Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí116 - 125další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Knihovna zdrojů a citací pro DokuWiki
Kubík, Jaroslav ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny publikací jako zásuvného modulu pro wiki systém DokuWiki. Práce obsahuje základní informace o DokuWiki a tvorbě jejich doplňků. Dále je zde rozepsána funkcionalita, kterou bude výsledný modul obsahovat spolu s návrhem datového modelu. V poslední části je poté popsáno, jakým způsobem byly jednotlivé funkce implementovány, a jaké externí knihovny k tomu byly využity.
Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API
Hanus, Tomáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem implementace grafického editoru pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API v podobě zásuvného modulu pro vývojové prostředí IntelliJ IDEA. Zaměřuje se hlavně na možnost obousměrné propagace změn mezi textovou a grafickou reprezentaci jazyka JSL. Přibližuje problematiku dávkového zpracování. Zároveň je zde představena i architektura prostředí IDEA. Stručně popisuje návrh zásuvného modulu a postupy využité při jeho implementaci. Použitelnost nástroje je demonstrována pomocí pěti příkladů dávkových úloh. V závěru jsou zmíněny některé vylepšení, na které by bylo možné se v budoucnu zaměřit. Výsledný nástroj je volně dostupný jako otevřený software.
Softwarové řešení systému FLIM s využitím pulsního laditelného laseru v konfokální mikroskopii
Grund, Pavel ; Odstrčilík, Jan (oponent) ; Čmiel, Vratislav (vedoucí práce)
Teoretická část této diplomové práce je zaměřena na rešerši konfokální mikroskopie a na metodu FLIM. Rozvádí principy a druhy konfokální mikroskopie a využití širokospektrálního laseru, jakožto základního zdroje světla u těchto mikroskopů. Přiblíží, co je to metoda FLIM a její využití nejen v buněčné biologii. Praktická část diplomové práce zahrnuje pořízení tří sad fluorescenčních intenzitních snímků s využitím aplikace pulsního laditelného laseru, funkce TimeGate a detekce hybridními detektory. Pro praktické zpracování této diplomové práce je v softwarovém prostředí Fiji vytvořen plugin, což je zdrojový kód v programovacím jazyku Java. Typy pluginů a jejich použití jsou popsány ve třetí kapitole práce. Tento plugin včetně grafického uživatelského prostředí ve formě dialogového okna zpracovává fluorescenční intenzitní snímky a vytváří z nich grafickou reprezentaci dat znázorňující dobu života fluorescence, tzv. pseudobarevnou mapu.
Control and Diagnostic System for I2C Bus
Juhás, Miloš ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Urbanec, Tomáš (vedoucí práce)
The objective of this diploma thesis is design and realization of I2C bus analyzer. I2C bus protocol is briefly described, together with means of connecting devices to the bus. Next the basic requirements for I2C bus analyzer are defined. Then the design of hardware I2C-to-USB converter including block description is proposed. The chapter dedicated to converter firmware describes method of communication with PC, decoding of intercepted commands and principles of master, slave and passive mode of bus monitoring. The last part is focused on operation software and its structure. Described are individual interfaces, most notable classes and default plugin modules.
Modulární jádro pro informační systém
Ruml, Martin ; Karásek, Jan (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rámci pro modulární informační systémy. Na základě zkoumání těchto ránců je v práci provedena experimentální implemntace modulu pro dynamické načítání osatních modulů za běhu. V prvních kapitolách je uveden popis řešené problematiky modulárních systémů a dále popis použitého programovacího jazyka Java. Další kapitola popisuje specifikaci pro modulární systém OSGi. Další kapitola popisuje framework Eclipse RCP. Eclipse RCP slouží k vytváření grafiky bohatých aplikací. V závěru práce je vytvořen experimentální modul LoadBundle. Poslední kapitola popisuje tvorbu programu ModulLoader. Tento program používá Eclipse RCP pro poskytnutí GUI k ovládání modulů.
Tvorba pluginů pro platformu Eclipse
Pavelka, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Ženíšek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením metodiky tvorby pluginů pro Eclipse s využitím Metodiky pro Malé Softwarové projekty (MMSP). Metodika navržená v této práci může být v budoucnu použita dalšími vývojáři, kteří budou vytvářet pluginy pro Ec-lipse. První část práce se věnuje popisu platformy Eclipse. Je popsána její architektura a její zá-kladní principy, Eclipse Rich Client Platform a vývojové prostředí Eclipse. Následně se tato část práce věnuje popisu nástroje pro automatizované testování webových aplikací Seleni-um, který souvisí s praktickou částí práce. Dále je představena metodika MMSP a její rozší-ření, vhodná pro tvorbu pluginů pro Eclipse. Praktická část práce se zabývá tvorbou Selenium pluginu pro Eclipse pro projekt Integrova-ného Testovacího Nástroje. Jsou v ní na praktických příkladech ukázány principy tvorby pluginů představené v první části práce a je popsána základní funkcionalita tohoto pluginu. Výsledkem praktické části je funkční plugin pro Eclipse.
Modul do prostředí Eclipse pro podporu JCL
Daněk, Tomáš ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Hypšman, Martin (oponent)
V předkládané práci se zabývám rozšířením do vývojového prostředí Eclipse pro podporu psaní kódu v programovacím jazyce JCL. V první části diplomové práce představuji platformu mainframe od společnosti IBM na které se programovací jazyk JCL používá. Dále se zde zabývám operačním systémem z/OS a jeho součástmi, které jsou potřeba pro správný běh JCL. V další části rozebírám vývojové prostředí Eclipse sloužící jako běhové prostředí pro rozšíření, které je předmětem této práce. Základnou představovaného rozšíření je framework Xtext, který složí pro vývoj vlastních doménově specifických jazyků.
Návrh mobilní aplikace pro správu serveru
Kolář, Jakub ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Rais, Aziz (oponent)
Práce se zabývá vzdálenými servery a to konkrétně servery pro hru Minecraft. Tyto servery jsou rozděleny do skupin. Práce zkoumá možnosti vzdáleného přístupu k těmto serverům na úrovni síťových protokolů, které jsou stručně popsány, a také na úrovni samotné hry, kdy popisuje možnosti hry, které je možné ovlivňovat pomocí vzdálené správy. Následně analyzuje aplikace, které jsou k tomuto vzdálenému přístupu určené, a identifikuje problémy s nimi spojené. Na základě problémů z této analýzy vyplívajících je navrhnuta aplikace, která tyto problémy řeší. První kapitola práce obsahuje stručný popis síťových protokolů, které je možno použít ke vzdálené správě serverů pro hru Minecraft a identifikaci nejvhodnějšího protokolu. Další kapitola popisuje hru Minecraft, a to konkrétně ty její oblasti, které je možné ovlivnit pomocí vzdálené správy. V další kapitole jsou analyzovány aplikace, které je možné použít ke vzdálené správě Minecraft serverů a na základě problémů, které tato analýza identifikuje je v následující kapitole vytvořen návrh aplikace, které tyto problémy řeší. Navržená aplikace je následně realizována. Poslední část práce obsahuje uživatelskou dokumentaci vytvořené aplikace.
Možnosti redakčních webových systémů
Medoň, Gabriel ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o historii vývoje správy obsahu ve všeobecné rovině a postupně přechází na správu obsahu na webu pomocí redakčních webových systémů. Informuje o různých možnostech využití vybraných volně dostupných redakčních webových systémů, konkrétně o možnostech přizpůsobení základního vzhledu a zároveň o aplikaci přídavných modulů pro rozšířenou funkcionalitu. Cílem této práce je poskytnout přehled možností a jednoduchý návod pro vytvoření vlastní webové prezentace primárně pro studenty fakulty managementu, ale její praktické využití může být celoplošné.
Editor textového ekvivalentu mentálních map
Pešat, David ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce analyzuje možnost zápisu mentálních map v textové podobě a porovnává ji s klasickou tvorbou mentálních map v podobě grafické. Snaží se najít ideální řešení textové podoby mentálních map, která splňuje co nejvíce funkcí obsažených v grafické verzi a zároveň jí i díky své jednoduchosti konkuruje. Práce poté provádí analýzu tvorby textového editoru mentálních map. Popisuje, jakým způsobem a jakými prostředky dosáhneme požadovaného výsledku. Přínosem této práce je vytvořený textový editor mentálních map. Editor je jako plugin součástí aplikace jEdit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí116 - 125další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.