Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reengineering zpravodajství televize Prima
Čeřovská, Eliška ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je reflexe změn v hlavní zpravodajské relaci TV Prima family. Od srpna 2009, kdy byla Jitka Obzinová jmenována šéfredaktorkou zpravodajství a publicistiky. Po jejím příchodu se začaly zavádět změny, které byly pro český mediální trh ojedinělé. Změny vedly k vytvoření hodinového informačního bloku umožňujícímu do zpráv zpracovávat nová témata, pro která do té doby nebyl ve zpravodajství prostor. Vznik zpravodajské hodiny ale vedl ke zrušení zpravodajské redakce sportu, stejně tak i ke zrušení moderovaného počasí. Nicméně změny, které byly v průběhu dvou let provedeny, vedly ke zvýšení sledovanosti současných Zpráv FTV Prima. Neproměnil se jen obsah a struktura hlavní zpravodajské relace, ale i vizuální pojetí. Po analýze tisku a online médií za sledované dvouleté období vznikl detailní chronologický přehled změn. Bakalářská práce se neskládá jen z teoretické části, ale má i část praktickou. Pomocí kvantitativní metody výzkumu, konkrétně technikou dotazníkového šetření, které bylo určené jen pro respondenty věkové kategorie 15+, se podařilo vyhodnotit, jak je divák se změnami spokojen. Zajímavé informace o struktuře zpráv obsahuje v samotném závěru bakalářské práce i rozhovor se zástupcem šéfredaktorky zpravodajství a publicistiky a zároveň editorem hlavní zpravodajské...
Krize prodejů tištěných médií v České republice v letech 2006 až 2016 a jak z ní ven
Kubík, Vojtěch ; Barák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá propadem celkového prodeje tištěných deníků v České republice v období od roku 2006 do roku 2016 a hledá doporučení pro mediální domy, jak tomuto trendu čelit. Dále práce pátrá po důvodu růstu celkového prodeje magazínu Forbes, který jako jeden z mála tištěných titulů roste. Teoretická část se zabývá tištěnými médii: jejich historií, ekonomikou, poptávaným a nabízeným množstvím po denících a konečně historií a rozšířením značky Forbes. V praktické části je provedena analýza trhu a sestaven ekonometrický model, který potvrzuje stanovenou hypotézu o poklesu prodeje deníků na úkor rostoucí dostupnosti internetu. Je zde také analýza dotazníkového šetření "Profil čtenáře českého magazínu Forbes" a komparace Forbesu s americkou verzí, resp. s konkurenčními tituly na českém trhu.
Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku
Skálová, Denisa ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Heřmanský, Pavel (oponent)
Diplomová práce Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku poskytuje čtenáři ucelený přehled o využívání médií v marketingové komunikaci a trendech v této oblasti, doplněný o pohled do blízké budoucnosti. Cílem diplomové práce je provedení analýzy současných trendů v oblasti mediálních strategií, zjištění, zda se podíl nových médií v rámci mediamixu bude dále zvyšovat a také porovnání globálního a lokálního vývoje v této oblasti.
Marketing MF DNES a iDnes.
Vaňo, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání současného postavení deníku Mladá fronta DNES a internetového portálu iDNES.cz na českém mediálním trhu. Novinový, stejně jako internetový trh neustále prochází určitými změnami zapříčiněnými především technologickým pokrokem a vývojem společnosti. Oba produkty spadají pod mediální skupinu Mafra, která musí reagovat na neustálý rozvoj internetu, jako dynamicky rostoucího médiatypu, na úkor tiskovin. Předpokladem úspěchu je úzká spolupráce mezi oběma zpravodajskými kanály a časté využívání možností propagace v rámci ostatních médií spadající pod mediální skupinu Mafra.
Business plan of new subject in the media market
Pražská, Terézia ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Haruštiak, Milan (oponent)
Moje bakalářská práce na téma Podnikatelský plán nového subjektu na mediálním trhu představuje kompletní podnikatelský plán magazínu Liquid, který je zpracovaný za účelem získání investora. Teoreticko-metodologická část nabízí nejprve charakteristiku malých a středních podniků, definici médií a jejich rozdělení a nakonec samotné podklady pro správné sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je už zpracovaný konkrétní podnikatelský plán na základě instrukcí z teoreticko-metodologické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.