Název: Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Překlad názvu: Analysis of the internet marketing strategy of AIESEC
Autoři: Lačevová, Aneta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AIESEC; internet; internetový marketing; marketing; marketingová strategie; nezisková organizace; studentská organizace; AIESEC; Internet; Internet marketing; marketing; marketing strategy; non-profit organization; student organization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30481

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112645


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet