Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu
MUŠETIĆ, Ivana
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a podrobnou analýzou v rámci celkové spokojeností zákazníků zkoumané společnosti. Cílem diplomové práce je zdůvodnit význam CRM jako prvku rozvoje péče pro firemní klientelu a na základě výsledků provedených analýz navrhnout možnosti dalšího rozvoje péče pro firemní klientelu ve vybrané společnosti. V návrhové části je zpracované komplexní řešení identifikovaných problémů současného řízení vztahů se zákazníky ve zkoumané společnosti.
Specifika obchodního jednání v rámci realitního trhu
MUŠETIĆ, Ivana
Práce se zabývá problematikou specifik obchodního jednání na realitním trhu. Srovnává realitní trh v České republice a USA.Ukazuje možnosti zlepšení současného stavu a poskytuje návod na efektivní výkon realitní činnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.