Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Tučková, Petra ; Ševčíková, Radomila (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace podniku, který se zaměřuje na výrobu gumárenských výrobků a technických pěn. Posuzovaným obdobím je rozmezí let 2010 – 2014. V teoretické části jsou vymezeny základní ukazatele, pojmy a metody finanční analýzy, které jsou využity v praktické části práce. Praktická část obsahuje základní informace o společnosti a výpočty finančních ukazatelů. Na základě zhodnocení finanční situace podniku získaných z výsledků finanční analýzy jsou prezentovány možnosti návrhů a doporučení, které by měly vést ke zlepšení hospodaření podniku
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kalužík, Matěj ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění a řešení problémů, které ovlivňují prodeje nafukovacích člunů a lodí firmy Gumotex a.s. přes oficiální e-shop. Problémy jsou identifikovány za pomocí analýzy dat z nástroje Google Analytics, osobních konzultací ve firmě a vytyčené teorie online marketingu. Práce obsahuje návrhy na zlepšení situace v podobě necenových výhod pro zákazníka, zesílení středu konverzní cesty a zlepšení koordinace kanálů a zapojení dlouhodobější strategie.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Lukeš, Radim ; Soukalová, Lucie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu navrhnout zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti GreenMech s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, které se této problematiky týkají. Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy GreenMech, s.r.o. Následují analýzy současného stavu firmy a marketingový výzkum pomocí dotazníkové metody. V poslední třetí části jsou zahrnuty návrhy, které vyplynuly z dostupných informací a analýz. Tyto návrhy by měly firmě zajistit lepší prezentaci svých produktů a přivést více zákazníků.
Analýza sportovní organizace a návrhy na zlepšení
Dvořák, Martin ; Hrdlička, Petr (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze sportovní organizace Regionální sportovní středisko mládeže Brno, které je zaměřené na přípravu začínajících brokových střelců olympijských disciplín trap a skeet. V práci je provedena analýza organizace a návrhy na zlepšení.
Návrh na zlepšení pracovní motivace
Kubík, Jiří ; Zidan, Mohamed (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Jednou z činností vedoucích je motivace pracovníků. Motivace je vnitřním procesem, který vyjadřuje touhu a ochotu člověka vyvinout určité úsilí vedoucí k dosažení významného cíle nebo výsledku. Tato práce se bude zabývat motivací a výkonností pracovníků u konkrétní firmy. Pro získání informací o motivaci pracovního jednání využiji metodu dotazníkového průzkumu. Na základě výsledků tohoto šetření identifikuji problematické oblasti a navrhnu možná zlepšení motivačního a výkonnostního systému této firmy.
Finanční analýza vybrané firmy
Hala, Filip ; Ing.Roman Stárek (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se snaží pomocí metody finanční analýzy nalézt pravdivost tvrzení položené hypotézy, vyjadřující skutečnost obecného povědomí o vysokém finančním zdraví zkoumané společnosti. Pomocí podrobné analýzy účetních výkazů z let 2006, 2007, 2008 a 2009 se pokouší nalézt řešení problémů společnosti a doporučit oblasti, kterým by měla být věnována zvýšená pozornost managementu pro zajištění kvalitnější tržní pozice společnosti v období finanční krize.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Lachman, Radim ; Dalecký, Tomáš (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje zhodnocení ekonomického zdraví vybraného podniku svyužitím vybraných metod finanční a strategické analýzy za období 2017-2021. Vteoretické části je zpracován teoretický rámec strategické analýzy, kde je kladen důraz na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí analyzovaného podniku a aplikaci vybraných nástrojů finanční analýzy. Vpraktické části jsou pak tato teoretická východiska aplikována vpodmínkách analyzované společnosti. Vnávrhové části této práce jsou poté formulována opatření směřující ke zlepšení úrovně finančního hospodaření podniku.
Hodnocení výkonnosti vybraného podniku podle modelu Start a návrhy na zlepšení
Verner, Pavel ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá pojmy a metodami měření výkonnosti podniku v teoretické části. V analytické části se dále zabývá hodnocením výkonnosti podniku EMKO Case a.s. podle modelu START, určením silných stránek podniku a příležitostí ke zlepšení, na jejichž základě jsou v návrhové části vypracovány konkrétní návrhy na zlepšení, které jsou výstupem práce.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Šafářová, Martina ; Luxová, Martina Žabová (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a jejich povědomím o regionálních potravinách a službách, které družstvo Konzum nabízí. Pro práci je zvolena největší provozovna Konzum a to prodejna v Žamberku. Vstupy pro analýzu jsou získávány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální spokojenost a informovanost zákazníků. Na základě získaných výsledků jsou následně navrhnuta a doporučena vhodná opatření pro zvýšení úrovní těchto důležitých metrik.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.