Název: Návrh marketingového mixu pro nový produkt začínající firmy
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix for New Product in Starting-up Company
Autoři: Babičová, Kristína ; Kita, Peter (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analyses of company; B2B environment; company in early stage; customer acquisition; marketing communication; marketing proposal; new product; US market; analýza firmy; B2B prostredie; marketingová komunikácia; marketingový návrh; nový produkt; trh USA; začínajúca firma; získavanie zákazníkov

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82857

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-378921


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet