Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Společenská odpovědnost firem
Balková, Anna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Resumé V předkládané diplomové práci se zabývám fenoménem společenské odpovědnosti firem (CSR). Úvodní části práce jsou věnovány konceptu CSR obecně a jeho vývoji v kontextu dalších teorií zkoumajících rovněž téma odpovědnosti v podnikání, popsán je také doporučený postup implementace konceptu CSR do organizační strategie. Další kapitoly již pak vycházejí konkrétně z teorie stakeholders a obsahového vymezení CSR v rámci tří tematických sfér - ekonomické, sociální a environmentální. Část práce se soustředí na propojení konceptu CSR s oblastí řízení lidských zdrojů v organizacích. Praktická část práce má formu případové studie, v níž jsem se zaměřila na mapování konceptu CSR v oblasti řízení lidských zdrojů v konkrétním podniku a také na navržení dalších opatření vycházejících z konceptu CSR tak, aby přinesla pozitivní efekt firmě i zaměstnancům, kteří jsou významnou skupinu stakeholders. Klíčová slova: Společenská odpovědnost firem, teorie stakeholders, etika, harmonizace pracovního a mimopracovního života, řízení rozmanitosti, pracovní podmínky, péče o pracovníky, outplacement.
Personnel marketing at Higher Education Institutions
Šutková, Lucia ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce "Personální marketing na vysokých školách" se ve své teoretické části zabývá popisem personálního marketingu, jeho definicí a významem. První kapitola teoretické části práce popisuje jeho rozdělení na externí a interní personální marketing. Druhá kapitola se zaměřuje na vybrané činnosti externího personálního marketingu na vysokých školách, budování image školy a využívání sociálních sítí k získávání nových pracovníků. Ve třetí kapitole jsou blíže popsané vybrané činnosti interního personálního marketingu na vysokých školách, konkrétně vnitřní komunikace, organizační kultura a rozvoj a vzdělávání zaměstnanců vysokých škol. Ve výzkumné části práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumáno využívání personálního marketingu na vysokých školách, které je doplněno analýzou zveřejňování volných pracovních pozic na internetových stránkách vysokých škol. Na základě výsledků provedených šetření jsou v závěru práce poskytnuté návrhy a doporučení ke zkvalitnění personálního marketingu na vysokých školách. Cílem diplomové práce je prostřednictvím vybraných činností personálního marketingu popsat jeho využitelnost na vysokých školách. KLÍČOVÁ SLOVA personální marketing, zaměstnanci vysoké školy, image školy, sociální sítě, vnitřní komunikace
Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Pompová, Dominika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
RESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...
Současné trendy v procesu získávání pracovníků v organizaci.
Čálková, Daniela ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem současných trendů v procesu získávání pracovníků v organizaci. Získávání pracovníků je důležitým procesem pro personalisty i pro celou organizaci a je řazeno mezi personální činnosti. Nejprve jsou v diplomové práci charakterizovány personální činnosti, zejména proces získávání pracovníků a jednotlivé kroky dané aktivity. Dále jsou přiblíženy nejnovější trendy v procesu získávání pracovníků, neboť trend rozvoje informačních technologií se promítá právě v uvedeném získávání pracovníků. Současná doba digitalizace a rozvoje informačních technologií přináší nové vymoženosti a nástroje, které lze využít nejen v samotném získávání pracovníků, ale i v dalších krocích náboru. Pozornost je především věnována způsobům, dílčím metodám a nástrojům, které jsou využívány v této oblasti u jednotlivých metod. Významná pozornost je zaměřena na budování značky zaměstnavatele a zároveň personálnímu marketingu. Personální marketing je důležitý prvek pro budování značky zaměstnavatele a je klíčový v rámci procesu získávání pracovníků. Budování značky zaměstnavatele je podstatnou aktivitou pro vytváření dobrého obrazu a povědomí potencionálnímu uchazeči. Součástí diplomové práce je popis výzkumného šetření, jehož cílem byla identifikace nejvíce využívaných nástrojů při získávání...
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Využití sociálních sítí při vyhledávání budoucích zaměstnanců
Vítková, Adéla
Tématem diplomové práce je Využití sociálních sítí při vyhledávání budoucích zaměstnanců. Předmětem práce je analýza a následná syntéza současného stavu personální marketingu u vybraného podniku XYZ, s. r. o., dále vyhodnocení která sociální síť je nejvýhodnější a nejvhodnější pro tuto činnost. V první části jsou popsány základní pojmy související s danou problematikou, jako jsou například jednotlivé sociální sítě, získávání a nábor zaměstnanců atd. A v následující části je stručně popsán automobilový průmysl a vybraný podnik. V rámci praktické části je rozebrán současný stav personálního marketingu u vybraného podniku, dále jsou zde vyhodnoceny výsledky kvantitativního dotazníkového šetření a náklady spojené s jednotlivými personálními nástroji. Nakonec je porovnán současný personální marketing s personálním marketingem přes sociální sítě a rozhodnutí, která z těchto metod je pro podniky výhodnější. Na závěr jsou popsány možnosti, jak sociální sítě nejlépe využívat v personalistice a doporučení, jak správně nastavit komunikaci s potencionálními uchazeči právě přes zmíněné sociální sítě.
Význam personálního marketingu pro získávání a stabilizaci zaměstnanců
Doležalová, Lenka
Diplomová práce zkoumá význam personálního marketingu z pohledu zprostředkovatelů práce při získávání a stabilizaci uchazečů o práci. Veřejný sektor je zastoupen Úřadem práce ČR a soukromý sektor zastupují agentury práce. Prostřednictvím analýzy současného vývoje trhu práce, srovnání komunikačních kanálů, registrace uchazečů, inzerování volného pracovního místa a poskytování dalších služeb u zprostředkovatelů práce, doplněné o dotazníkové šetření prováděné v říjnu a listopadu 2016, kterého se účastnilo 389 respondentů, je vyhotovena SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zprostředkovatele práce v rámci personální politiky a strategie získávání a stabilizaci zaměstnanců s možnosti prohloubení spolupráce pomocí personálního marketingu ve veřejném a soukromém sektoru.
HR marketing IT spoločností v online prostredí a na sociálnych sieťach
Moravčíková, Mária
Moravčíková, M. HR marketing IT společností v online prostředí a na sociálních sítích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá HR marketingem v IT společnostech v online prostředí a na sociálních sítích. Cílem práce je navrhnout marketingové doporučení pro náborovou politiku na sociálních sítích a online portálech pro firmy v oblasti informačních technologií v Brně. Kvalitativní výzkum je proveden prostřednictvím hloubkových rozhovorů s kandidáty, zaměstnanci a doplněn o rozhovor se zaměstnavateli. Na základě získaných primárních a sekundárních dat byly navrženy doporučení pro nábor subjektů pohybujících se na tomto trhu.
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Adam, Denis
Cílem práce je zjistit vliv employer brandingu na hospodářské výsledky stavebních společností na Slovensku, posoudit vnímaní zaměstnavatelských značek, a následně vypracovat návrh doporučení vedoucích k zatraktivnění employer brandu společnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., který je směřován k možnému posilnění jeho obchodní strategie. V první časti jsou řešená zejména teoretická východiska vztahující se k problematice employer brandingu. V následující části týkající se empirického výzkumu je uskutečněná analýza employer brandu řešené společnosti. Následně je tento porovnaný s konkurencí. Dále byla realizována korelační analýza mezi EBS a výkonnostními indexy stavebních společností a uskutečněný dotazníkový průzkum mezi studenty stavebních oborů na Slovensku, kterého cílem je identifikace důležitosti atributů employer brandu. V části diskuse a návrh doporučení jsou prostřednictvím syntézy dílčích cílů diskutované dosažené výsledky a představený návrh konkrétních doporučení.
Personální marketing ve vybrané organizaci
JÍŠA, Jiří
Cílem této práce je zhodnotit personálně marketingové aktivity podniku XY, dále navrhnout případná zlepšení nebo rozšíření, srovnat s konkurenční společností. Konkrétně se jedná o doporučení zlepšení a zhodnocení dosavadních aktivit, které jsou vykonávány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.