Název:
Evaluace e-learningových nástrojů
Překlad názvu:
Evaluation of E-learning Tools
Autoři:
Šnajdr, Pavel ; Smutný, Milan (oponent) ; Kopecká, Jana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Náplní semestrální práce "Evaluation of E-learning Tools" je přiblížení e-learningových nástrojů čtenáři a zhodnocení možností využití e-learningu jako samostatné složky výuky. První část práce se zabývá definováním termínu e-learning a poskytuje zasazení do historického pozadí. V dalších částech se blíže zabývá jednotlivými hardware a software nástroji. E-learningové nástroje, kterými se práce zabývá, jsou základní kancelářské nástroje, stránky pro sdílení videí s výukovým obsahem a v poslední části sociální sítě a jazykové programy a zhodnocení výhod, nevýhod a vlivu na studenta.
The aim of this semestral thesis titled "Evaluation of Learning Tools" is to make the reader familiar with the concept of e-learning and to evaluate its practical use as an independent part of education. The focus of the first part is the definition of e-learning and it provides a background setting. In the following chapters the particular hardware and software tools are described. The tools mentioned are basic office tools, education video sharing websites and the last part presents social networks and language programs and their evaluation of advantages, disadvantages and of effect on a student.
Klíčová slova:
computer; Coursera; Duolingo; e-book; e-learning; Excel; Facebook; notebook; office; Powerpoint; Prezi; Skype; smartboard; smartphone; tablet; tools; Word; Youtube.; computer; Coursera; Duolingo; e-book; e-learning; Excel; Facebook; notebook; office; Powerpoint; Prezi; Skype; smartboard; smartphone; tablet; tools; Word; Youtube.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40945