Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Mazal, Tomáš ; Varsányi, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The thesis deals with proposal of a marketing strategy for Slovak company Shirt Up, s.r.o. entering the Czech market. The company is a small producer of t-shirts with custom print and currently has presence exclusively in Slovakia. The aim of this paper is to present a possible marketing strategy to enter that will be based on theoretical frameworks and analysis of current situation.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Poláčková, Kateřina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti TV PROBBE s.r.o. na zahraničním trhu. Předmětem podnikání společnosti je výroba, velkoobchod a maloobchod krmiv a chovatelských potřeb. V teoretické části jsou shrnuty poznatky, jež jsou východiskem pro další části práce. V analytické části je hodnocena aktuální situace vnějšího i vnitřního prostředí společnosti. Návrhová část stanovuje doporučení, jejichž realizace by měla vést k rozvoji obchodních aktivit společnosti.
Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Trajerová, Lucie ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti
Škodová, Kristýna ; PhDr. Alena Lubasová Ph.D (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit výrobní společnosti Strojírna Oslavany, spol. s.r.o. na tuzemském i zahraničním trhu. Teoretická část zahrnuje nezbytná východiska a informace potřebné ke zpracování navazující části práce. Analytická část následně vyhodnocuje aktuální situaci vnějšího a vnitřního prostředí společnosti i zkoumaného trhu. Výsledek práce tvoří návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti v rámci zavedení nového výrobku na trh.
Marketingový mix vybrané společnosti
Vrbasová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn současného marketingového mixu vybrané společnosti vystupující na trhu Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Teoretická část zpracovává podstatné pojmy a znalosti, které jsou využity ve druhé části práce, kde jsou tyto znalosti prakticky využity v různých analýzách. Poslední část práce navrhuje změny v oblasti marketingového mixu podle výsledků získaných z druhé, analytické části práce.
Možnosti vstupu českých podnikatelských subjektů na zahraniční trhy
PROCHÁZKOVÁ, Hana
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat možnosti vstupu na zahraniční trhy pro společnost FARMTEC, a.s., a provést situační analýzu trhů. Dílčím cílem bylo stanovení nejlepší možnosti vstupu na zahraniční trhy a navržení optimálního řešení. Práce byla zaměřena na firmu FARMTEC, a.s., která se zabývá výrobou zemědělské technologie a jejím prodejem na českém i zahraničním trhu. Zatím převažuje obchod s partnery v České republice, ale vývoz do zahraničí každý rok stoupá. Je to způsobeno především nasycením českého trhu a poměrně velkou konkurencí. Společnost exportuje své výrobky hlavně na trhy východní a jihovýchodní Evropy. K analyzování možností vstupu na zahraniční trhy byla použita PEST analýza, která zkoumá makroekonomické prostředí, což je politické a právní prostředí, ekonomické prostředí, sociálně-kulturní prostředí a technologická vyspělost. Tato analýza byla použita k posouzení makroekonomického prostředí třech zemí a to: Řecka, Rumunska a Bosny a Hercegoviny. Analýza vedla k závěru, že pro firmu FARMTEC, a.s., je nejvýhodnější vstoupit na trh do Rumunska. Jako optimální řešení byla navržena strategie vstupu na zahraniční trh přes výhradního zprostředkovatele, který exkluzivně zastupuje firmu na daném teritoriu a jedná jménem firmy.
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Sova, Ondřej ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomové práce se zaměřuje na návrh strategie expanze vybrané společnosti na zahraniční trh. Společnost sídlí v Brně a zaměřuje se na výroby Barefoot obuvi. Teoretická část práce je zaměřená na popis jednotlivých nástrojů, metod a analýz, které budou použity v analytické části diplomové práce. V analytické části je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Návrhová část diplomové práce je zaměřena na doporučení vhodných kroků vstupu na zahraniční trh včetně finančního plánu.
Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Trajerová, Lucie ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených.
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.