Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal of Marketing Mix for New Product in Starting-up Company
Babičová, Kristína ; Kita, Peter (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The subject of this bachelor’s thesis is to provide a proposal of marketing mix and commercialization for a company entering market with a new product. This proposal is based on theoretical background, providing information that affect company from different angles: US market environment, introduction and promotion of a new product and company, contemporary marketing concept, and general recommendations for marketing planning. Other part of this thesis is based on current company information and its analyses, which provide us practical application of general statements. These analyses include current marketing mix, PEST analysis, competitor’s analysis and summary of this analyses. Therefore, the proposal is a result of theoretical search and practical study of the company and its environment.
Návrh řízení rizik vybraného podnikatelského subjektu
Krausová, Veronika ; Klementová, Jana (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou analýzy a zhodnocení rizik chemického výrobního družstva v oblasti jednání s dodavatelem, logistiky a skladového hospodářství při zavádění nového produktu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska z oblasti projektového managementu, analýzy a řízení rizik, jednání s dodavatelem, logistiky a skladového hospodářství. Druhá část je věnována analýze současné situace vybraného podniku a poslední část se zabývá již konkrétním řešením, kdy jsou pomocí metody RIPRAN analyzována rizika v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů při zavádění nového produktu. Cílem diplomové práce je na základě analýzy a zhodnocení rizik při zavádění nového produktu navrhnout doporučení pro snížení jednotlivých rizik v oblasti jednání s dodavatelem, logistiky a skladového hospodářství.
Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Šiler, Jakub ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Bakalářská práce shrnuje základní metodiku marketingového výzkumu s důrazem na uvedení nového produktu na trh. Pozornost je věnována zejména metodologii marketingového výzkumu, definici cílové skupiny a výběru vhodné metody sběru dat. Teoretické základy jsou využity pro design výzkumu zaměřeného na prodejní a komunikační strategii specifického produktu - zdravotní židle Ásana na českém trhu. Dílčí témata zahrnují problematiku sedavého zaměstnání a s ní spojených zdravotních problémů, otázky spolupráce zaměstnanců a zaměstnavatelů při řešení kvality pracovního prostředí, definici ideální zdravotní židle, motivátory k její koupi a cenový test. Na základě výsledků lze upravit strategická rozhodnutí firmy, v poslední části jsou doporučeny případné další výzkumy.
Rozvoj nového produktu v malém pivovaru
Ševčík, Michal ; Horáková, Věra (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj nového produktu v malém pivovaru. Na základě teoretických východisek, uvedených v první části práce, je zaměřena na zhodnocení dosavadní situace malého pivovaru. Obsahuje postupy a důležité informace pro úspěšné zavedení nového výrobku na trh.
Způsoby uvedení nového produktu na trh
Mlejnek, Jiří ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavní cílem diplomové práce Způsob uvedení nového produktu na trh je doporučit manažerům společnosti Schrack Technik spol. s r.o. příhodnou marketingovou strategii pro možné zavedení nového produktu na český trh. Tímto produktem jsou různé typy nabíjecích stanic pro elektromobily. Kvůli komplexnosti hlavního cíle jsou stanoveny dva dílčí cíle, které na sebe navazují a přispívají k vypracování hlavního cíle. Prvním dílčím cílem je definovat situaci firmy na českém trhu pomocí různých typů analýz (Finanční, PESTE, SWOT a Porterova analýza 5 sil), najít silné a slabé stránky a zhodnotit potenciální hrozby a příležitosti, které by z uvedení nabíjecích stanic plynuly. Druhý dílčí cíl je zhodnotit zdali je elektromobilový průmysl atraktivní pro firmu anebo ne.
Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Imramovská, Blanka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s.r.o., což umožňuje manažerům pracovat na dalších krocích procesu vývoje nových produktů. Teoretická část vysvětluje na základě informací čerpajících z odborné literatury základní marketingové pojmy související s tématem práce, které jsou dále využity v praktické části pro zpracování informací pro manažery společnosti.
Zavedení nového produktu na trh
Myslinskyy, Oleh
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií zavedení nového produktu na trh. Součástí strategie je analýza PESTE, Porterův model pěti hybných sil a situační analýza. Dále jsou v práci vyhodnoceny výsledky dotazníkového průzkumu o chování spotřebitelů. Tato práce obsahuje sestavení marketingového mixu včetně závěrečného sestavení dílčích kroků marketingové strategie a doporučení právní ochrany.
Controllingové aktivity a nástroje v podniku
PÍPALOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá aktivitami pracovníků controllingového oddělení společnosti Madeta a. s. během zavedení nového produktu na trh (sestavení předběžné kalkulace a zjištění rentability tržeb produktů). Společnost se zaměřuje na výrobu a prodej mléčných výrobků. Teoretická část se skládá z definování hlavních témat v souvislosti s controllingem. Dále se zabývá definováním různých druhů kalkulací. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti a controllingového oddělení. Nejdůležitější část práce zahrnuje sestavení předběžné kalkulace na zakysané smetany o třech tučnostech a také určení výše zisku zakysaných smetan na základě objemů prodeje a prodejních cen. Tato situace je přepočítána na základě jiné výkupní ceně mléka.
Inovace stávajícího a tvorba nového produktu pro návštěvníky zámku Blatná
NOVÁ, Lenka
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh nového produktu pro návštěvníky zámku Blatná a inovace produktu stávajícího. Vytvořeny jsou rovněž další podpůrné dílčí cíle. Na základně analýzy primárních a sekundárních zdrojů je zkoumáno prostředí, v němž se nachází zámek Blatná a potřeby návštěvníků. V práci jsou popsány návrhy inovace a nového produktu, díky čemu by došlo ke zvýšení návštěvnosti a zlepšení pozice na trhu cestovního ruchu.
Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh
Krotil, Lukáš ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na kompletní analýzu společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. v kontextu s historií, současností a budoucím potenciálem. Hlavním cílem je nezávisle analyzovat a zhodnotit současný stav na trhu hořkých a bylinných nápojů, zjistit zda je na trhu prostor a poptávka po novém výrobku. Na základě výsledků z průzkumu trhu navrhnout směr pro společnost Becherovka a jejího majoritního vlastníka Pernod Ricard. Závěrem celé práce bude tvorba marketingového mixu a strategie pro nový produkt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.