Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová pozice města Žatec v oblasti cestovního ruchu
Pešek, Jáchym ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Janoušová, Simona (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami severočeského města Žatec v oblasti cestovního ruchu. Zkoumá předpoklady města stát se úspěšnou a moderní turistickou destinací, přičemž vyzdvihuje úlohu Turistického informačního centra Žatec jakožto hlavního aktéra cestovního ruchu ve městě. Hlavním cílem je zhodnotit současnou pozici Žatce jako turistické destinace, analyzovat dosavadní marketingovou strategii a následně navrhnout novou marketingovou strategii pro rok 2013. Práce byla konzultována s kulturním managementem města a právě jemu bude také předložena, aby mohla sloužit jako možné vodítko při sestavování budoucí marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
1 JANOUŠOVÁ, Soňa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.