničním kapitálem.
Identifikace přínosů e-businessových řešení pro malé firmy
Kysela, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Salava, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá fenoménem elektronického obchodování, identifikuje jeho přínosy, nastiňuje problematiku zřízení internetového obchodu a jeho následný provoz. Je zde předložena široká paleta softwarových, logistických a marketingových nástrojů, díky nimž je možné nakonfigurovat internetový obchod tak, aby vyhovoval požadavkům drobného podnikatele a zároveň perfektně fungoval z hlediska zákazníka. Založení internetového obchodu se zabezpečením veškerého provozu je sice podmínkou k jeho bezchybnému fungování, avšak to je teprve začátek elektronického obchodování. Jak se ukazuje v praxi, jednou z nejdůležitějších věcí je maximální snaha o spokojenost zákazníka, neboť jedině takový zákazník se bude do našeho obchodu vracet, případně ho doporučovat svým známým - dalším potenciálním zákazníkům. V kapitole ?Formování firmy a marketing? je čtenář seznámen se základními principy fungování firmy a její vazby na okolní prostředí, stejně jako s vnitropodnikovou politikou. Jaké jsou podmínky a možnosti pro distribuci svého zboží se pak popisuje v kapitole následující s názvem ?Logistika? a konečně analýza samotných stavebních kamenů internetového obchodu je popsána v kapitole ?Technické zabezpečení a realizace?. Kapitola ?Provoz elektronického obchodu? pak věrně zobrazuje možnosti a úskalí běhu celého systému obchodování. Tato práce se snaží komplexně informovat o realizaci a fungování internetového obchodu, který je sice novým způsobem prodeje, kde však platí stará pravidla o dobrém a poctivém obchodu.
Vývoj elektronického obchodu v ČR - minulost, současnost a výhled
Janák, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá vývojem elektronického obchodu v ČR a ve světě. Obsahuje vymezení e-komerce, její etapy, subjekty, výhody a nevýhody. Popisuje historii Internetu, hlavního prostředku pro realizaci e-komerce, a jeho služby. Dále se zajímá o pojem ?nová ekonomika? a její rysy. Praktická část práce porovnává vývoj e-komerce na úrovni regionů mezinárodně a v rámci ČR je provedeno srovnání segmentů prodeje. V poslední části nastiňuje možné budoucí směřování elektronického obchodu v ČR a ve světě.
Aplikace a využití BI v prostředí elektronického obchodu
Plášil, Roman ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Ouřada, Libor (oponent)
Tato práce je věnována tématu elektronického obchodu z pohledu implementace strategického přístupu k jeho řízení a současně podpory tohoto přístupu ze strany technologické, postavené na technologiích Business Intelligence. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska a na jejich základě je pak navrženo konkrétní řešení na vzorové situaci ve vzorovém internetovém obchodě a popsána pilotní implementace řešení podpory rozhodování postaveného na řešení BI.
Aplikace logistických přístupů pro internetový obchod se spotřebním zbožím: Modely distribuce zboží od dodavatelů ke konečným zákazníkům.
Kožušník, Jan ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Liška, Marek (oponent)
Práce se zabývá logistikou a distribucí zboží internetových obchodů na počátku 21. století v českém prostředí s přihlédnutím ke světové praxi. Cílem práce je posouzení přínosu přímých dodávek ze skladů dodavatelů konečným zákazníkům s vyloučením distribuce přes centrální distribuční centrum. Aplikační část je věnována společnosti Internet Mall, a.s., pro kterou jsou přínosy přímých dodávek posuzovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.