Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 204 záznamů.  začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Dražil, Michal ; MBA, Zdeňka Vašíčková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu konkrétní společnosti. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům z oblasti marketingu. Druhá, analytická část charakterizuje vybranou společnost a popisuje současný stav jejího marketingového plánu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na kritické zhodnocení stávajícího marketingového plánu a navrhnutí jeho nového řešení za účelem dosažení vyšší efektivnosti marketingu.
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Holländerová, Petra ; Mazanec, Jaroslav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the analysis of the selected business subject Oknoplast Slovakia, s. r.o. On the basis of the analyzed analytical methods of the internal and external environment of the company, the overall situation of the company is evaluated. The Králičkov Quick Test evaluates the financial situation of the company. At the end of the thesis there are suggestions to improve the current situation.
Analýza procesů vybrané společnosti za účelem výběru informačního systému
Hanák, Petr ; Valentová, Martina (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesů společnosti a následným výběrem informačního systému pro tuto společnost. První část je zaměřena na teoretické poznatky, které budeme potřebovat k pochopení naší problematiky. Další část práce obsahuje analýzu současného stavu společnosti a analýzu procesů společnosti. Na základě těchto analýz jsou definovány požadavky pro výběr nového informačního systému, podle kterých bude následně proveden samotný výběr informačního systému.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Trčková, Kateřina ; Filipová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obecně prospěšné společnosti Elim Letovice. Je zaměřena především na analýzu prostředí a na jednotlivé prvky komunikačního mixu Elim Letovice, o.p.s. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl odhalit slabé stránky společnosti Elim Letovice. Na základě analýzy prostředí a zjištěných informací byla sestavena SWOT analýza. V další části práce jsou zformulovány návrhy a doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Návrh informačního systému
Šiška, Radek ; Koplík, Martin (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza současného informačního systému a na základě této analýzy navržení nového informačního systému pro společnost Miklík.eu, která působí v oblasti prodeje kancelářských potřeb, papíru, kancelářské techniky a obalových materiálů. Informační systém společnosti se skládá z ekonomického systému POHODA a elektronického obchodu. Hlavním cílem je jejich provázanost a vzájemná komunikace, především poskytnutí aktuálního stavu skladových zásob. Nový informační systém by měl nabídnout i lepší konkurenceschopnost elektronického obchodu na internetu a snížení celkových nákladů.
Marketingová koncepce řízení developerských projektů
Varšo, Matej ; Modranský, Marcel (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práca analyzuje a podáva ucelený pohľad na marketing a marketingové aktivity developerskej spoločnosti pri už realizovanom developerskom projekte Panorama City v Bratislave. Marketingové atribúty sú neodmysliteľnou súčasťou developerského projektu v orientácii na svojich zákazníkov, budovania svojho imidžu, nadobúdanie trhového podielu a výhody na konkurenčnom trhu nehnuteľností. Daná tematika a spomenuté skutočnosti sú témou tejto záverečnej práce. Výsledkom diplomovej práce je zhodnotenie stratégie pri danom developerskom projekte a pohľade na princípy riadenia a smerovania stratégie aj pri realizovaní iných developerských projektov. Snahou práce je na základe získaných skutočností formou jednotlivých analýz, konštatovať ich správny alebo nesprávny výber respektíve nájsť najlepšiu možnú variantu riadenia pre spoločnosť na trhu, ktorý sa vyvíja spolu s potencionálnym zákazníkom. Práca je rozdelená na dve časti. Prvá teoretická časť je zameraná na oboznámenie sa so základnými pojmami a procesmi v oblasti stavebného trhu, developerského procesu, analýzami marketingového prostredia a marketingovými stratégiami používanými v oblasti stavebníctva s využitím odbornej a vedeckej literatúry. V druhej časti-praktickej analyzuje konkrétnu slovenskú developerskú spoločnosť a jej už realizovaný developerský projekt a koncipovanie stratégie v oblasti marketingu. Aplikáciou viacerých analýz, ktorými sú SLEPT, Porter a SWOT analýza, poukázať na výsledky a zistenia po ktorých je možné konštatovať prípadné riešenie novej varianty smeru riadenia využiteľný aj pri ostatných projektoch
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Požárová, Veronika ; Schwarzová, Jana (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou finanční situace společnosti Focus Cz Marketing - and IT Research s. r.o. v období 2004 – 2007 pomocí vybraných metod finanční analýzy. Určuje silné a slabé stránky, nedostatky a příležitosti společnosti Focus Cz Marketing - and IT Research s. r.o. a navrhuje možná řešení, která mají vést ke zlepšení finanční situace této společnosti v budoucnu.
Evaluation of the Financial Situation of a Company and Proposals for Improvement
Straňanek, Juraj ; Hrašková,, Dagmar (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to assess the financial situation of the company James Lakeland Ltd. between the years 2010 and 2015 based on the selected methods of financial and strategic analysis. The results of financial analysis are compared with recommended values, as well as with the results of two competing companies. The thesis also formulates appropriate proposals to solve the problematic areas.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 204 záznamů.   začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.