Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12,572 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.60 vteřin. 

Aspekty virtualizace terciárního vzdělávání a jeho srovnání v ČR a USA
Dlauhá, Dominika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tématem práce je online distanční vzdělávání na vysokých školách, od jeho počátků až po aktuální využití v ČR a USA. Zaměřuje se také na problematiku MOOC. Důležitou součástí je popis aspektů virtualizace vzdělávání od technologických přes pedagogické a didaktické až po legislativní a finanční. Výstupem práce je průzkum zájmu o online kurzy na Vysoké škole ekonomické v Praze a zkušeností s osobním online vzděláváním, spolu s nastíněním budoucího vývoje v této oblasti.

WTO a regionalismus - případová studie TTIP
Hammerbauer, Martin ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Hasík, Gabriel (oponent)
Práce popisuje současné trendy v regionální integraci a jejich vzájemný vztah s multilaterální integrací reprezentovanou WTO. Zvláštní pozornost je věnována Transatlantickému obchodnímu a investičnímu partnerství (TTIP), vznikající dohodě mezi Evropskou unií a Spojenými státy. První kapitola poskytuje úvod do problematiky nového regionalismu a faktorů, které ovlivňují jeho vývoj. Druhá kapitola se zaměřuje na to, jak se k regionálním dohodám staví WTO, a také na vztah multilaterální a regionální integrace. Předmětem třetí kapitoly je pak případová studie TTIP coby zástupce tzv. mega-regionalismu a možný dopad této dohody na světový obchodní systém.

Podnikatelský plán na založení firmy na výuku jazyků
Kahánková, Andrea ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení firmy na výuku anglického jazyka. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se podnikání a podnikatelské činnosti, je zde uvedena doporučená struktura podnikatelského plánu a také představen alternativní způsob pro jeho vytvoření prostřednictvím modelu Lean Canvas. Teoretické poznatky o podnikatelském plánu jsou následně aplikovány v praktické části při vypracování podnikatelského plánu pro zvolený obor podnikání. Finanční plán je sestaven ve třech variantách (realistické, optimistické a pesimistické), na základě kterých je projekt vyhodnocen. V praktické části je prezentován i návrh Lean Canvas pro podnikání v jazykové výuce. V závěru jsou shrnuta zjištění vyplývající z variantního řešení podnikatelského plánu a uvedena doporučení pro realizaci projektu.

Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Gorolová, Pavlína ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kociánová, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.

Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance
Petrovič, Marko ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Internetový marketing je v současnosti jednou z nejdůležitějších složek marketingu. Avšak internetový marketing jako celek je mnohem důležitější než pouhý webdesign, pouhá optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pouhá PPC reklama. Většina firem si donedávna vystačila s webovými stránkami a tím byla jejich prezentace na internetu hotová. Nicméně internet je jednou z nejrychleji se rozvíjející technologií současnosti a každým rokem roste počet jeho uživatelů. Neustále se objevují nové technologie, které umožňují lepší uživatelský komfort a které také přinášejí nové způsoby prezentace a propagace. Většina společností udělá chybu již na začátku a podcení přípravu, neznají své cíle, zákazníky nebo konkurenci. Internetový marketing je proces. Obsahem tohoto procesu je poznání, analýza, návrh, realizace a nakonec i ověření, zda bylo dosaženo cílů organizace. V teoretické části je definován internetový marketing a jeho výhody oproti offline marketingu. Stručně je zde shrnuta historii a hlavní milníky internetového marketingu, které formovaly jeho současnou podobu. Dále jsou popsány současné trendy internetového marketingu a detailněji rozebrány vybrané nástroje internetového marketingu a nástroje pro vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V praktické části se zabývám návrhem marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance s.r.o. Hlavním cílem práce je zanalyzovat požadavky společnosti Imperium Finance s.r.o., z analýzy vyvodit konkrétní závěry a navrhnout marketingovou strategii, která podpoří vizi a strategii firmy v následujícím období. Veškeré kroky probíhaly přímo ve společnosti Imperium Finance na reálných datech od aktivních klientů a testovány v ostrém chodu společnosti. Výsledkem je pak návrh marketingové strategie, kterou se bude Imperium Finance řídit, a to v podobě marketingového plánu společnosti. Největším přínosem práce je tak reálné využití teoretických poznatků v praxi.

Expertní kapacity českých politických stran: případová studie obranné politiky
Bayerová, Anežka ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá dosud okrajově probádanou oblastí expertních kapacit českých politických stran, vzhledem k různým organizačním typům vybraných politických stran a hnutí. Práce si klade za cíl zjistit, jakými expertními kapacitami se tyto politické strany obklopují, jak jsou tito experti na svá místa rekrutováni, zda odpovídá jimi dosažené vzdělání a odborné zkušenosti funkci, kterou v odborném orgánu zastávají. Práce je zpracovaná formou případové studie v oblasti činnosti expertních komisí obranné politiky. Text je rozdělen do dvou teoretických a jedné empirické kapitoly. První kapitola se zabývá samotným veřejně-politickým procesem, jeho aktéry a činnostmi. Druhá kapitola již definuje jednotlivé typy politických stran nejdříve z pohledu hlavního proudu politologického studia organizačních typů stran (kádrové, masové, catch-all strany), to doplňuje moderním konceptem strany podnikatelského typu a nakonec je zde uvedena i typologie S. Wolinetze (office-seeking, vote-seeking, policy-seeking strany). Poslední empirická kapitola již představuje samotnou případovou studii zacílenou na čtyři české politické strany (TOP 09, KSČM, ČSSD a politické hnutí ANO 2011) a jejich přístup ke stranické expertíze. Výsledkem práce je porovnání úrovně analytické kapacity napříč zvolenými stranami/hnutími a otestování hypotéz formulovaných v úvodu práce.

Vývoj interního manažerského informačního systému ve společnosti Dolphin consulting, s.r.o.
Církovský, Tomáš ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Kasl, Tomas (oponent)
Cílem této práce je vytvoření manažerského informačního systému pro společnost Dolphin consulting, s.r.o. na základě technologií dostupných v této společnosti. Dále je cílem provést jeho pilotní ověření. Manažerský informační systém je vytvořený na základě studia dostupné literatury týkající se problematiky Business Intelligence, Manažerských informačních systémů a znalostí autora z praxe. Nejdůležitějším přínosem této práce je vytvoření manažerského informačního systému pro společnost Dolphin consulting, s.r.o. a jeho pilotní ověření s doporučeními pro jeho další rozvoj či opravu nedostatků. Tato diplomová práce je rozdělena na technickou a praktickou část. V teoretické části je popsána problematika datových skladů podle Kimballa a Inmona, OLAP kostek a manažerských informačních systémů. Praktická část práce popisuje implementaci některých Business Intelligence nástrojů za účelem vytvoření manažerského informačního systémů ve společnosti Dolphin consulting, s.r.o. V závěru praktické části diplomové práce je pilotní ověření vytvořeného systému s doporučeními.

Měření komunikace a chování firem na sociálních sítích
Němec, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením chování a komunikací firem na sociálních sítích. Pro zachycení interakce mezi firmou a jejími uživateli využívá webové a analytické nástroje. Proto je hlavním cílem práce analýza těchto nástrojů. Pro splnění tohoto cíle charakterizuje práce jak sociální sítě, tak i jejich marketingové možnosti pro podporu podnikání. Díky tomu byla identifikována potřeba využití těchto nástrojů. Jedná se o potřeby konkurenční analýzy, optimalizování komunikace, měření dosahování cílů nebo odhalení virálního šíření u konkurence. Na základě zjištěných důvodů byly stanoveny výzkumné otázky, na které byla v analýze nástrojů hledána odpověď. Výsledkem je, že nástroje díky různým pohledům na data vytváří komplexní systém pro měření a analyzování chování a komunikace firem na sociálních sítích. Výsledky analýzy byly ověřeny v případové studii, zaměřené na facebookový profil Vysoké školy ekonomické v Praze. Ve studii byla analyzována interakce školního profilu a jeho uživatelů a porovnána s jinými školami. Ve výsledku je kromě ověření nástrojů uděleno škole doporučení pro zvýšení engagementu. Práce poukázala na přínosy a nedostatky nástrojů pro měření firemního chování a komunikace na sociální síti. Bylo zjištěno široké uplatnění těchto nástrojů. Lze je využít pro poznání firemního profilu, jeho uživatelů, pro účely konkurenční analýzy, sledování naplňování firemních cílů nebo pro optimalizaci komunikace na sociální síti.

Právní postavení Lichtenštejnska v rámci Evropského hospodářského prostoru
Havlová, Berenika ; Grmelová, Nicole (vedoucí práce) ; Spirit, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá právním postavením Lichtenštejnska v Evropském hospodářském prostoru a je rozdělena do 3 na sebe navazujících kapitol. První kapitola se skládá ze dvou podkapitol - všeobecné a ekonomické charakteristiky Lichtenštejnska. Všeobecná charakteristika vychází ze zkušeností autora podpořených odbornou literaturou, zatímco ekonomická podkapitola vychází hlavně ze statistických údajů. Druhá kapitola je zaměřena na právní sytém Lichtenštejnska a postavení na mezinárodní scéně. Na toto postavení je nahlíženo ze dvou pohledů, a to z pohledu účasti v mezinárodních organizacích a úzkého vztahu se Švýcarskem, které jej ovlivňují nejvíce. Poslední kapitola rozebírá mezinárodní soudní spory, jichž je Lichtenštejnsko stranou. Cílem této diplomové práce je za pomoci metody analýzy vymezit právní vztahy Lichtenštejnska, které formují jeho postavení.

Výběr a implementace open source nástroje pro řízení portfolia projektů
Marek, Jan ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Metody a způsoby realizace změn a inovací v podnicích pomocí projektů jsou v dnešní společnosti již zažité. Jsou dobře známé metodiky, postupy i nástroje pro řízení jednotlivých projektů. Nicméně ve své praxi projektového manažera jsem se často setkával s tím, že společnosti často velmi intuitivním způsobem řeší řízení celkového portfolia projektů, což samo o sobě často vede k předčasně ukončeným projektům, řešení nesprávných projektů, případně řešení správných projektů, ale v nesprávný čas. Velmi často jsem se také setkal se situací, že chybí povědomí o tom, že existují i Open Source aplikace, které mohou s organizací portfolia pomoci. Tato práce se zabývá definováním požadavků, vyhledáváním a výběrem a následně i návrhem implementací takové OSS aplikace. V prvé části práce definuji teoretický rámec pro řízení portfolia a na jeho základě následně identifikuji a ověřím set požadavků pro výběr aplikace. Následná část řeší již samotné hledání vhodných aplikací z různých zdrojů, jejich vyhodnocení vůči požadavkům a následný výběr. Následně je pak připraven návrh implementačního projektu, který má za cíl sloužit dalším kolegům v oblasti projektového řízení jako jedna z možných implementačních cest. Výstupy jsou následně průběžně konfrontovány s experty na problematiku projektů v oboru IT tak, aby se podařilo co nejvíce skloubit teorii a následnou praxi. Prakticky ve všech metodikách projektového řízení je kladen značný důraz na přebírání již odzkoušených postupů, proto za hlavní přínos této práce pro praxi považuji fakt, že obsahuje nejen návrh implementačního projektu, ale zároveň i popisuje logickou cestu, jak jsem k němu došel. Práce je tak využitelná při řešení jakéhokoli projektu implementace PPM aplikace.