Název: Zobrazování scény v moderních počítačových hrách
Překlad názvu: Scene Rendering in Modern Computer Games
Autoři: Wilczák, Martin ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dopředné stínování; odložené stínování; post-processing efekty; sledování paprsku; stíny; XNA; částicový systém; deferred shading; forward shading; particle system; post-processing effects; raytracing; shadow; XNA

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54181

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-557910


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet