Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand management
Puškárová, Jana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Bakalářská práce se zabývá budováním značky a jejím strategickým řízením. Cílem práce je na základě hloubkových rozhovorů a následné analýzy zjistit, jaké aktivity společnost Samsung vyvíjí za účelem budování její značky a jaký je jejich dopad. V teoretické části jsou představeny odborné definice související s pojmem značka, jako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a její měření. V následující části je charakterizován proces budování značky a jejího strategického vedení, který zahrnuje také specifika interního brandingu a pozice brand managera. Praktická část obsahuje analýzu budování značky Samsung, stručný popis historie, vizi společnosti a současnou strategii. Na základě hloubkových rozhovorů budou detailně analyzovány jednotlivé aktivity, jejichž cílem je budování značky Samsung. Následně bude v této bakalářské práci uvedena případová studie, která zkoumá zavedení a úspěšnost facebookové stránky Samsung Česko a Slovensko. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy, která podá detailní obraz o silných a slabých stránkách značky Samsung, její příležitostech, ale i hrozbách.
Brand management vybrané značky
Csiriková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Závodná, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá identitou a strategickým řízením značky Garnier, která patří do portfolia společnosti L'Oréal. Cílem je ukázat možnosti, jak zvýšit loajalitu zákazníků k této značce. V praktické části je analyzována značka Garnier pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. Na základě toho je vytvořen vlastní výzkum, který má za cíl zjistit image značky Garnier a míru zákaznické loajality. V závěrečné části je výzkum zhodnocen a jsou navrženy změny v řízení značky Garnier.
Umělec jako značkové zboží
Forejtová, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu značka, definuje rozdíly mezi značkou a brandem, ale také značkou a výrobkem. Dále poukazuje na význam značky v marketingu, druhy značek a jejich prvky. Největší pozornost je v této části práce věnována prioritě dnešního marketingu, a tím je branding. Zaměřuje se na popis hlavních kroků procesu strategického řízení značky. Následuje teoretický náhled na téma umění, specifikace marketingu v showbusinessu a pohled na trhy se současným uměním, včetně právního zakotvení. V návaznosti na teorii a zjištěné skutečnosti je v praktické části sledován konkrétní umělec z hlediska využití zásad budování značky. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající výčet informací z jednotlivých oblastí, ale spíše poukázat na možnosti provázání značkových strategií a umění. Cílem práce je posoudit, zda je úspěch na poli umění spjat s kvalitou strategie řízení značky.
Vztah mladých lidí ke značkám
Klimentová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je popsat a zhodnotit vztah mladých lidí v České republice ke značkám. V první kapitole se věnuji historickému vývoji přístupu ke značkám, funkcím značky, jejím prvkům a v neposlední řadě i rozdílům mezi značkou a produktem. Popisuji dva odlišné koncepty z oblasti brand managementu a sice Kellerově konceptu CBBE a Robertsově konceptu Lovemarks. V druhé kapitole charakterizuji mladé Čechy ve věku 15 až 30 let. Popisuji je pomocí výsledků z několika sociologických studií a z hlediska fenoménu generace Y. Poslední kapitola navazuje na obě předchozí a věnuji se v ní jen vztahu mladých lidí ke značkám. Vycházím jak z kvalitativního výzkumu, tak i z kvantitativního výzkumu, který jsem sama realizovala, a dále z informací popsaných v předešlých kapitolách.
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
Uhrová, Milena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá relaunchem značky perlivého alkoholického nápoje Frisco realizovaného na přelomu let 2008 a 2009. Nejvýznamnější změna spočívala především ve vymezení zcela nové cílové skupiny. Hlavním cílem práce je analýza značky Frisco z pohledu této redefinované cílové skupiny -- povědomí o značce v cílové skupině a image značky. Teoretická část práce se zabývá definicí pojmu značka, vymezením významu značky v rámci marketingu, a také procesem strategického řízení značky. Praktická část obsahuje představení společnosti Plzeňský Prazdroj a jejího produktového portfolia, a také charakteristiku relaunche značky Frisco. Analýza českého trhu alkoholu a spotřebních trendů odhaluje příležitosti a případné hrozby pro další rozvoj značky. Stěžejní částí diplomové práce je vlastní spotřebitelský průzkum, který jsme uskutečnila za účelem ověření efektivity komunikační strategie z hlediska budování povědomí v cílové skupině a image značky perlivého alkoholického nápoje Frisco. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro další rozvoj značky s ohledem na výsledky provedených analýz.
Strategické řízení značky Kofola
Navrátilová, Hana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Kofola je ukázkovým příkladem úspěšného oživení značky a jejího dalšího rozvoje. Viditelně prokazuje skutečnost, že historie a znalost jsou pouze jedním z mnoha faktorů, které se mohou spolupodílet na vybudování silné značky. Důležité je především to, jak bude značka uchopena a celkově jak efektivně a strategicky bude řízena. Tato práce se zabývá analýzou strategického řízení značky Kofola. Jejím záměrem je odhalit hlavní klíče k úspěchu, které za výsledky značky i celé společnosti stojí. Zároveň odkrývá také nedostatky či nevyužité příležitosti a formuluje z nich vyplývající doporučení. Část práce je věnovaná vlastnímu marketingovému výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření. Ten se soustředí hlavně na vnímání image značky a způsobu její prezentace v poslední letní kampani a zkoumá z ní vyplývající vnímání jednotlivých hodnot a asociace spotřebitelů. Na základě výsledků výzkumu je zkoumána hypotéza, že lidé vnímají "retro image" Kofoly v této formě pozitivně a tento způsob komunikace je pro Kofolu tou správnou cestou i do budoucna.
Corporate identity a corporate image značky PRIM
Janečková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Prokop, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Corporate identity a corporate image značky PRIM se zabývá analýzou současné pozice značky PRIM na trhu náramkových hodinek v ČR se zaměřením na prvky její firemní identity a strategii jejího řízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmů firemní identita, firemní image, otázkou strategického plánování a strategického řízení značky. Praktická část obsahuje představení firmy ELTON, rozbor českého trhu hodinek včetně popisu českého zákazníka. Důkladně se pak zabývá hodnocením jednotlivých prvků firemní identity značky PRIM a strategií jejího řízení. Závěr práce je věnován souhrnu mých vlastních návrhů na zlepšení současné strategie značky a zamyšlení se nad možnostmi její expanze na zahraniční trh.
Strategické řízení značky AXE.
Sedláková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Axe společnosti Unilever. Teoretická část přináší základní informace o problematice značky, jejím významu, základních konceptech a budování její hodnoty. Zvláštní kapitoly jsou věnovány také marketingovému řízení značky a marketingovému mixu. Aplikační část představuje trh deodorantů a základní trendy na něm. Popsána je strategie značky Axe v České Republice a trh, na kterém bojuje o svou pozici. Zvláštní pozornost je věnována marketingovým aktivitám v letech 2006 - 2007 a jejich výsledkům a efektu na pozici značky na trhu.
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bojdová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.