Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,162 záznamů.  začátekpředchozí1143 - 1152další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transferové ceny
Brabenec, Tomáš ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Buus, Tomáš (oponent)
V diplomové práci je pojednáváno o mikroekonomických základech stanovování transferových cen s důrazem na definici modelu závislého trhu. Práce dále obsahuje analýzu daňových dopadů stanovování transferových cen v České republice a v mezinárodním kontextu, v této souvislosti stručně rozebírá požadavky na vedení dokumentace k transferovým cenám jako důkazního prostředku pro kontroly správcem daně. Práce dále řeší aktuální otázky postavení transferových cen v tzv. síťových koncernech a investičních pobídkách. Součástí práce je také analýza metod oceňování transferových cen z pohledu zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a směrnice OECD pro nadnárodní společnosti a daňové správy. V práci je rovněž rozebrána možnost aplikace regresních modelů pro stanovení strategie tvorby transferové ceny.
Kalkulace ceny a její uplatnění v řízení podniku I
Chovítek, Břetislav ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Blecha, Vladislav (oponent)
Ve vybrané firmě bude uplatněna obecná metodika kalkulace vlastních nákladů jako podklad pro tvorbu ceny. Bude analyzován vliv způsobu kalkulace vlastních nákladů na řízení firmy.
Cena vlastnického a nájemního bydlení
Suchánek, Jiří ; Toth, Petr (vedoucí práce) ; Čadil, Jan (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku cen vlastnického a nájemního bydlení v ČR. V teoretickém úvodu jsou popsány jednotlivé sektory bydlení včetně rozboru jejich výhod a nevýhod. Věnuje se transformaci trhu bydlení od počátku devadesátých let s důrazem na regulaci nájemného. Těžiště této práce je soustředěno na analýzu faktorů, ovlivňujících regionální diferenciaci cen vlastnického bydlení a vytvoření příslušného statistického modelu. Důraz je kladen na v současnosti probíhající deregulaci cena nájemního bydlení poskytnutí podkladů pro rozhodování o tom, zda je výhodnější vlastnická či nájemní forma bydlení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě AWD Česká Republika, s.r.o.
Cmunt, Roman ; Kovář, František (vedoucí práce)
Charakteristika podniku, analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a následné zhodnocení a závěrečné doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Windoor CZ s.r.o.
Šímová, Radka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce hodnotí postavení podniku na trhu, ve SWOT analýze zjišťuje silné a slabé strínky podniku a jeho příležitosti a hrozby. Dále podává přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a navrhuje opatření ke zlepšení jejich využívání.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Adélka, a.s.
Knapová, Jitka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní informace o společnosti Adélka, a.s., její historii, současnosti, organizační struktuře, předmětu podnikání a vývoji zisku v posledních letech. Práce dále analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, v pořadí produkt, cena, komunikační mix a distribuce. V závěru se nachází celkové shrnutí a návrhy a doporučení ke zlepšení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě. Celou práci doplňují čtyři přílohy, které se do vlastního obsahu nehodily. Tyto přílohy jsou: katalog a ceník konzumního pečiva a dva plakáty na nové výrobky.
Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
Analýza marketingového mixu spoločnosti LIFELINE Slovakia, s.r.o.
Kulanová, Eva ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Lamač, Peter (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou aktivitou spoločnosti pôsobiacej v oblasti módy na slovenskom trhu. Práca podrobne popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. Náplňou práce je taktiež analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia za zistenia silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku STAVISERVIS spol. s r.o.
Říhová, Kristýna ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Charakteristika podniku a jeho postavení na trhu, SWOT analýza podniku, popis a analýza fungování nástrojů marketingového mixu a návrh na opatření ke zlepšení současné situace. Práce je rozdělená do šesti kapitol. V první kapitole se nachází základní informace o společnosti, další čtyři tvoří nástroje marketingového mixu ? produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Poslední šestá kapitola obsahuje SWOT analýzu společnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Combitrading, s. r. o.
Buchtová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce charakterizuje jednotlivé prvky marketingového mixu, a to analýzu produktu, analýzu distribuce, analýzu komunikačního mixu a analýzu ceny. Práce dále obsahuje i zhodnocení současného stavu prostřednictvím SWOT analýzy podniku a náměty na opatření ke zlepšení situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,162 záznamů.   začátekpředchozí1143 - 1152další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.