Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Stupňánková, Tereza ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti působící na realitním trhu. Úvodní část definuje pojmy z realitního a marketingového prostředí. Na ni navazuje analýza současného stavu, kde je představen subjekt a jsou zde provedeny analýzy trhu a marketingových aktivit subjektu. Dále jsou formulovány problémy vyplývající z provedených analýz a stanovení cílů řešení, je popsána metodika práce a interpretace výsledků marketingového průzkumu, který obsahoval otázky zaměřené na znalost subjektu a preference marketingových nástrojů. Z provedených analýz a výsledků marketingového průzkumu je vycházeno v návrhové části práce, kde jsou vypracovány návrhy vedoucí ke zlepšení marketingových aktivit subjektu. V analýze výsledků řešení jsou návrhy zhodnoceny a je zde uveden možný přínos pro subjekt.
Činnost realitního makléře v praxi
Kiš, Miroslav ; Kosová, Jaroslava (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Po roce 1989 se uvolnil trh s nemovitostmi tím se umožnilo nástupu novému podnikatelskému odvětví a tím je zprostředkování prodeje a služeb při prodeji, nákupu, či pronájmu nemovitosti, které zprostředkovává realitní makléř. Má diplomová práce s názvem, Činnost realitního makléře v praxi“ má za úkol zhodnotit činnost realitního makléře v terénu, systémově uspořádat jeho činnost a tyty činnosti pak vyhodnotit na časovou a ekonomickou náročnost. Svoji práci jsem rozdělil na dvě části. Teoretická se zabývá oblastmi, které jsou pro realitního makléře důležité a o kterých by měl mít přehled. Např. právní vymezení nemovitosti, problematika bydlení, trh s nemovitostmi, realitní činnost a jiné. V praktické části je popsána činnost realitní ,,franchisové“ kanceláře RE/MAX a reálný prodej nemovitosti v Českých Budějovicích. Zhodnotil jsem postup prodeje nemovitosti a časově i ekonomicky vymezil náročnost obchodu.
Realitní a související judikatura
Dvořák, Miroslav ; Valdhans,, Jiří (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat rozhodovací praxi soudů v oblasti realitní a související praxe. Judikáty jsou uspořádány do logických celků, přičemž byla sledována snaha vytvořit ucelený a co možno nejkomplexnější přehled o postojích soudů k jednotlivým právním otázkám realitní praxe a přitom definovat nejčastější příčiny a předměty sporů. Autor v této diplomové práci na rozhodnutích Nejvyššího soudu a Nejvyššího správního soudu, případně nálezech Ústavního soudu objasňuje postoje justice k základním principům realitního zprostředkování a realitní činnosti jako celku, jakož i k souvisejícím právním otázkám se zvláštním zřetelem ke smlouvám, které jsou v realitní praxi uzavírány, a to zejména smlouvě zprostředkovatelské a smlouvám zprostředkovávaným. Důvodem výběru a zpracování tohoto tématu je fakt, že na trhu dosud chybí komplexní vypracování tohoto typu judikatury, ačkoli dosud přetrvávají nejasnosti jak v legislativě, která realitní činnost upravuje, tak i v koncepci řešení realitních případů a z toho plynoucích typických smluvně závazkových vztahů účastníků realitního trhu. Po zmapování a podrobné analýze zpracovaných soudních rozhodnutí autor dochází k závěru, že v některých oblastech realitní praxe již došlo k ustálení judikatury a tato se tak stává zpětně použitelnou pro praxi. Stále však přetrvávají soudy dosud neřešené právní otázky nebo dokonce protichůdná soudní rozhodnutí a to i ve zcela zásadní a principielní problematice realitní činnosti. Částečně je to způsobeno tím, že realitní trh je přeci jen poměrně mladým obchodním odvětvím a částečně i chybějící nebo nevhodnou právní úpravou realitní činnosti, jejíž součástí je i realitní zprostředkování.
Vedení, řízení a výběr spolupracovníků v realitní oblasti
Togner, Ondřej ; Starnovský, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o práci managementu a výběru nových spolupracovníků v oblasti realitní činnosti. Cílem diplomové práce je porovnat, jestli práce managementu a výběr nových spolupracovníků v praxi probíhá v souladu s odbornou literaturou. Teoretická část je věnována základním pojmům nejen z oblasti managementu, výběru pracovníků, ale i oblasti realitního trhu. V praktické části je prostřednictvím třech různých výzkumů (dotazník, řízený rozhovor a osobní pracovní zkušenost) provedený sběr dat, jejich analýza a vyhodnocení. Na závěr je provedeno posouzení teoretické a praktické části, vlastní doporučení a závěry diplomové práce. Přílohu diplomové práce tvoří i manuál pro výběr nových pracovníků do realitní kanceláře.
Činnost realitních kanceláří
Menšíková, Lucie ; Skalický, Martin (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními pojmy realitního trhu a jeho činnostmi. Zvláště zajímavé je porovnáním trhu s Velkou Británií. Část druhá navazuje případovou studií ve formě ankety, která zpracovává názor široké veřejnosti na činnost realitních kanceláří. Na základě výsledků ankety jsou navrhnuta opatření pro snížení nespokojenosti u klientů. V závěru práce je uveden praktický příklad poukazující na výhody získané spoluprací s realitními agenturami.
Specifika obchodního jednání v rámci realitního trhu
MUŠETIĆ, Ivana
Práce se zabývá problematikou specifik obchodního jednání na realitním trhu. Srovnává realitní trh v České republice a USA.Ukazuje možnosti zlepšení současného stavu a poskytuje návod na efektivní výkon realitní činnosti.
Marketingový plán a jeho tvorba ve společnosti CTY Průmyslová, s.r.o.
Larkina, Svetlana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Gabor, Richard (oponent)
Předmětem diplomové práce je vyhledávání informacích potřebných pro sestavení marketingového plánu ve společnosti CTY Průmyslová, s.r.o. Za tímto účelem byla analyzována aktuální situace na trhu kancelářských nemovitostí v Praze. Byly zjištěny používané marketingové nástroje pro projekt Průmyslová Tower a navrhnuta komunikační strategie pro získání zákazníků. První část tvoří kapitoly určující teoretický postup pro tvorbu marketingového plánu. Druhá část je zaměřena na konkrétní společnost s důvodu přípravy nového stavebního projektu s jeho následným jeho uvedením na trh.
Psychologické a sociologické aspekty obchodního jednání realitního makléře
Pivokonská, Eva ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Strnad, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o psychologických a sociologických aspektech obchodního jednání realitních makléřů. Cílem diplomové práce je porovnání teoretických východisek profesionálního obchodního jednání realitního makléře se skutečně zjištěnými údaji v praxi. Práce popisuje hlavní předpoklady profesionálního realitního makléře nejprve na teoretické úrovni a následně srovnává tyto poznatky s reálným prostředím. Výsledkem diplomové práce je obraz skutečných charakteristik realitních makléřů a vytvoření základních doporučení pro zlepšení jejich obchodního jednání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.