Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zachycení pohybu postavy ve 3D prostoru
Lupínek, Dalibor ; Krupa, Kamil (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi získávání dat pro animaci postavy z videa a problémy s tím spojenými. Dále popisuje v praxi používané systémy Motion Capture a formáty pro ukládání dat animace, konkrétně formáty BVH a CSM. Jedna kapitola se zabývá i kvaterniony, které jsou využívány při výpočtech spojených s touto problematikou. Její součástí je i ukázková aplikace ukazující dosažené výsledky. Ty jsou na závěr této práce zhodnoceny a je naznačena cesta dalšího vývoje.
Návrh modelu pohybu pro nano-zařízení v simulačním prostředí NS-3
Miklica, Jan ; Kováč, Dominik (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na popis nanokomunikačních sítí, modelů pro bezdrátové a komunikační sítě a popis pohybu v těchto sítích. V praktické části je uveden popis nastavení simulačního scénáře pro definici Brownova pohybu. Popis je proveden pro simulační programy NS-3 a N3Sim. V diplomové práci jsou naměřené výsledky simulací shrnuty do tabulek a grafů. Z naměřených výsledků je sestavena regresní analýza. Obecné shrnutí výsledků je provedeno na konci diplomové práce.
Dostavba ZŠ Slovanské náměstí
Fajkusová, Kateřina ; Kunc, Ing Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Švecová, Táňa (vedoucí práce)
 Projekt se zabývá optimalizací funkcí a dostavbou Základní školy Slovanské náměstí. Tato škola se nachází na slovanském náměstí (č.p. 1218) v Brně – Králově poli a je součástí nemovitých kulturních památek města Brna. Památkově chráněná průčelí do všech tří ulic, kam budova zasahuje, jsou považovány za doklad geometrizující moderny, zde s kubistickými náběhy. Autorem fasády je Antonín Blažek ve spolupráci s Václavem Prokopem a Václavem Hynkem Machem. V rámci projektu byly optimalizovány funkce jednotlivých místností spolu s návaznosti daných provozů. Dále byl požadavek přizpůsobit budovu k využívání i lidmi s omezenou schopností pohybu a orientace, což bylo realizováno vybudováním výtahu a hygienického zázemí. Hygienická zázemí stávající byla upravena tak, aby v obou křídlech budovy byly toalety jak chlapecké tak dívčí. Nedostačující prostory jídelny a družin byly rozšířeny do dostavby, která vznikla na pozemku dvora školy jako dvoupatrová budova. Ta byla umístěna tak, aby se propojila vnitřní hlavní komunikace a tak se zkrátily vzdálenosti mezi jednotlivými křídly budovy. Protože napojení komunikací bylo v 1PP a 1NP realizováno z různých míst, vznikla hmota o dvou podlažích, která se ovšem nekopírují. Vzhledem k této skutečnosti byl konstrukční systém navržen jako monolitický ŽB skelet, tvořený kruhovými sloupy a lokálně podepřenou deskou. Vzhledem k rozložení jednotlivých konstrukčních prvků je založen na monolitickém betonovém roštu. Střechy obou pater jsou ploché, přičemž v 1PP je navržena střecha pochozí, aby se co nejvíce nahradil zastavěný prostor dvora. Budova je v 1PP značně prosklená, aby zabránila pocitu stísněnosti tohoto dvora. Fasáda je navržena na míru, má nahrazovat výtvarné dílo a je navržena podle jednoho z obrazů moderní abstrakce. Celý návrh klade důraz na pohyb a jeho zjednodušení, to se tedy přepsalo i do fasády, spolu se snahou prostor opticky zcelit.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android s možností ovládání některých parametrů pohybem telefonu
Barák, Filip ; Kavan, Jan (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci na platformě Android, která se vyznačuje netradičním způsobem ovládání hlavního melodického signálu – pohybem telefonu. Aplikace zároveň s tím umožňuje upravovat parametry zvuku na displeji telefonu. Další důležitou funkcí je možnost skládat a později přehrávat akordy, nebo jiné jednoduché souzvuky. Návrhu předchází teoretický úvod, kde stručně rozebírám hudební pojmy a parametry aplikace, kterou jsem vyvíjel v Android studiu v jazyce Java. Dále se zmiňuji o samotných způsobech realizace aplikace včetně ukázek kódů.
Tvorba příkladů z dynamiky v SolidWorks Motion
Podzemný, Zdeněk ; Donát, Martin (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce bude vytvoření 3D modelů úloh především z předmětu Dynamika (5DT) v prostředí CAD systému SolidWorks a jejich následná simulace v nadstavbě Motion, která je určená ke kinematické a dynamické simulaci součástí nebo sestav. Modely pak mohou být použity jako např. výuková pomůcka pro tento předmět a jsou umístěny na CD, které je zde přiloženo. Práce se zabývá nejprve popisem všech funkcí modulu Motion, dále jsou probrány metody potřebné k analytickému řešení jednotlivých příkladů a poté následuje popis simulace úloh doplněný jejími výsledky. U většiny příkladů je provedeno i analytické řešení a následné zhodnocení jeho shody či neshody s výsledky simulace. Vše jak pak zhodnoceno v závěru práce.
Program pro ovládání robotického ramene přes internet
Zbirovský, Jiří ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalárské práce je navržení a implementování, jakým zpusobem je možné pripojit robotické rameno k internetu, aby jej bylo možné rídit na dálku. Dalším bodem je navržení a naprogramování aplikace, pomocí které se bude rameno pres internet ovládat. Také se zabývá technickými možnostmi ramene a jaké jsou další typy pohonu pro tyto ramena.
Optimalizace energie při pohybu robotu
Smetanová, Anna ; Skařupa, Jiří (oponent) ; Smrček, Juraj (oponent) ; Karpíšek, Zdeněk (oponent) ; Kolíbal, Zdeněk (vedoucí práce)
Dizertační práce popisuje problematiku vlivů parametrů pohybu na spotřebu energie při práci robotu. V úvodní části jsou charakterizovány a hodnoceny základní způsoby programování robotů a pomocí matematických modelů je následně odvozován vliv jednotlivých parametrů na spotřebu energie. Experimentální ověření matematického modelu byla provedena v laboratoři Ústavu výrobních strojů, systémů a robotiky Vysokého učení technického v Brně. Výsledky měření jsou zpracovány do tabulek a grafů, z nichž vyplývá závěrečné hodnocení a doporučení pro praxi.
Movement
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomový projekt Move je jednoduchá 3D digitálna hra v žánrovej typológií platformových hier konkrétne atmosfericko-meditatívneho charakteru s prvkami walking simulátora z pohľadu tretej osoby (TPS). Jej interaktívny obsah sa odvíja od tém, ako sú portréty, maliarskosť, putovanie, meditácia a osobná mytológia. Autorskou štylizáciou námetu a grafickým spracovaním si kladiem za cieľ vytvoriť hrateľný prototyp digitálnej hry obsahujúcej interaktívne prvky, ovládateľnú postavu s menom Mo a atmosferické prostredie levelov, cez ktoré hráč prechádza. Pomocou média digitálnej hry by som chcela poukázať na možnosti komunikačných prostriedkov, ktoré ponúka v rámci umeleckého sveta.
Interaktivní editor a prohlížeč animací
Ducháč, Michal ; Seeman, Michal (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Príchodom výkonných grafických staníc počítačová animácia rýchlo vytlačila tradičné metódy animácie. V súčasnosti, počítačová animácia má mnoho aplikácií, napr. video hry, kinematografia, média, predpoveď počasia a mnohé iné. Táto diplomová práca sa zaoberá rôznymi technikami požívanými pri vytváraní počítačových animácií. Najrozšírenejšou technikou je metóda kľúčových snímkou. Táto metóda je podobná technike používanej pri tradičných animáciách vytváraných rukou. Základné princípy animácie pomocou kľúčových snímkou sú popísané v tejto práci. Práca ďalej obsahuje návrh a popis implementácie interaktívneho editora animácií založenom na tejto metóde. Editor používa Kochanek-Bartelsové spliny pre interpoláciu hodnôt medzi jednotlivými kľúčovými snímkami.
Sensor Based Motion Tracking and Recognition in Martial Arts Training
Agojo, Stephan ; Sekora, Jiří (oponent) ; Harabiš, Vratislav (vedoucí práce)
In various martial arts, competitors are interested in quantifying and categorising techniques which are exercised during training. The implementation of embedded systems into training gear, especially a portable wireless body worn system, based on inertial sensors, facilitates the quantification and categorisation of forces and accelerations involved during the training of martial arts. The scope of this paper is to give a brief overview of contemporary technology and devices, describe key methods that are implemented in such devices and as well to provide a project outline. For this reason a literature research was carried out using search engines and databases. The search yielded that devices are capable of tracking activities of daily life; however only one product was found which can track and recognise techniques applied in martial arts training just for the upper body. The realisation of a sensor based tracking system which can track and classify different exercises is possible with present technology. Even so, different challenges such as implementing a sensor fusion and classifier algorithm need to be overcome. Therefore, the project development has to be viewed as an iterative process.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.