Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatické generování UML diagramu tříd
Brázdil, Martin ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací aplikace pro automatické generování UML diagramu tříd. Aplikace je koncipována jako webová služba, což umožňuje vzdálený přístup, ale především neustálou aktuálnost vygenerovaného diagramu tříd. Vstupem služby je již přeložená libovolná aplikace psaná pro platformu C# .NET nebo Java. V práci je čtenář obeznámen se základy reverzního inženýrství pro zmíněné platformy a strukturou UML diagramu tříd. Následně jsou tyto znalosti aplikovány v návrhu a implementaci. Hlavním cílem práce je usnadnění a urychlení činnosti členů softwarových vývojových týmů.
Fyzická kontrola integrovaných obvodů pomocí reverzního inženýrství
Štětina, Hynek ; Fujcik, Lukáš (oponent) ; Boušek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá technikami reverzního inženýrství integrovaných obvodů a jejich využití při fyzické kontrole jednotlivých prvků obvodu. Na praktickém příkladu je demonstrováno využití získaných dat. Dále je udán směr pro možnost porovnávání takto získaných dat vůči datům z návrhového prostředí.
Aplikace moderních technologií pro výrobu uvolňovacího mechanismu dveří osobního automobilu
Hruška, Lukáš ; Dvořáček, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výrobu uvolňovacího mechanismu dveří osobního automobilu Renault Megane. Z hlediska plnění funkce a nutnosti dodržení rozměrové přesnosti vybraných součástí, byla data pro výrobu získána digitalizací reálného výrobku. Digitalizace byla provedena bezdotykovým optickým 3D skenerem firmy GOM mbH, jednalo se o vývojovou řadu ATOS II Triple Scan. Data čepu byla získána z parametrického programu Autodesk Inventor 2011. Pro výrobu master modelů byla použita aditivní technologie Rapid Prototyping metoda Fused Deposition Modeling. Master model držáku byl použit pro výrobu silikonové formy, která sloužila pro odlití požadovaného počtu držáků z pryskyřice. V závěru práce je technicko-ekonomické zhodnocení výroby. Součástí práce je také přehled nejpoužívanějších metod Rapid Prototyping a Reverzního inženýrství.
Návrh a výroba prototypového znaku za využití technologií Reverse Engineering a Rapid Prototyping
Benáček, Filip ; Kalivoda, Milan (oponent) ; Slaný, Martin (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na návrh kusové výroby automobilového znaku. Ve znaku se kombinuje geometrie z výchozích objektů. Tyto objekty byly převedeny do digitální podoby metodou reverzního inženýrství a následně spojeny v příslušném softwaru. Získaný model znaku byl vyroben technologií Rapid Prototyping. Tento model nadále posloužil k výrobě formy. Kusová výroba znaku byla zajištěna gravitačním odlitím epoxidu do formy.
Kontrola součástí pomocí metod reverzního inženýrství
Urbánek, Aleš ; Sedlák, Josef (oponent) ; Zouhar, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kontrolu součástí pomocí metod reverzního inženýrství. Nejprve je zde uvedeno rozdělení a popis zařízení používaných pro reverzní inženýrství. Následuje charakteristika konvenčních metod měření. Součástí této práce je i praktické využití systému ATOS ke kontrole dané součásti. Cílem práce je srovnání konvenčních metod měření s metodami reverzního inženýrství.
Technologie výroby kopie osobního automobilu pomocí digitalizace
Eis, Jiří ; Dvořáček, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Tato práce, vypracovaná jako diplomový projekt na VUT v Brně, v teoretické části shrnuje nejpoužívanější metody, technologii reverzního inženýrství a rapid prototyping, včetně jejich využití v praxi. Experimentální část práce se zabývá aplikací těchto technologií na praktickém příkladu. Cílem práce bylo získání digitalizovaného modelu automobilu pomocí optického skeneru ATOS a fotogrametrického systému TRITOP, včetně úpravy a zpracování získaných dat, která budou dále použita k verifikaci modelu metodou FDM.
Zápěstní polohovací ortéza
Molinari, Petr ; Gajdoš, Petr (oponent) ; Paloušek, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí zápěstní polohovatelné ortézy s využitím metody Rapid Prototyping. První část je věnována základnímu principu metody Rapid Prototyping a popisu vybraných aditivních technologií. Dále se obecná část zabývá přehledem ortotiky horní končetiny, rozdělení ortéz a představení některých sériově vyráběných modelů. V konstrukční části je popsán celý proces návrhu ortézy.
Generická obfuskace na úrovni bajtkódu
Kollát, Samuel ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Ďurfina, Lukáš (vedoucí práce)
V této práci je popsána definice obfuskace a metody její realizace. Následuje popis projektu LLVM a možnosti jeho využití při vytváření obfuskace na úrovni bajtkódu se zaměřením na generickost vzhledem k cílové architektuře. Jádro práce tvoří podrobný návrh metod obfuskace s cílem jejich implementace v zadní části překladače LLVM. Závěrečná sekce se věnuje ověření funkčnosti na různých architekturách pomocí automatizovaných testů.
Otočný stolek k 3D skeneru
Suchý, Lukáš ; Maxa, Jiří (oponent) ; Vyroubal, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá 3D skenováním. Vysvětluje metody reverzního inženýrství se zaměřením na jednotlivé technické obory a uvedením příkladů použití v praxi. Další část práce obsahuje samotné 3D skenování, zaměřuje se na rozdělení skenerů a používaných technologií. V základu lze skenovací metody dělit na destruktivní a nedestruktivní. Následně je nastíněna problematika digitalizace pořízených snímků a získání z-ové souřadnice. Poté se práce zaobírá klíčovými parametry pro vhodný výběr skenovacího systému. Dále je zde popsán skener David SLS2, jeho základní parametry, obsluha a proces kalibrace. Závěrečná část popisuje funkci a následnou konstrukci otočného stolku k 3D skeneru David SLS2
Využití reverzního inženýrství pro výpočty aerodynamiky automobilu
Rozsíval, Jan ; Forman, Matěj (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V diplomové práci byla změřena geometrie karoserie vozidla s využitím 3D skeneru ATOS. Naměřená data z 3D skeneru ATOS byla použita pro vytvoření CAD modelu karoserie a následně modelu celkového vozu v programu Pro/ENGINEER s ohledem na další využití modelu. Získané plochy vozidla byly využity pro výpočet rozložení aerodynamického statického tlaku v CFD softwaru Star-CCM+.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.