Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Hajtmar, Adam ; Kováč, Michal (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování business plánu pro uvedení výrobku na trh. Jedná se o robotické zařízení na údržbu jednonákolkových kolejnicových drah. Zařízení bude uváděno na český trh společností, která bude za tímto účelem nově založena. Bussines plán bude podložen zkušenostmi ze samotného výzkumu stroje a dále příslušnými analýzami. Plán je tedy zaměřen na to, jak společnosti zajistit úspěšný vstup na český trh.
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Hajtmar, Adam ; Kováč, Michal (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování business plánu pro uvedení výrobku na trh. Jedná se o robotické zařízení na údržbu jednonákolkových kolejnicových drah. Zařízení bude uváděno na český trh společností, která bude za tímto účelem nově založena. Bussines plán bude podložen zkušenostmi ze samotného výzkumu stroje a dále příslušnými analýzami. Plán je tedy zaměřen na to, jak společnosti zajistit úspěšný vstup na český trh.
Opportunities and risks of exporting romanian wine to the czech market
Válkyová, Aneta
Tato práce se zabývá možnostmi a riziky exportu rumunského vína na český trh. Cílem diplomové práce je na základě zjištěných poznatků navrhnout a vytvořit efektivní strategii pro rumunského výrobce vstupujícího na český trh. Je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část zkoumá hlavní teorie týkající se strategií internacionalizace firmy a způsobů vstupu a sil formujících vinařský průmysl, jakož i marketingové strategie a dodavatelský řetězec ve vinařském průmyslu. Praktická část je zaměřena na analýzu vinařského průmyslu Evropské unie, rumunského vinařství a českého vinařského trhu. Po něm následuje sekce navrhující efektivní strategii pro rumunského vinaře, který chce vstoupit na český trh. Hlavními doporučeními pro rumunského vývozce je distribuovat prémiová vína prostřednictvím specializovaných vinoték a butiků spíše než velkých supermaketů.
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Svěchota, Daniel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Písař, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu zavedení nového energetického nápoje na český trh, který je v současné době distribuován do dvanácti zemí po celém světě. Práce nejdříve popisuje nápad zavedení nového výrobku do České republiky a následně se věnuje současné situaci a prostředí v Čechách, které je potřebné pro toto zavedení. Další část je věnována marketingovému výzkumu, který nastiňuje možnosti vedení komunikace značky. Závěrem jsou poznatky, které lze využít při zavedení tohoto výrobku na český trh.
Franchising jako forma vstupu na trh
Říhová, Denisa ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Cílek, Michal (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na franchising jako formu podnikání. Obsahem je téma franchisingu, jeho základní pojmy, souvislosti a východiska. Cílem práce je definovat kroky pro přípravu a realizaci franchisového projektu. Z obecné roviny přechází k praktickému aspektu. Na základě aplikace vytyčeného postupu na zkoumaný podnik Dancing Crackers a na základě pozorování daného podniku vyvozuje autorka doporučení a poznatky pro efektivnější franchisový provoz.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Mazal, Tomáš ; Varsányi, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The thesis deals with proposal of a marketing strategy for Slovak company Shirt Up, s.r.o. entering the Czech market. The company is a small producer of t-shirts with custom print and currently has presence exclusively in Slovakia. The aim of this paper is to present a possible marketing strategy to enter that will be based on theoretical frameworks and analysis of current situation.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Způsoby uvedení nového produktu na trh
Mlejnek, Jiří ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavní cílem diplomové práce Způsob uvedení nového produktu na trh je doporučit manažerům společnosti Schrack Technik spol. s r.o. příhodnou marketingovou strategii pro možné zavedení nového produktu na český trh. Tímto produktem jsou různé typy nabíjecích stanic pro elektromobily. Kvůli komplexnosti hlavního cíle jsou stanoveny dva dílčí cíle, které na sebe navazují a přispívají k vypracování hlavního cíle. Prvním dílčím cílem je definovat situaci firmy na českém trhu pomocí různých typů analýz (Finanční, PESTE, SWOT a Porterova analýza 5 sil), najít silné a slabé stránky a zhodnotit potenciální hrozby a příležitosti, které by z uvedení nabíjecích stanic plynuly. Druhý dílčí cíl je zhodnotit zdali je elektromobilový průmysl atraktivní pro firmu anebo ne.
Marketingová Strategie vstupu Kolumbijské firmy Hamacas RGV na Evropský trh
Vastušková, Valéria ; Koláček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavnou úlohou diplomovej práce je analýza potenciálu Európskeho trhu na vstup Kolumbijskej firmy Hamacas RGV a navrhnutie stratégie vstupu. Táto firma sa už niekožko rokov venuje ručnej výrobe výlučne tradičných kolumbijských výrobkov ako napríklad hojdacie siete a má záujem expandovať na európsky trh so svojimi vysoko kvalitnými výrobkami. V prvej časti sú vysvetlené základné teoretické princípy marketingu a analýzy externého a interného prostredia firmy nevyhnutné na naplánovanie stratégie expandovania na zahraničný trh. Začiatok druhej časti je venovaný opisu firmy, jej hlavných ciežov a prostredia, v ktorom pôsobí. Potom sú prevedené analýzy európskeho trhu ako potenciálneho trhu na expandovanie pre Hamacas RGV v budúcnosti. Na záver autor navrhuje riešenia a odporúčania založené na predchádzajúcich analýzach.
Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh
Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení současné mezinárodní marketingové strategie kolumbijské společnosti Procafecol S.A. a návrh dalšího postupu při vstupu na evropský trh. Firma je zaštítěna kolumbijskou asociací pěstitelů kávy a provozuje síť kaváren pod značkou Juan Valdez Café v několika zemích Jižní a Severní Ameriky a Španělsku doplněných o prodej kávy v jiných distribučních kanálech. Cílem společnosti je především celosvětová propagace kvalitní kolumbijské kávy s podloženým původem. V první části diplomové práce jsou popsány současné metody a postupy při návrhu mezinárodní marketingové strategie firmy a další teoretická východiska vztahující se k tomuto tématu v kontextu poskytování služeb. V druhé, praktické části, je uvedena vlastní analýza a zhodnocení stávající marketingové strategie firmy a návrh strategie pro budoucí expanzi do Evropy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.