Název:
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Překlad názvu:
Marketing Activities of a Company Operating in the Real Estate Market
Autoři:
Stupňánková, Tereza ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti působící na realitním trhu. Úvodní část definuje pojmy z realitního a marketingového prostředí. Na ni navazuje analýza současného stavu, kde je představen subjekt a jsou zde provedeny analýzy trhu a marketingových aktivit subjektu. Dále jsou formulovány problémy vyplývající z provedených analýz a stanovení cílů řešení, je popsána metodika práce a interpretace výsledků marketingového průzkumu, který obsahoval otázky zaměřené na znalost subjektu a preference marketingových nástrojů. Z provedených analýz a výsledků marketingového průzkumu je vycházeno v návrhové části práce, kde jsou vypracovány návrhy vedoucí ke zlepšení marketingových aktivit subjektu. V analýze výsledků řešení jsou návrhy zhodnoceny a je zde uveden možný přínos pro subjekt.
Master’s thesis focuses on the marketing activities of the company operating in the real estate market. The introductory part defines terms used in real estate and marketing environment. Following part consists of present state analysis, introduction of the subject and presentation of market analysis and marketing activities of the subject. Furthermore, problems stemming from conducted analysis are described and defined milestones are dealt with. These articles are followed by operation procedures description, interpretation of results stemming from marketing research which comprised topics concentrated on knowledge of the subject’s background and preference of marketing tools. All analysis and results of marketing research form a baseline for design part of the thesis which consists of suggestions leading to improvement of marketing activities of the subject. Following part summarizes all analysis results and proposes all possible merits for the subject.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; propagace; realitní makléř; Marketing; marketing communication; promotion; real estate agent
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/179470