Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava na výuku u začínajících učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Hruška, Roman
Tématem bakalářské práce je příprava na vyučování učitelů praktického vyučování a odborného výcviku na začátku jejich profesní dráhy. Teoretická část práce na základě studia odborné literatury definuje a popisuje učitele a jeho profesní dráhu obecně, začínajícího učitele, učitele praktického vyučování a odborného výcviku a přípravu učitele na výuku. Praktická část práce předkládá výsledky průzkumného šetření. V jeho rámci bylo zjišťováno, jak se začínající učitelé praktického vyučování a odborného výcviku připravují na vyučování. Výsledky získané z hloubkových polostrukturovaných rozhovorů jsou strukturovány do kapitol dle témat, vycházejících z jednotlivých průzkumných otázek. Závěr práce otevírá prostor pro shrnutí výsledků, srovnání s teoretickými poznatky a diskusi.
Využití demonstračních stájí a smluvních podniků v praktickém vyučování na středních odborných školách a učilištích se zemědělskými obory vzdělání
Stebelská, Jana ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Kolečko, Václav (oponent)
Bakalářská práce na téma Využití demonstračních stájí a smluvních podniků v praktickém vyučování na středních odborných školách a učilištích se zemědělskými obory vzdělání, zpracovává především současný stav a vybavení zařízení v demonstračních stájích, které slouží pro praktickou výuku na středních odborných školách a učilištích. Teoretická část práce je rozdělena na několik podkapitol a je věnována charakteristice demonstračních stájí a smluvních podniků, popisuje funkce a technické zařízení ve stájích, které slouží především k chovu a výcviku koní. V praktické části práce je v krátkosti představena Jezdecká akademie, SOŠ v Mariánských Lázních, na které mi bylo umožněno provést dotazníkové šetření u žáků a řízené rozhovory s učiteli praktického vyučování. V závěrečné části je uveden návrh na zlepšení.
Spolupráce SOU Lišov při integraci učňů se SVP do intaktní společnosti v rámci praktického vyučování.
TOMSOVÁ, Marie
Bakalářská práce se zabývá spoluprací SOU Lišov při integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do intaktní společnosti v rámci praktického vyučování. Teoretická část pojednává o socializaci handicapovaných osob, o inkluzi a integraci, definuje speciální potřeby a jejich rozdělení. Nastiňuje specifika zaměstnávání osob se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část se věnuje šetření vzájemné spolupráce smluvních partnerů na praktickém vyučování se školou. Zaměřuje se na informovanost intaktních pracovníků a přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi.
Návrh učebního textu pro obor Bankovnictví a pojišťovnictví SOŠ
Stejskalová, Jana
V bakalářské práci je zpracováno téma tvorby didaktických pomůcek pro střední školy, které zajišťují, podmiňují a zefektivňují průběh vyučovacího procesu. Cílem teoretické části je klasifikovat a charakterizovat didaktické prostředky, popsat nejnovější trendy a požadavky na tvorbu didaktických pomůcek a jejich následné využití ve vyučovacím procesu. Dílčím cílem je charakterizovat a vymezit požadav-ky na osvojování klíčových kompetencí absolventů škol, především kompetencí komunikativních. Metodou zpracování teoretické části je studium odborné litera-tury, analýza, syntéza a komparace těchto odborných literárních zdrojů, zaměře-ných na hmotné didaktické prostředky, učební dokumenty a kompetence ve vzdě-lávání. Hlavním cílem praktické části práce je vytvoření učební pomůcky do prak-tického vyučování, která poskytne žákům učební text pro získávání a upevňování komunikačních dovedností a obchodní komunikace. Součástí pomůcky je i materi-ál pro vedení výuky komunikačních dovedností učitelem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.