Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10,487 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.18 vteřin. 

Finanční dopady ekonomické krize na hudební festivaly klasické hudby v České republice
Jelínek, Jakub ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Diplomová práce "Finanční dopady ekonomické krize na hudební festivaly klasické hudby v České republice" má za cíl zmapovat a interpretovat dopady ekonomické krize na vybrané kulturní akce v oblasti klasické hudby, a to pomocí deskripce vlivu eventuálního poklesu finančních prostředků na výstupy a efektivitu těchto subjektů. V první části popisuje práce základní teoretická východiska financování kultury a kulturní politiky v České republice a představuje základní ekonomické teorie chování ekonomiky v době ekonomických krizí jako určité východisko pro další interpretaci výkonu daných organizací. Druhá část práce přináší kvalitativní výzkum možných proměnných na reprezentativním vzorku festivalů v oblasti klasické hudby pomocí obsahové analýzy výročních zpráv daných institucí a sekundární analýzy dalších dat relevantních institucí. V závěrečné části se pokouší o zhodnocení vlivu ekonomické krize na kulturní sektor, potvrdit a vyvrátit dané premisy a zhodnotit finanční stabilitu českých festivalů klasické hudby vůbec.

Marketingová podpora produktů dětské výživy společnosti Nutricia
Žižková, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Procházka, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je představit správný způsob výživy dětí do tří let, popsat trh dětské výživy a trendy v této kategorii. Dále aplikovat teoretické poznatky marketingového mixu na jednoho z nejsilnějších hráčů na trhu dětské výživy, společnost Nutricia. Na závěr, pomocí výsledků z výzkumu, navrhnout pro tuto společnost marketingová doporučení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsaná správná dětská výživa od narození do tří let věku, popsané složky marketingového mixu a konkurenční prostředí. V praktické části je představen trh dětské výživy v České republice, trendy v této kategorii, konkurence na trhu, společnost Nutricia a její marketingový mix. Součástí praktické části je vlastní výzkum. Na závěr práce jsou vyhodnoceny stanovené hypotézy a navržena marketingová doporučení pro společnost Nutricia.

Analýza aktivit jihokorejských firem z hudebního průmyslu na evropských trzích
Vohradská, Zuzana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zabývá analýzou aktivit jihokorejských firem z oblasti hudebního průmyslu na trzích v Evropě, a to na základě dotazníkového šetření. První část práce se zaměřuje na teorii a popisuje korejskou populární hudbu, průřez její historií, významné společnosti v odvětví a aktivitu na zahraničních trzích. V dalších teoretických kapitolách následuje definování základních marketingových pojmů, teorie marketingového výzkumu, jeho metod a vyhodnocení a využití, marketingový výzkum v kultuře, souhrn ekonomické situace v Jižní Korei a rozdíly v obchodním jednání Korejců a Evropanů. V praktické části práce autorka podrobněji popisuje vybrané firmy, jejich produkt a aktivity v Evropě. Následuje úvod k výzkumu a informace o dotazníkovém šetření. V poslední části práce je již samotné vyhodnocení a interpretace zjištěných výsledků, závěry plynoucí ze získaných informací a navrhovaná řešení.

Rozvoj výbušné síly ve volejbalu mládeže
Ackermanová, Iva ; Buchtel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vorálek, Rostislav (oponent)
Název diplomové práce Rozvoj výbušné síly ve volejbalu mládeže Abstrakt Ve své diplomové práci se budu zabývat tématem velice důležitým pro praxi všech trenérů volejbalu na jakékoli úrovni. Budu zkoumat rozvoj výbušné síly dolních končetin u mládeže, kterýje z hlediska kondiční připravenosti velmi významným faktorem. Zkoumaným objektem budou volejbalistky ve věku 15-17 let, které se volejbalu věnují již několik let. Tento výzkum bude probíhat v průběhu osmi měsíců, od září 2007 do května 2008, přičemž budou provedena 3 měření -před začátkem výzkumu, v polovině a po ukončení výzkumu. Dívkám bude měřen smečařský a blokařský výskok. Výsledky budou zapisovány do tabulek a převedeny do grafů. Získám tak informace o celkovém rozvoji výbušné síly u jednotlivých hráček a zároveň celkovou účinnost aplikovaných tréninkových prostředků. Klíčová slova Volejbal, výbušní síla, zásobm'k cviků pro rozvoj výbušné síly, výskok, tréninkový plán

Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.

Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Stůjová, Barbora ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingový průzkumem trhu, který je proveden pro společnost In Motion za pomoci internetu. V teoretické části práce jsou vysvětleny důležité pojmy a metody spojené s marketingovým výzkumem a také způsoby sběru dat. V praktické části je proveden sekundární výzkum společnosti In Motion za pomoci analýzy SWOT a primární výzkum za pomoci dotazníkové šetření. Cílem práce je provedení marketingového průzkumu a zároveň poskytnutí praktických rad a doporučení pro zlepšení úspěšnosti společnosti In Motion.

Analysis of the bitter spirits category and the perception of the brand Becherovka Original in the czech market
Michelík, Martin ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem této práce je analyzovat trh bylinných alkoholických nápojů a vyhodnotit vnímání značky Becherovka Original na českém trhu a navrhnout případná doporučení na zlepšení vnímání značky s důrazem na mladou generaci spotřebitelů. V práci je popsán teoretický základ pro pochopení spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, prvků, hodnoty a image značky. Ke splnění cíle byl vytvořen primární výzkum v podobě internetového dotazníkového šetření. Ze získaných dat byl analyzován trh alkoholických nápojů obecně, trh lihovin se zaměřením na trh bylinných alkoholických nápojů v České republice. Dále byla analyzována marketingová strategie značky. Na základě teoretické části a výsledků výzkumu bylo analyzováno vnímání značky Becherovka Original na českém trhu s důrazem na mladé spotřebitele. Na závěr byly navrženy doporučení k budoucímu vývoji značky.

Psychosociální dopady úrazů u dětí
DUDOVÁ, Monika
Úrazy jsou v současnosti celospolečenským problémem dotýkajícím se všech věkových skupin obyvatelstva. U dětí jsou úrazy dokonce na prvním místě příčin úmrtnosti. V ČR jsou úrazy hlavní příčinou úmrtí, hospitalizace a invalidizace dětí starších 1 roku a představují závažný zdravotnický, ekonomický a společenský problém. Nejčastější příčinou smrtelného poranění dětí ve věku 0?19 let v ČR jsou dopravní úrazy, úmyslné sebepoškození a tonutí. Dopravní úrazy patří dlouhodobě mezi nejzávažnější úrazy dětí ve věku 0?19 let, nejčastěji se děti zraní doma a v okolí domova, při sportu a ve škole. Chlapci umírají významně častěji na úrazy než dívky. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku osob se zdravotním postižením, vymezuje pojem rodina, těžká životní situace. Cílem práce bylo zjistit vliv získaného tělesného postižení u dětí na jejich život jejich rodinu a současně zjistit míru a úroveň informovanosti dětí a jejich rodin o možnostech následné péče. Práce též poukazuje na nedostatky a návaznosti v léčebně - terapeutickém procesu a nepropojenosti jednotlivých složek ucelené rehabilitace v praxi. Výzkumná část je zpracována kvalitativně. Zaměřuje se na pět dětí se získaným tělesným postižením a jejich rodiny. Stěžejní část tvoří analýza polostrukturovaných rozhovorů s dětmi a jejich rodinnými příslušníky.

Implementation of the Smart Metering Systems in Energetics in Slovakia
Petreová, Adela ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Účelem práce je zmapovat aktuální stav transformace odvětví elektorenergetiky k inteligentním sítím, nalézt odpovědi na základní otázky vyplývající ze zavádění systémů chytrého měření, zhodnotit sociální a ekonomické náklady a přínosy, trendy v legislativě, porovnat situaci na Slovensku s ostatními krajinami Evropské unie, přičemž cílem tohoto mapování je snaha na základě zjištění vytvořit další doporučení pro Slovenskou republiku v tomto oboru. V práci je popsaná analýza nákladů a přínosů kritickým přístupem a je poukázáno na slabá místa CBA analýzy původně vypracované pro Slovensko, i za pomoci porovnání (benchmarkingu) s krajinami, které ve vypracování analýzy postupovaly odlišně. Metody výzkumu jsou rešerše dostupných zdrojů, kvalitativní výzkum za pomoci případové studie a rozboru CBA analýzy a expertní výzkum prostřednictvím dotazování. Výsledkem je posouzení ekonomické a sociální přínosnosti systémů chytrého měření na Slovensku a zmapování procesu a stavu jejich zavádění.

Event marketing
Špinlerová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza event marketingových aktivit malého podniku a návrh nových eventů. V teoretické části je nejprve popsán obecně marketingový a komunikační mix, na který navazuje postup plánování a tvorby event marketingové akce. Pro potřeby návrhu nových eventů byla data získána metodou dotazování. Náhodně vybraní zákazníci podniku byli požádáni o vyplnění dotazníku. Výsledky dotazníku byly podkladem pro tvorbu nových eventů. S majitelkou podniku a některými zaměstnanci podniku byl veden rozhovor a týkal se zejména současných komunikačních aktivit podniku. V praktické části je kromě představení konkrétního podniku uveden jeho marketingový mix, konkurenční analýza a SWOT analýza. Dále jsou v práci popsány stávající event marketingové aktivity podniku, analýza neúspěšného eventu a návrh několika nových variant eventů pro tento podnik.