Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Krize prodejů tištěných médií v České republice v letech 2006 až 2016 a jak z ní ven
Kubík, Vojtěch ; Barák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá propadem celkového prodeje tištěných deníků v České republice v období od roku 2006 do roku 2016 a hledá doporučení pro mediální domy, jak tomuto trendu čelit. Dále práce pátrá po důvodu růstu celkového prodeje magazínu Forbes, který jako jeden z mála tištěných titulů roste. Teoretická část se zabývá tištěnými médii: jejich historií, ekonomikou, poptávaným a nabízeným množstvím po denících a konečně historií a rozšířením značky Forbes. V praktické části je provedena analýza trhu a sestaven ekonometrický model, který potvrzuje stanovenou hypotézu o poklesu prodeje deníků na úkor rostoucí dostupnosti internetu. Je zde také analýza dotazníkového šetření "Profil čtenáře českého magazínu Forbes" a komparace Forbesu s americkou verzí, resp. s konkurenčními tituly na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kubík, Viktor
3 Kubík, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.