Název: Krize prodejů tištěných médií v České republice v letech 2006 až 2016 a jak z ní ven
Překlad názvu: The Crisis Of the Sales Of Printed Media In the Czech Republic From 2006 To 2016 and How to Face It
Autoři: Kubík, Vojtěch ; Barák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celkový prodej; deníky; ekonomická žurnalistika; Forbes; krize; mediální trh; business journalism; crisis; Forbes; journals; media market; total sales

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50901

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet