Název: Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Překlad názvu: Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Autoři: Lačevová, Aneta ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: AIESEC; internet; marketing; studentská organizace; AIESEC; Internet; marketing; student organisation; youth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44394

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192886


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet