Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický rozvoj cestovního ruchu v Mladé Vožici
NOVÁKOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem bakalářeké práce s názvem Strategický rozvoj cestovního ruchu v Mladé Vožici bylo zhodnocení potenciálu města pro rozvoj cestovního ruchu. Analýza současného stavu a terénní šetření bylo podkladem k hodnocení nabídky a poptávky cestovního ruchu města. Návštěvníci i místní občané nejčastěji spojují Mladou Vožici s pojmy hezké město a krásná příroda. Důležité bylo zjištění, že se lidé do města pravidelně vracejí hlavně kvůli sportovní, rekreační a kulturní nabídce. Hlavním turistickým cílem je hrad Šelmberk. Právě pro rozvoj sportovně-rekreačního a kulturně-historického cestovní ruch nabízí Mladá Vožice vhodné podmínky.
Rozvoj mikroregionu Rakovnicko a podpora podnikání v území
Sušánková, Eva ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku rozvoje mikroregionu Rakovnicko s přihlédnutím na oblast cestovního ruchu. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jaké možnosti má zkoumaný region pro podporu podnikatelských aktivit v oblasti cestovního ruchu. Dílčím cílem pak bylo postihnout limity rozvoje podnikání v této oblasti. Cíle byly zjišťovány prostřednictvím analýzy stavu nástrojů podpory podnikání na Rakovnicku. Analýza se týkala minulého a současného stavu jednotlivých nástrojů podpory a v rámci každého z nich byla učiněna závěrečná doporučení.
Marketingová pozice města Žatec v oblasti cestovního ruchu
Pešek, Jáchym ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Janoušová, Simona (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami severočeského města Žatec v oblasti cestovního ruchu. Zkoumá předpoklady města stát se úspěšnou a moderní turistickou destinací, přičemž vyzdvihuje úlohu Turistického informačního centra Žatec jakožto hlavního aktéra cestovního ruchu ve městě. Hlavním cílem je zhodnotit současnou pozici Žatce jako turistické destinace, analyzovat dosavadní marketingovou strategii a následně navrhnout novou marketingovou strategii pro rok 2013. Práce byla konzultována s kulturním managementem města a právě jemu bude také předložena, aby mohla sloužit jako možné vodítko při sestavování budoucí marketingové strategie.
Atraktivita a přátelskost destinace
Kšír, Tomáš ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Pojmy atraktivita a přátelskost v souvislostí s destinací cestovního ruchu nejsou v současné době příliš prozkoumány a rozvinuty. Vlivem rostoucí konkurence na trhu cestovního ruchu se však jednotlivé destinace snaží určit míru svojí přitažlivosti obecně a snaží se určit specifické činitele, které nejvíce rozhodují o tom, zda daný cílový trh považuje právě jejich destinaci za atraktivní a přátelskou. Ač se jedná o významné ukazatele nejen z hlediska destinačního managementu, ale i veřejné správy a regionálního rozvoje obecně, nejsou přístupy k jejich měření všeobecně přijímány a jednoznačně určeny, neboť se vyznačují určitým subjektivním zaměřením a specifickými charakteristikami. Tato práce podává základní a ucelený přehled o možných přístupech k měření atraktivity a přátelskosti turistické destinace, vycházející z domácí i zahraniční literatury.
Mediální obraz České republiky v roce 2011
Ruffer, Roman ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce "Mediální obraz České republiky v roce 2011" si klade za cíl pomocí metod kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjistit, jak zahraniční média hodnotí v roce 2011 turistickou destinaci Česká republika. Metodou kvantitativní analýzy jsou vyhodnocovány všechny mediální výstupy, které se podařilo shromáždit zastoupením České centrály cestovního ruchu - CzechTourism v zahraničí. Metodou kvalitativního výzkumu bude zkoumáno, o čem se psalo v souvislosti s turismem v České republice ve vybraných médiích Ruské federace a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska, a zda tento tzv. "mediální obraz" koreluje s výsledky kvantitativní analýzy, kterou vypracovaly agentury pro výzkum trhu a veřejného mínění.
Možnosti realizace dopravy cyklistů na Vysočině
Majdič, Ladislav ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Kliková, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cyklistiky v kraji Vysočina, na jejímž základě stojí projekt zaměřený na podporu cykloturistiky v dané oblasti. Hlavním cílem je nalezení vhodného dopravního prostředku, jenž by měl sloužit cykloturistům k dosažení vytyčených turistických cílů. Spolu s vytvořením odpovídajících tras nově zřízených linek by tak měl vzniknout realizovatelný projekt se záměrem podpořit cestovní ruch v kraji Vysočina.
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Paulišová, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Civišová, Dagmar (oponent)
Kutná Hora je krásné historické město zapsané od roku 1995 na Seznam památek UNESCO, které patří k významným destinacím cestovního ruchu v České republice. Současným problémem Kutné Hory je však pokles návštěvnosti a krátký pobyt návštěvníků ve městě, který se již dlouhodobě nedaří řešit. Cílem práce "Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva" je popsat komerční komunikace, které v současné době město využívá a zhodnotit jejich potenciál do budoucna. Dalším cílem je uvést na základě provedené analýzy návrhy na zkvalitnění komunikace města, které by Kutné Hoře pomohly zvýšit výtěžnost cestovního ruchu. Práce vysvětluje principy využití marketingu v případě turistických destinací na příkladě Kutné Hory, přičemž se opírá o data z odborné literatury, autorčina průzkumu a informace získané od odborníků, kteří v této oblasti pracují. Autorka zde přichází s konkrétními návrhy, jak zlepšit propagaci a komunikaci Kuté Hory, jež by mohly být inspirací pro pracovníky destinačního managementu města.
Marketing study of tourist destination - Region Spiš
Ličáková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kornaj, František (oponent)
Region Spiš patří mezi nejzajímavější regiony na Slovensku. Disponuje množstvím přírodních a kulturně-historických památek, sportovně-rekreačními zařízeními a dalšími atraktivitami cestovního ruchu. Mnoho z těchto přírodních a kulturních památek má nadnárodní význam. Právě kombinace různých atraktivit, které se koncentrují na malém území, je zdrojem hlavní konkurenční výhody regionu. Práce je zaměřena na analýzu podmínek regionu Spiš pro rozvoj cestovního ruchu a analýzu marketingových aktivit. Zhodnocena byla primární i sekundární nabídka destinace. Přestože je relativně široká, problémem je její koncentrace do větších středisek a měst, často nedostatečná kvalita služeb, případně neadekvátní ceny vzhledem k poskytované kvalitě. V rámci marketingových aktivit byly navrženy dvě základní možnosti podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu Spiš. Jde o jednoznačné vymezení regionu jako samostatné destinace a vytvoření organizace cestovního ruchu, která by podpořila spolupráci jednotlivých subjektů a veřejného sektoru a zastřešila jednotný marketing regionu Spiš. Region Spiš ukrývá velký potenciál pro cestovní ruch, který je však nutné dále využívat a neustále rozvíjet.
Analýza nabídky produktů cestovního ruchu ve vybraném teritoriu
Mitáčková, Alena ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem práce je shrnutí a zhodnocení nabídky produktů cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Úvod práce hodnotí cestovní ruch ve Zlínském kraji jako celek. Popisuje statistické údaje o cestovním ruchu, hlavní projekty na rozvoj cestovního ruchu a hlavní turistické atraktivity kraje. Hlavní část práce je tvořena analýzou turistické nabídky. Turistické atrakce a produkty cestovního ruchu jsou popisovány a hodnoceny zvlášť za každou turistickou oblast daného regionu, přičemž jsou rozděleny do různých kategorií. Hodnoceny jsou i ubytovací zařízení a jejich služby. Závěr práce obsahuje srovnání těchto oblastí, SWAT analýzu Zlínského kraje jako celku a návrh některých nových produktů.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Prachaticku
MRÁZ, Pavel
Diplomová práce je zaměřena na oblast Prachaticka. V rámci diplomové práce bylo realizováno terénní šetření, stanoven profil návštěvníka oblasti, vytvořen produktový balíček Křížem krážem Prachatickem (specializující se na cykloturistiku, poznávání přírody, měst, starověkých, historických a kulturních památek) a navržena nová nabídka cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.