Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28,847 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.72 vteřin. 

Návrh na zlepšení internetového marketingu vybrané strojírenské firmy
Pokorný, Zdeněk ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné využití internetového marketingu podnikem POKORNÝ spol. s r. o. a zároveň navrhnout vedení společnosti další postup rozvoje, kterým by se internetový marketing této společnosti mohl ubírat. V rámci současného internetového marketingu společnosti jsou nejdříve analyzovány její webové stránky a to z pohledu celkové kvality prezentace, obsahu a poté také statisticky pomocí zjištěných hodnot z nástroje Google Analytics. V souvislosti s webovými stránkami je následně analyzována i jejich optimalizace pro vyhledávače. Mimo webové stránky je zhodnoceno také využití dvou sociálních sítí, kterými jsou Facebook a LinkedIn. Po provedené analýze je vedení navržen další postup rozvoje internetového marketingu, kde mimo doporučení odstranění zjištěných nedostatků jsou také navrženy k využití další nástroje, které společnost doposud nevyužila. Výsledkem těchto návrhů by měla být zlepšená konkurenceschopnost této společnosti.

Podnikatelský plán založení živnosti
Borkovec, Ondřej ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu Kavárny XY provozova-nou podnikatelem s živnostenským oprávněním. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce se věnuje teoretickému rámci, popisuje náležitosti živnostenského podnikání a strukturu podnikatelského plánu. Podrobně jsou definovány nástroje jako PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Druhá část práce je praktickou aplikací poznatků z první části ve formě zpracování podnikatelského plánu Kavárny XY. Praktická část se věnuje definici konkurenční výhody podniku, analýze okolí podniku a konkurence, prodejnímu a finančnímu plánu a vyhodnocení rizik projektu. Výsledný podnikatelský plán je prostředkem k posouzení realizova-telnosti záměru a jeho potenciální ziskovosti.

Zlepšení logistických operací ve skladu Stroi Servis Plus
Feklistov, Maxim ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce pojednává o logistických operacích ve skladu v konkrétní společnosti. Cílem práce je zanalyzovat logistické operace ve skladu Stroj Servis Plus a na základě teoretických poznatků a vybraných metod navrhnout opatření, která by logistické operace firmy zefektivnila. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. V první části práce jsou popsané základní teoretické pojmy a principy týkající se dané problematiky. Další část práce bude věnována představením společnosti Stroj Servis Plus a analýze logistických operací v jejím skladu. Na základě potřebných vnitropodnikových dokumentů, vlastní praxi ve firmě a teoretických poznatků navrhnu řešení, která by odstranila případné nedostatky a zlepšila tak logistické operace ve skladu vybrané společnosti.

Analýza motivace a spokojenosti pracovníků ve firmě
Gonta, Natalya ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Odvárková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analýza motivace a spokojenosti pracovníků ve společnosti British American Tobacco s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V první části se popisují koncepty a zdroje motivace, které mají vliv na výkon pracovníků ve společnosti. Ve druhé části popisuji cíl výzkumu, jeho průběh a vyhodnocení výsledků v souvislosti, s kterými byla provedena analýza způsobu motivace a spokojenosti pracovníků ve firmě. Pro následující analýzu byly využity metody dotazníku a osobního nestrukturovaného rozhovoru. Výsledkem je uvedena doporučení na zlepšení motivace pracovníků, která mají potenciál změnit situaci a mohou být zavedena v praxi zkoumané společnosti.

Expertní kapacity českých politických stran: případová studie obranné politiky
Bayerová, Anežka ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá dosud okrajově probádanou oblastí expertních kapacit českých politických stran, vzhledem k různým organizačním typům vybraných politických stran a hnutí. Práce si klade za cíl zjistit, jakými expertními kapacitami se tyto politické strany obklopují, jak jsou tito experti na svá místa rekrutováni, zda odpovídá jimi dosažené vzdělání a odborné zkušenosti funkci, kterou v odborném orgánu zastávají. Práce je zpracovaná formou případové studie v oblasti činnosti expertních komisí obranné politiky. Text je rozdělen do dvou teoretických a jedné empirické kapitoly. První kapitola se zabývá samotným veřejně-politickým procesem, jeho aktéry a činnostmi. Druhá kapitola již definuje jednotlivé typy politických stran nejdříve z pohledu hlavního proudu politologického studia organizačních typů stran (kádrové, masové, catch-all strany), to doplňuje moderním konceptem strany podnikatelského typu a nakonec je zde uvedena i typologie S. Wolinetze (office-seeking, vote-seeking, policy-seeking strany). Poslední empirická kapitola již představuje samotnou případovou studii zacílenou na čtyři české politické strany (TOP 09, KSČM, ČSSD a politické hnutí ANO 2011) a jejich přístup ke stranické expertíze. Výsledkem práce je porovnání úrovně analytické kapacity napříč zvolenými stranami/hnutími a otestování hypotéz formulovaných v úvodu práce.

Marketingový mix fitness centra
Choutková, Aneta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezit a zhodnotit marketingový mix fitness centra World Gym Fitness Group a.s. a doporučit změny, které by zvýšily efektivitu marketingového mixu. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitola a zaměřuje se na téma marketingový mix služeb a marketingové prostředí. Výzkumná část je stěžejním výstupem diplomové práce a je založena na metodě přímého pozorování. V rámci praktické části byl proveden výzkum. Cílem bylo zjistit jaké je poslání společnosti a spokojenost klientů. Obsahem praktické části je nejdříve obecná charakteristika společnosti World Gym Fitness. Další kapitoly se zaobírají jednotlivými složkami marketingového mixu fitness centra, mezi něž patří služby, cena, propagace, distribuce, materiální prostředí a lidé. V závěru práce jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy a jsou navržena doporučení ke zvýšení efektivity marketingového mixu fitness centra.

Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Müllerová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Polcar, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu, která by vedla ke zvýšení povědomí o tomto sdružení. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána samotná organizace INEX-SDA, jednotlivé prvky jejího marketingového mixu a je zde proveden marketingový výzkum. S využitím analýzy marketingových aktivit jsou zde získány informace, které společně s teoretickými poznatky vedou k doporučením vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace.

Vývoj globálního trhu s mikročipy
Srba, Lukáš Martin ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem globálního trhu s mikročipy. Zaměřuje se na jeho vývoj a predikci budoucího stavu, včetně jeho příčin a následků. Analýza postupuje od obecné charakteristiky trhu, přes jeho subjekty, až po vztahy a specifika, která zde panují. Z tohoto je na závěr vytvořena prognóza. Na úvod jsou popsány výrobky, které tato práce bere v potaz (tedy CPU, GPU a APU), dále konkurenční prostředí, které zavádí metodiku analýzy (rozdělení na tři úrovně, na výrobce fotolitografických zařízení, výrobce a architekty čipů a na aftermarket a OEM firmy) a v neposlední řadě jsou definovány bariéry vstupu, které zde panují. Jsou vymezeny tři skupiny; ekonomické, technologické a geoekonomické, které jsou aplikovány na každou úroveň trhu. Tímto jsou splněny všechny předpoklady nutné k stanovení budoucího vývoje na trhu. V poslední části je tato prognóza provedena, a to ve dvou podobách; krátkodobá a dlouhodobá, jsou také zavedeny předpoklady a omezení této předpovědi. V závěru práce jsou vyvozeny poznatky a následky, které vyplývají z předchozích částí.

Analýza hospodaření vybrané banky
Halada, Zdeněk ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení finanční analýzy Komerční banky, a.s. za hospodářská období 2010-2014 a dále porovnání výsledků této banky s jinou finanční institucí, kterou je Česká spořitelna, a.s. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - části metodické a části praktické. Kapitola metodická pojednává o podstatě finanční analýzy, informačních zdrojích, uživatelích a ukazatelích finanční analýzy. V praktické části jsou jednotlivé metody a finanční ukazatele aplikovány na Komerční bance, a.s. a její výsledky jsou zde porovnány s finančními hodnotami České spořitelny, a.s. Závěr diplomové práce shrnuje důležité poznatky a obsahuje hodnocení průběhu hospodaření Komerční banky, a.s. a porovnávané České spořitelny, a.s.

Pantomima a tanec v meziválečném období
Šírková, Kateřina ; SOPROVÁ, Jana (vedoucí práce) ; HYVNAR, Jan (oponent)
Tato práce si vytyčila za cíl obeznámit čtenáře s postavením pantomimy a tance v meziválečném období a celkovou důležitost propojení těchto dvou stylů umění. V úvodu vysvětluje základní pojmy: pantomima, výrazový tanec a meziválečné období. Ukazuje postavení těchto uměleckých odvětví v Československé republice a vytyčuje několik důležitých osobností tanečního umění, které ovlivnili pantomimu a mimické divadlo. V závěru se soustředí na důležitost tance pro umělce mimického divadla a hledá možnou inspiraci tehdejšího období v současné tvorbě.