Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,352 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.17 vteřin. 

Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem
Madhi, Simona ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tématem této práce je ilustrace a vysvětlení přínosu data miningu pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Cílem práce je provedení data miningové analýzy k dosažení výsledků potencionálně kladně ovlivňujících vztah organizace s jejími zákazníky, a to s využitím nástroje KNIME Analytics Platform. V práci je nastíněn teoretický podklad řízení vztahů se zákazníky, data miningu a využití data miningu pro zlepšení CRM, následovaný analýzou trhu s data miningovými nástroji a představení vybraného nástroje KNIME Analytics Platform. Dále následuje praktické využití poznatků při provádění analýzy reálných dat za cílem nalezení znalostí o zákaznících, které by byly využitelné pro implementaci v rámci CRM strategie a konečně pozitivního ovlivnění hodnoty vztahu se zákazníky.

Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Gorolová, Pavlína ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kociánová, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.

Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.

Problém trestného činu výtržnictví
Prokop, Lukáš ; Vokoun, Rudolf (vedoucí práce) ; Herczeg, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice trestného činu výtržnictví se zaměřením na rušení přípravy a průběhu organizovaného sportovního utkání. Toto jednání bývá také označováno jako diváckého násilí. Pojem diváckého násilí, někdy zjednodušován do termínu chuligánství, je různě používán a není přesně definován. Většinou se pod něj zahrnuje násilné nebo nebezpečné chování diváků v souvislosti se sportovními zápasy. Obsah práce je rozdělen do osmi kapitol, jejichž cílem je definovat tento pojem a podat jeho komplexní a přehlednou analýzu. Úvodní pasáže jsou věnovány trestnému činu výtržnictví jako takovému. Obsahují rozbor předpokladů, jež podmiňují spáchání trestného činu výtržnictví podle § 358. Slouží čtenáři jako pojmový základ pro další studium a pro pochopení vzájemné návaznosti na pojem diváckého násilí. Kapitola 3. se snaží o vlastní definici fenoménu diváckého násilí popisem hodnot a ideálů, které jsou tímto jednáním ohroženy a přehledem způsobů jakým k páchání skutku dochází. Profilem pachatelů pomocí kriminologických charakteristik se zabývá další část textu. Stranou pozornosti nezůstává ani psychologická motivace diváků k návštěvě stadionu. Kapitola 5. je rozdělena do dvou částí. První z nich se zabývá mapováním a zhodnocením platné české legislativy regulující chování diváků. Zvláštní...

Diverzita a interkulturní aspekty fungování MNC
Tetenková, Pavla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá kulturou, jejími úrovněmi a ukazateli, a to s přesahem do oblasti kultury podnikové. Pozornost je věnována kulturní diverzitě a jejímu řízení na úrovni podnikové kultury, a to s důrazem na kulturně podmíněné tendence k chybnému jednání s ním související. V následující části se práce zaobírá interkulturní komunikací, jejími úskalími a problematikou interkulturního tréninku. Praktická část se zaměřuje na konkrétní multinacionální korporaci, a to především v oblasti firemních hodnot a praktik, firemní diverzity a interkulturního tréninku. V rámci praktické části je proveden výzkum zaměřený na výskyt kulturně podmíněných komplikací ve společnosti, vliv rozdílnosti kultur na komplikace při zaměstnanecké komunikaci a kooperaci a interkulturní trénink. Výstupem výzkumu jsou doporučení sloužící jako podklad pro případnou modifikaci příslušných firemních procesů.

Vytvoření modelu Enterprise Architektury podle rámce TOGAF
Čapek, Jan ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Petr (oponent)
Tématem diplomové práce je představení Enterprise Architektury a následné vytvoření modelu společnosti. Práce se primárně se zaměřuje na aplikační a procesní vrstvy podle architektonického rámce TOGAF, přičemž je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je nejprve rozebrán business model. Jedná se o popsání mise, vize a hodnot společnosti, ze kterých vychází strategický rámec. Dále se business model zabývá procesy, kde je nejprve popsána metodologie mapování business procesů a také zařazení - kategorizace procesů a stupeň zralosti. Následující kapitola je věnována Enterprise Architektuře s cílem přiblížit, proč by se společnosti měly zabývat EA, výhody vytvoření abstrakce společnosti ve formě modelu EA, propojení core businessu a IT ve společnosti společně s příklady architektonických rámců. Poslední kapitola teoretické částise zaměřuje na architektonický rámec TOGAF, kde je popsán proces ADM, respektive postup, pomocí kterého je možné vytvořit model EA a implementovat změny do architektury jednotlivých vrstev v rámci TOGAFu. Současně v této kapitole jsou popsány referenční modely aplikační a procesní vrstvy, které TOGAF využívá. Praktická část navazuje na teoretickou část a to právě využitím procesu ADM za účelem vytvoření modelu EA v reálném podniku. Jedná se o dekompozici obchodního modelu od strategických cílů, které vychází z mise, vize a hodnot společnosti, až na úroveň detailního popisu klíčových procesů společnosti. V další části dochází opět k dekompozici a popsání aplikační vrstvy společnosti na úroveň jednotlivých aplikací a modulů. Poté jsou oba modely opět složeny a popsány za účelem vytvoření manažerského pohledu shora. Ve druhé části praktické práce dochází ke kritickému zhodnocení aplikační a procesní vrstvy, návrhu řešení, vytvoření plánu implementace změn a zanesení změn do architektury. Výstupem praktické části jsou zmapované procesy, modely procesní a aplikační vrstvy, matrixy přístupů a zodpovědností, popsaná strategie společnosti a model EA. Hlavním přínosem celé práce je pak zmapování společnosti právě za účelem kritického zhodnocení jejího současného stavu a návrh změn tak, aby jednotlivé části společnosti podporovaly stanovené business a strategické cíle.

Finanční analýza společnosti United Parcel Service Czech Republic, s. r. o. a srovnání s konkurenty
Roudnická, Markéta ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je finanční analýza společnosti United Parcel Service Czech Republic, s. r. o. za období mezi lety 2010 a 2014 a následné porovnání dosažených výsledků s hodnotami dosaženými vybranými srovnatelnými společnostmi. Práce je rozdělena na metodickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje především vymezení metod finanční analýzy a určení optimálních hodnot, kterých by měly dané ukazatele dosahovat. Předmětem praktické části je představení společnosti a aplikace metod na konkrétní data analyzované společnosti. Praktická část se dále věnuje také zhodnocení finanční situace společnosti s ohledem na výsledky dosahované společnostmi působícími ve stejném oboru činnosti. V závěru práce je finanční situace společnosti uceleně zhodnocena a to jak v kontextu optimálních hodnot vybraných ukazatelů tak hodnot, kterých dosahovaly vybrané srovnatelné podniky.

Highly sensitive analysis of chlorophenols and sulfonamides in waters by electrophoretic focusion on inverse electromigration dispersion gradient with ESI-MS detection
Malá, Zdeňka ; Gebauer, Petr ; Boček, Petr
This work presents a new methodology for high-sensitivity analyses by capillary\nelectrophoresis (CE) with electrospray-ionization mass spectrometric (ESI-MS)\ndetection, based on electrophoretic focusing on an inverse electromigration dispersion\n(EMD) gradient. The technique is based on a robust electrolyte system providing a\ngradient of required properties, suitable for routine analyses of trace amounts of weak\nacids with pKa values between approx. 6.5 and 9. Examples analyses of several\nchlorophenols and sulfonamides are presented, with LODs around 3x10-9 M for spiked\ndrinking water without any sample pretreatment.

Investigation of bioactive proteins in pressurized water extract of Sambucus nigra L. branches
Hohnová, Barbora ; Šalplachta, Jiří ; Roth, Michal
Investigation of high-value substances in plant materials has been of increasing interest\nin last years. In this study, PHWE, SDS-PAGE and MALDI-TOF techniques were\nemployed for investigation of bioactive proteins in Sambucus nigra L. branches.

Geodiversity values as a basis for geosite and geomorphosite assessment: a case study from Žďárské vrchy Highland
Bajer, A. ; Kirchner, Karel ; Kubalíková, L.
Paper presents geodiversity values, geodiversity is understood as a set of geological, geomorphological and pedological components, including systems consisting of this components and geological, geomorphological and pedological processes. Geodiversity values are analyzed in relation to ecosystem values (e.g. cultural, functional value). Geodiversity values were used as basis for a methodical approach to geosite and geomorphosite assessment. Methodological approach is presented at selected sites in the top part of the Žďárské vrchy Highland. The acquired results can serve as a basis for geoconservation of PLA Žďárské vrchy, development of geotourism as well as an offer for extension geoeducational activities.\n