Název: Extenze značek společnosti Beiersdorf v rámci strategického řízení značky
Překlad názvu: .
Autoři: Lupoměská, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jelínková, Barbara (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Klíčová slova: Extenze značky; NIVEA; Strategické řízení značky; .

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15336

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11306


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet