Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro sledování stavu komponent jízdního kola
Kotoun, Josef ; Kapinus, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace, která umožňuje sledovat stav komponent jízdního kola.  Aplikace je implementována v Reactu Native, pro uchování dat a autentizaci je využito služeb Firebase. Výsledné řešení poskytuje uživateli možnost zaznamenávání počtu najetých kilometrů a času v provozu u jednotlivých komponent i kol a zaznamenávání stavu opotřebení a provedených servisních úkonů u komponent. Najeté kilometry a čas v provozu jsou získávány ze záznamů o jízdách na kolech, které je uživateli umožněno zadávat ručně pomocí formuláře, nebo je synchronizovat se svým Strava účtem.  Výsledná aplikace je k dispozici na Google Play pod názvem Bike Components Manager.
Mobilní aplikace pro objednávání drobných služeb
Vican, Peter ; Orság, Filip (oponent) ; Semerád, Lukáš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá vývojom mobilnej aplikácie pre objednávanie drobných služieb. Aplikácia je vyvíjaná pre mobilnú platformu Android. Mobilná aplikácia je písaná podľa najnovších trendov pomocou jazyka Kotlin a cloudového riešenia Google Firebase. V prvej časti sú definované špecifikácie s návrhom mobilnej aplikácie, druhej časti je predstavená platforma Android a posledná časť je venovaná samotnej implementácii a testovaniu.
Mobilní aplikace: kde pracovat mimo kancelář
Buchtová, Yveta ; Cíglerová, Anežka Hrubá (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Narůstá trend práce odkudkoli. Více lidí využívá možnost pracovat z kavárny, čajovny, coworkingového centra a lidé na volné noze se scházejí ve městě se svými klienty. Každý z těchto lidí má na pracovní prostředí vlastní nároky. Mobilní mapová aplikace Flow má usnadnit hledání a poznávání míst vhodných pro práci na dálku, díky komentářům samotných uživatelů.
Mobilní aplikace - Deník jako chat
Dorda, Tomáš ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této aplikace bylo vytvořit minimalistickou mobilní aplikaci pro bezpečné vedení elektronického deníku připomínajícího svým uživatelským prostředí aplikaci instantního komunikátoru. Aplikace je implementována ve frameworku Flutter a je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android. Práce se zaměřuje na návrh aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledkem je aplikace umožňující vedení deníků, která umožňuje kterýkoliv deník zamknout vlastním heslem, skrýt a nebo dokonce deník skrýt a zamknout zároveň. Aplikace nabízí velké množství barev pro přizpůsobení každého deníku a originální uživatelské rozhraní.
Pořizování vysoce kvalitních snímků rovinných povrchů chytrým telefonem
Šebela, Vít ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro platformu iOS, která umožní pořízení vysoce kvalitní fotografie rovinné plochy. Aplikace se tak může hodit do nejrůznějších případů užití, kde je za potřebí vysoká kvalita fotografie, ať už je to vyfotografování smlouvy, vzoru dřeva nebo obalu knihy. Hlavní stavební kámen aplikace je sejmutí sady snímků plochy, které se použijí k výpočtu výsledné fotografie pomocí vyvinutého algoritmu. Vlastní výpočet probíhá za pomocí knihovny OpenCV. K zarovnání pořízených snímků se používá homografie, kvalita výsledného obrázku je pak dosažena kombinací technik průměrování snímků, zvýšení rozlišení a rekonstrukcí detailů ve fotografii pomocí Lanczosovy interpolace a zaostření pomocí techniky Unsharp mask.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje naskenovat hrací plochu hry Kakuro z jakéhokoliv tištěného média a pomoci uživateli s jejím dohráním. Řešení využívá poznatky a metody z oblasti počítačového vidění a strojového učení, na základě kterých řeší problematiku detekce mřížky v obraze nebo rozpoznávání ručně psaných číslic a hracích polí za pomoci konvolučních neuronových sítí. Aplikace se celkově skládá ze serverové a klientské části. Klientské řešení zahrnuje mobilní aplikaci, vyvinutou pomocí technologie Flutter, která s pomocí serverové části aplikace, implementované v programovacím jazyce Python, zkonstruuje virtuální hrací plochu a poskytne uživateli pomoc s řešením hry. Aplikace je dostupná na zařízení s operačním systémem Android a iOS.
Ovládání hudebního "Comba"
Jeřábek, František ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou pedálového ovladače pro kytarové kombo Yamaha THR10 za pomocí mikropočítače Raspberry Pi Zero W a vývojem mobilní aplikace pro uživatelskou interakci s ovladačem. Je zde popsán postup analýzy a implementace předem neznámého komunikačního protokolu komba a proprietární počítačové aplikace. Práce popisuje tvorbu komunikačního protokolu interních součástí ovladače a textového protokolu ve formátu JSON pro interakci ovladače a mobilní aplikace.
Návrh a realizace komunikačního rozhraní autonomního mobilního robotu
Bajer, Jan ; Šnajder, Jan (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací komunikačního rozhraní pro autonomní mobilní robot, který je určen k zalévání rostlin. V teoretické části je provedena rešerše možných způsobů komunikace se systémem ROS, který na robotu běží. Následně jsou prozkoumány možnosti návrhu mobilní aplikace pro interakci s tímto robotem. V praktické části je navrženo komunikační rozhraní za pomocí protokolu MQTT spolu s implementací tohoto rozhraní do robotu, databázového serveru a mobilní aplikace, která je vytvořena pomocí frameworku Flutter. Závěr práce pojednává o vhodnosti použitého komunikačního protokolu a zhodnocení funkcionality vytvořeného systému.
Aplikace pro Microsoft HoloLens s využitím mobilního telefonu
Stano, Matej ; Kapinus, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Táto práca sa zameriava na využitie okuliarov Microsoft HoloLens pre rozšírenú realitu a ich prepojenie a komunikáciu s mobilným telefónom za účelom ovládania hologramu. V telefóne sú využité pohybové a polohové senzory ako akcelerometer alebo gyroskop, vďaka ktorým zariadenie slúži ako ovladač produkujúci potrebné dáta. Na základe vyprodukovaných údajov dochádza k pohybu a rotácii objektu vytvoreného okuliarmi. Komunikácia prebieha prostredníctvom internetového spojenia. Implementačná časť sa skladá z dvoch osobitných aplikácií pre jednotlivé zariadia. Aplikácia pre telefón naväzuje spojenie a dáta získané zo senzorov zasiela okuliarom. Aplikácie pre HoloLens dáta spracúva a následne vytvára a obsluhuje jednotivé hologramy. Výsledkom je jednoduchá hra pre rozšírenú realitu.
Mobilní aplikace pro sdílení informací o bezpečnosti na výletu
Gabaj, Dominik ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá má pomáhať pri cestovaní zdieľaním informácii o sebe. Umožňuje vytváranie itineráru výletu a jeho následné zdieľanie ostatným užívateľom, pre kontrolu a bezpečnosť danej osoby. Aplikácia má dva typy používateľov. Prvý typ tvoria užívatelia zúčastňujúci sa cesty, ktorý podávajú o sebe tieto informácie. Druhým typom sú užívatelia, ktorým zdieľaný výlet slúži na bezpečnosť a kontrolu ich blízkych na výlete. Sledujú, kde sa ich blízky práve nachádzajú. Aplikácia je navrhnutá a implementovaná pre operačný systém Android. Využíva technológiu Firebase od spoločnosti Google, ktorá umožňuje zdieľanie dát medzi uživateľmi v reálnom čase. V~jednotlivých kapitolách je priblížená teória vývoja mobilných aplikácií, zhodnotenie konkurenčných aplikácií a samotný popis implementácie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.