Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Raytracing pro GPUEngine
Novák, David ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je optimalizace metody sledování paprsku, konkrétně pomocí akcelearčních datových struktur. Zaměřeno bude především na zamyšlení nad různými strategiemi stavby této struktury a jejího průchodu. V rámci práce budou implementovány a porovnány algoritmy běžící na CPU a na GPU, přesněji rychlost stavby a výsledná kvalita mající přímý  vliv na rychlost výpočtu samotného sledování paprsku. K otestování kvality akcelerační struktury bude sloužit aplikace počítající zobrazování scény metodou sledování paprsku. Část stavby akceleračních struktur bude přidána do knihovny GPUEngine.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Krupa, Martin ; Navrátil, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci jsem mňel za úkol seznámit se s fenoménem grafického intra s omezenou velikostí, prostudovat existujíci zobrazovací techniky, které využívají sledování paprsku v reálnem čase a za pomocí týchto technik vytvořit vlastní grafické intro, kterého spustitelná verze nebude přesahovat 64kB. Taky popisuji historii těchto grafických inter a důvody ich vzniku. Práce obsahuje popis technik použitých při vytváření intra a taky porovnání těchto technik. Dále popisuje vlastní implementaci aplikace a dosažené výsledky. V závěru jsou pak zhodnoceny přínosy práce a způsoby pokračování práce.
Pathtracing na GPU
Hájek, Ondřej ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na akceleraci metody globálního osvětlení Pathtracing. Cílem této práce je demonstrace a srovnání výkonnosti různých implementací této metody a to na GPU i CPU. Implementace bude obsahovat dvě scény, jednodušší pro ověření korektnosti implementace algoritmu a složitější pro demonstraci různých efektů. Efektivita a účinnost jednotlivých implementací bude rozebrána a porovnána mezi sebou. Dále bude diskutována možnost rozšíření aktuálního programu.
Distributed Ray Tracing
Slovák, Radek ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem globální zobrazovací metody distribuované sledování paprsku. Ta z matematického popisu scény generuje dvourozměrné obrazy o vysoké kvalitě a realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Popisuje také neoddělitelnou součást této metody a to klasické sledování paprsku.
Sledování paprsku v reálném čase
Blecha, Vít ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám metodou zobrazování počítačové 3D grafiky, která se nazývá sledování paprsků (anglicky ray tracing). Zaměřuji se především na zkoumání možností zobrazování trojúhelníků touto metodou. Cílem práce je studium existujících algoritmů pro výpočet průsečíku trojúhelníku a paprsku, jejich vzájemné srovnání, jejich výpočetní náročnost a rychlost na různých počítačových architekturách. Tyto algoritmy také implementuji do existujícího ray traceru pracujícího v reálném čase.
Sledování paprsku pomocí k-D tree
Musil, Petr ; Jošth, Radovan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací programu pro syntézu obrazu pomocí sledování parsků. Cílem je ověření vlastností optimalizační metody dělení prostoru pomocí KD stromu. Práce porovnává metody prostorového mediánu, objektového mediánu a cenového modelu použité pro určování dělících rovin při výstavbě KD stromu. Pro vyhodnocení je použito několik testovacích scén.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Dočkal, Jiří ; Chudý, Peter (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem tvorby aplikace určené zadáním této bakalářské práce. V dokumentu jsou popisovány problémy a principy související s danou tématikou práce. Dokument dále popisuje vlastní realizaci aplikace a dosažené výsledky práce. Závěr pak obsahuje zhodnocení a možné cesty pro pokračování práce na projektu.
Elektronový ray tracer
Suchánek, Jan ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje simulaci elektronového mikroskopu. Spojuje poznatky z metod sledování paprsků a realistického zobrazování s fyzikálními poznatky z oblasti elektronové mikroskopie. Cílem práce je vytvořit funkční a co nejvěrnější simulátor skenovacího elektronového mikroskopu s kvalitním výstupem v úměrně rychlém čase. Přínos práce spočívá v získání dostatečného množství obrazového materiálu pro další zpracování, především v oblasti strojového učení, ale i pro usnadnění vývoje aplikací mikroskopu pro post-processsing. V současné době se obrázky získávají z reálného systému a ručně anotují.
Zobrazování scény v moderních počítačových hrách
Wilczák, Martin ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Práce popisuje metody používané pro osvětlování rozsáhlých scén v moderních počítačových hrách. Jsou porovnány možnosti klasického (dopředného) osvětlování a rozšiřující se metoda odloženého stínování. Krátce jsou popsány možnosti vykreslování pomocí metody sledování paprsku. V práci jsou obsaženy i poznatky o vrhaných stínech, částicových systémech a post-processing efektech. Nakonec je navržena architektura pro zobrazování komplexních scén za pomoci XNA a popsána implementace použitá ve výsledné hře.
Zobrazování voxelových scén pomocí ray tracingu v reálném čase
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program k vizualizaci voxelových scén v reálném čase s využitím ray tracingu. Součástí bylo studium různých metod takového vykreslování se zaměřením na stíny. K řešení bylo využito enginu Unity a experimentálních balíčků Unity Jobs a Burst. Práce představuje různé ray tracing průchody a metodu SVGF, která slouží především k filtrování vzniklého šumu se zachováním hran. Podařilo se vytvořit program, který vykresluje tvrdé stíny, měkké stíny a ambient occlusion rychlostí přibližně padesát snímků za sekundu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.