Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Unie studentů VŠE ze systémového pohledu
Kočí, Jakub ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Benda, Martin (oponent)
Diplomová práce analyzuje přípravu a vznik Unie studentů VŠE pomocí Metodologie měkkých systémů. Pro tento cíl práce zpracovává teorii studentských organizací a studentských unií v České republice včetně srovnávací analýzy pravidel pro studentské spolky na vybraných vysokých školách v Česku a v zahraničí. Výsledkem analýzy je poznání, že vybrané zahraniční univerzity pracují se svými spolky systematičtěji než vybrané české univerzity. Výzkumná část práce realizuje dvě části Metodologie měkkých systémů: Analýzu dvě (společenskou) a Analýzu tři (politickou). Výsledkem výzkumu jsou definované role, hodnoty, normy a rozložení moci v prostředí studentských spolků na VŠE. Praktická část obsahuje dva kompletní učící se cykly Metodologie měkkých systémů včetně kořenových definic, CATWOE a modelů smysluplných aktivit. Na základě průběhu těchto učících se cyklů jsou pak zhodnoceny limity, které má užití Metodologie měkkých systémů pro založení studentské unie na vysoké škole v České republice.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu údajů o zákaznících studentské organizace AIESEC shromážděných v letech 2012 a 2014. Výsledky ukazují segmenty zákazníků definované podle univerzity, fakulty a ročníku, úspěšnost studentů při hledání stáže, podíly jednotlivých programů (a podprogramů), nejžádanější země jako destinace stáží, nejúčinnější komunikační kanály a průměrnou dobu trvání procesu vyjetí na stáž. Na základě výsledků a poznatků z teorie která pojednává o využívání internetu v komunikaci s mládeží, autorka ve své práci navrhuje konkrétní návrhy na zlepšení procesů v AIESEC, tak aby organizace získala více zákazníků. Tyto návrhy se zaměřují na zvýšení návratnosti investice organizace. Navrhuje zvýšení kvality selekčního procesu, strategie na zvyšování množství nových zákazníků a zvýšení účinnosti procesu AIESEC.
Strategie PR a komunikace se školami v rámci organizace EPM v ČR
Krůčková, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vitásková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategií PR a komunikace organizace Evropský parlament mládeže v České republice. Jedná se o studentskou organizaci věnující se mimoškolnímu vzděláváním studentů. Cíl práce je zaměřen na nábor nových a udržení stávajících členů. V první části strategie jsou popsány inovativní nástroje pro získávání co největšího počtu nových členů. Druhá část popisuje metody motivace stávajících členů, které by vedly k jejich větší aktivitě. Strategie je koncipována tak, aby byla aplikovatelná a lehce předatelná mezi jednotlivými předsednictvy.
Analýza motivace studentů pro výjezdy na stáže AIESEC
Hladíková, Veronika ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Bakalářská práce pojednává o motivaci studentů, kteří se rozhodli vyjet na stáž s organizací AIESEC. V teoretické části je představena organizace AIESEC, seskupeny poznatky z oblasti motivace a také popsán procesu vyjetí na stáž a vysvětlení role koordinátora pro stážisty. Praktická část uvádí výsledky výzkumu, který byl proveden za účelem zjistit, jaká byla motivace stážistů k výjezdu a také motivace koordinátorů, kteří pracují se stážisty. Pro tato zjištění byl v obou případech použit písemný dotazník. Na závěr byla na základě vyhodnocení obou dotazníků udělena doporučení a návrhy na zlepšení práce se stážisty i koordinátory.
Analýza event marketingu vybrané studentské organizace
Neubauerová, Ilona ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kalinová, Lucie (oponent)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu event marketingové akce v organizaci ESN VSE Prague - Buddy System o.s. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuji vysvětlení pojmu event marketing jako součást marketingového mixu, typologii eventů a správnému plánování eventů. V praktické části se zaměřuji na analýzu akce Nation2Nation. Popisuji zde, jak akce probíhala v počátcích, a zabývám se analýzou současné situace. Stanovila jsem si tři hypotézy, které jsem na základě analýzy potvrdila. Primárním zdrojem informací byly dotazníky s návštěvníky, rozhovor s dřívějším hlavním organizátorem a pozorování. V závěru jsem provedla vyhodnocení a shrnula doporučení.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC Praha, a analýze využití internetových marketingových nástrojů. Na základě porovnání s konkurenčními organizacemi a jejich působení na internetu, jsou formulovány návrhy na změny u využívaných nástrojů.
Analýza vybraných procesů studentského spolku
Petrásek, Matěj ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu vybraných procesů studentského spolku Všehrd. V druhé kapitole, která následuje po úvodu, teoretická část shrnuje základní pojmosloví a dává i neškolenému čtenáři možnost se v problematice zorientovat. Součástí jsou i zobecněné zásady a postup při procesním modelování, který je upraven pro případ nedostatku podkladů pro model současné reality. Třetí kapitola práce je věnována především analýze současnosti a budoucnosti spolku, z které pak procesní model vychází. V čtvrté stěžejní kapitole jsou již zpracovány samotné procesní modely -- základní, hierarchický a jednotlivých klíčových procesů. V páté kapitole je pojednáno o SW nástrojích pro podporu navržených procesů. Šestá kapitola je věnována verifikaci výsledků procesní analýzy za pomocí interview s členy spolku a v sedmé kapitole je využitelnost navržených procesů zkonfrontována v obdobné studentské organizaci -- AIESEC ČZU. Účelem práce je představit možnosti procesní analýzy studentským organizacím a položit základy pro implementaci vybraných procesů a případnou budoucí komplexní procesní analýzu spolku Všehrd.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.