Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezpečnost mobilních zařízení v malé společnosti
Válka, Radek ; Novotný, Vít (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
V průběhu práce je vytvořena analýza problematiky bezpečnosti s užíváním mobilních zařízení v malé společnosti. Na základě této analýzy jsou zjištěna rizika, která by mohla mít dopad na bezpečnost informací společnosti z důvodu škodlivého kódu v mobilním zařízení nebo neoprávněného přístupu do mobilního zařízení. Pro odstranění nebo snížení těchto rizik jsou navrhnuta bezpečnostní opatření inspirovaná opatřeními v normě ČSN ISO/IEC 27002, na která je bakalářská práce zaměřena.
Mobilní technologie jako nástroj k řízení a výuce ve škole
Jeništová, Jana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Předmětem bakalářské práce Mobilní technologie jako nástroj k řízení a výuce ve škole je popsat současné postavení informačních a komunikačních technologií ve škole a to ze dvou pohledů. Z pohledu řízení školy a z pohledu výuky. Nahlédnout skrze státní politiku ve vzdělávání, Výroční zprávy České školní inspekce, statistické údaje ČSÚ a odbornou literaturu v této oblasti na aktuální stav zavádění technologií do současné školy. Zachytit pohled pedagogických odborníků na nové trendy, které k nám pronikají ze zahraničí. Pomocí nástroje kvantitativního výzkumu zjistit na náhodně vybraném vzorku respondentů možnosti a přínos technologií a znalost nových trendů v našich podmínkách (BYOT). Výzkumem ověřit jak je tato problematika akceptována a vnímána současnými pedagogy a manažery ve školství v regionu Praha a v několika dalších krajích České republiky. Závěr práce se snaží shrnout a ukázat na základě výsledků výzkumu potřeby, možnosti a přínos mobilních technologií pro školu a její klienty. Klíčová slova: ICT, digitální technologie, iPad, notebook, netbook, smartphone, aplikace, výukový software, BYOD, BYOT, digitální propast, digitální rezident, digitální imigrant
Návrh domácí počítačové sítě
Kykal, Václav ; Buchtela, David (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem domácí počítačové sítě. První část práce se zabývá studiem lokálních počítačových sítí. Zabývá se historií těchto sítí, typy topologií a referenčními modely OSI a TCP/IP. Jsou zde zmíněny aktivní a pasivní hardwarové prvky sítí, síťový software a jednotlivé standardy pro síťovou komunikaci. Dále práce pojednává o možnostech zabezpečení lokálních sítí. Praktická část práce se zabývá tvorbou návrhu konkrétní počítačové sítě. Tato síť musí splňovat požadavky klienta, pro kterého je síť vytvořena. V návrhu je obsažena lokalizace prostoru, pro který je síť vytvořena, seznam potřebného hardwaru pro realizaci sítě a hardwaru, který se do sítě bude připojovat. Jako hlavní část práce je zde vytvořeno schéma vedení kabelů a umístění ostatních síťových prvků. Dále je v práci navrženo vhodné zabezpečení této sítě pomocí nastavení routerů a zapojení domácího síťového úložiště.
Využití slitin lehkých kovů v konstrukci moderní elektroniky
Suchánek, Matěj ; Molliková, Eva (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce přináší základní přehled o slitinách lehkých kovů, zejména se jedná o slitiny hliníku, hořčíku a titanu. Dále se zabývá jejich rozdělením a vlastnostmi, od kterých se dále odvíjí vhodnost jejich použití jako konstrukčního kovu pro šasi moderní elektroniky, čímž jsou myšleny zejména chytré telefony, notebooky, tablety a digitální fotoaparáty.
Návrh domácí počítačové sítě
Makovský, Vladimír ; Kobelka, Miroslav (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za cíl navrhnout malou domácí počítačovou síť pro rodinu žijící v rodinném domě. Jsou zde popsány postupy, které bude třeba vykonat pro plné zprovoznění počítačové sítě tak, aby rodina mohla tuto počítačovou síť používat podle svých představ.
Evaluation of E-learning Tools
Šnajdr, Pavel ; Smutný, Milan (oponent) ; Kopecká, Jana (vedoucí práce)
The aim of this semestral thesis titled "Evaluation of Learning Tools" is to make the reader familiar with the concept of e-learning and to evaluate its practical use as an independent part of education. The focus of the first part is the definition of e-learning and it provides a background setting. In the following chapters the particular hardware and software tools are described. The tools mentioned are basic office tools, education video sharing websites and the last part presents social networks and language programs and their evaluation of advantages, disadvantages and of effect on a student.
Měnič pro napájení notebooku v automobilu
Michálek, Pavel ; Kadlec, Josef (oponent) ; Španěl, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem zvyšujícího měniče napětí, který bude sloužit k napájení notebooku z palubní sítě automobilu. Návrh je omezen na napájení určitého typu notebooku z důvodů rozdílných vstupních parametrů u jednotlivých zařízení.
Možnosti využití fuzzy logiky ve firmách
Kremláček, Petr ; Komárek, Jan (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Fuzzy logika je komplexní nástroj pro podporu rozhodování v nejrůznějších oblastech využití. Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat dosavadní způsoby vybraných rozhodovacích procesů ve firmě a následně navrhnout efektivnější způsoby rozhodování za použití nástrojů fuzzy logiky.
Stacionární PC a notebooky - rozšiřitelnost a architektura
Jančík, Jakub ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čech, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá stacionárními počítači a notebooky ve smyslu možností rozšiřování a architektury. V práci jsou rozebrány jednotlivé druhy počítačů pro osobní použití, tedy stacionární a notebooky, je provedena jejich kategorizace a analýza současné nabídky na českém trhu. Hlavním cílem je analyzovat možnosti rozšiřování těchto počítačů a rozebrat problematiku nahrazování stacionárních počítačů přenosnými počítači. V souvislosti s rozšiřováním notebooků se práce blíže zabývá dokovacími stanicemi a možnostmi, které plynou z jejich využívání. Práce je rozčleněna do pěti hlavních celků, z čehož kapitoly Stacionární počítače a Notebooky obsahují teoretické znalosti, z nichž vychází kapitola Porovnávání stacionárních PC a notebooků. Jako možné východisko při rozšiřování notebooků lze označit dokovací stanice, kterým se blíže věnuje stejnojmenná kapitola rozebírající jejich současné možnosti a ceny. Závěry jsou pak verifikovány prostřednictvím dotazníkového šetření, které je zaměřeno na současné využívání počítačů a jejich rozšiřování s důrazem právě na dokovací stanice.
Využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ
KOVÁŘOVÁ, Hana
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřím na popis interaktivní tabule, rozvoj a popis jednotlivých řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (gramatika, výslovnost). V praktické části se budu věnovat přípravě několika hodin. Z pozorování, jak dané hodiny proběhly, z rozhovoru s učiteli a z dotazníkového šetření mezi žáky stanovím závěr, pro výuku kterých konkrétních jazykových prostředků a řečových dovedností je dobré interaktivní tabuli využívat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.