Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno
Urbanová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno Cíle: Hlavním cílem této práce vypracování návrhu marketingového plánu tenisového areálu SK Tenis Kladno. Dílčím cílem bylo provedení situační analýzy, na jejímž základě byl marketingový plán vypracován. Metody: V této práci jsem použila metodu analýzy, metodu dotazování a metodu škálování. Metodou dotazování byly zjišťovány informace o zákaznících klubu, jejich názorech, potřebách a přáních. Analyzován byl samotný podnik, byla provedena analýza konkurence, partnerů a zákazníků. U analýzy konkurence a podniku byl výsledek zjištěn pomocí metody škálování. Součástí je souhrnná analýza SWOT. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, že klub má jednoho silného konkurenta a dva slabší konkurenty. Z výsledků dále vyplynulo, že největší slabou stránkou klubu je cenová politika a postoj současného vedení klubu a s tím nevyhovující atmosféra v něm. Marketingový plán se zaměřuje jednak na mladé generace, tzn. děti a mládež a jednak amatérské hráče. Klíčová slova: marketingové plánování, marketingový mix, marketingové cíle, propagace, cena, zákazník, konkurence
Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Šulová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE PURE JATOMI FITNESS PLATINUM PRO ROK 2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM na rok 2014. Tento návrh vychází ze současné aplikované komunikační strategie. Je zaměřen na získávání nových zákazníků a na komunikaci se stávajícími členy, dále přináší návrhy, jak rozvíjet spolupráci se současnými partnery. Metody: V práci byla použita metoda interview a metoda analýzy dokumentů. Metoda interview byla použita při provedení několika rozhovorů s generálním manažerem fitness klubu pro Českou republiku. Metoda analýzy dokumentů byla aplikována při zpracování získaných reklamních materiálů od fitness klubu. Výsledky: Byl sestaven návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM pro rok 2014. Návrh přináší nové myšlenky, jak získávat členy nové a ukazuje možné prostředky vedoucí ke zlepšení komunikace se stávajícími členy. Navrhuje nové, moderní komunikační kanály, které by společnost mohla využívat a vymýšlí eventy pro členy, prostřednictvím nichž lze utvářet vztah, který může upevňovat loajalitu členů ke klubu. Klíčová slova: marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klub.
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené veřejností. Metody: Práce bude kombinací kvalitativně kvantitativního výzkumu. Pro výzkum kvalitativní bude stěžejní metodou pozorování, které se pokusím doplnit o neformální rozhovory se zaměstnanci konkurenčních fitness center. Kvantitativní výzkum bude reprezentován písemným dotazováním. Na základě zjištěných informací sestrojím Porterův model pěti sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Výsledky: Marketingový výzkum byl simulován za stejných podmínek, v průběhu dvou let. Dále byl řešen komparativní metodou, která potvrdila, že konkurenční prostředí na Karlovarsku není příliš intenzivní. Pro zákazníka je nejdůležitější kvalita vybavení a pestrá, moderní nabídka služeb, které se mu příliš nedostává a spokojenost s nabídkou konkurenčních fitcenter klesá. Z výsledků výzkumu i analýz konkurence, či Porterova modelu pěti sil je patrné, že je na trhu prostor pro vznik nového fitness centra. Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, analýzy
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
Strategie uvedení nového produktu na trh
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.
Marketingová strategie obchodního centra
Radačovská, Lucie ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tématem bakalářské práce je: Marketingová strategie obchodního centra. Zabývá se případovou studií obchodního centra VIVO! Hostivař v Praze. Cílem práce je prošetřit současnou marketingovou strategii tohoto obchodního centra, určit typického zákazníka a zejména na základě situační analýzy a výsledků vlastního výzkumného šetření, provedeného metodou dotazníku, zhodnotit marketingovou strategii obchodního centra VIVO! Hostivař. Práce obsahuje návrhy marketingových nástrojů a doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové strategie.
Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad
Štěchová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavit marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad pro rok 2017. Navržené marketingové strategie včetně implementačního plánu budou směřovány k dosažení marketingových a firemních cílů organizace. Metody: Pro analýzu mikroprostředí je použit Porterův model pěti sil. Analýza makroprostředí je provedena s pomocí PEST analýzy. U analýzy konkurence jsou posuzována kritéria zvolená na základě marketingového mixu. Kritéria jsou bodově ohodnocena a je jim přiřazena příslušná váha. Již zmiňované metody jsou podkladem pro tvorbu SWOT analýzy. V rámci Ansoffovy matice byly určeny marketingové strategie, které jsou podloženy výzkumem spokojenosti zákazníků. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán Expresky Jiřího z Poděbrad pro rok 2017, který obsahuje nezbytné náležitosti a může sloužit analyzovanému sportovnímu zařízení jako nástroj pro dosažení cílů organizace. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketingový výzkum, Expreska JZP
Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Šulová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE PURE JATOMI FITNESS PLATINUM PRO ROK 2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM na rok 2014. Tento návrh vychází ze současné aplikované komunikační strategie. Je zaměřen na získávání nových zákazníků a na komunikaci se stávajícími členy, dále přináší návrhy, jak rozvíjet spolupráci se současnými partnery. Metody: V práci byla použita metoda interview a metoda analýzy dokumentů. Metoda interview byla použita při provedení několika rozhovorů s generálním manažerem fitness klubu pro Českou republiku. Metoda analýzy dokumentů byla aplikována při zpracování získaných reklamních materiálů od fitness klubu. Výsledky: Byl sestaven návrh komunikační strategie pro platinový klub Pure Jatomi Fitness PLATINUM pro rok 2014. Návrh přináší nové myšlenky, jak získávat členy nové a ukazuje možné prostředky vedoucí ke zlepšení komunikace se stávajícími členy. Navrhuje nové, moderní komunikační kanály, které by společnost mohla využívat a vymýšlí eventy pro členy, prostřednictvím nichž lze utvářet vztah, který může upevňovat loajalitu členů ke klubu. Klíčová slova: marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klub.
Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno
Urbanová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán tenisového klubu SK Tenis Kladno Cíle: Hlavním cílem této práce vypracování návrhu marketingového plánu tenisového areálu SK Tenis Kladno. Dílčím cílem bylo provedení situační analýzy, na jejímž základě byl marketingový plán vypracován. Metody: V této práci jsem použila metodu analýzy, metodu dotazování a metodu škálování. Metodou dotazování byly zjišťovány informace o zákaznících klubu, jejich názorech, potřebách a přáních. Analyzován byl samotný podnik, byla provedena analýza konkurence, partnerů a zákazníků. U analýzy konkurence a podniku byl výsledek zjištěn pomocí metody škálování. Součástí je souhrnná analýza SWOT. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, že klub má jednoho silného konkurenta a dva slabší konkurenty. Z výsledků dále vyplynulo, že největší slabou stránkou klubu je cenová politika a postoj současného vedení klubu a s tím nevyhovující atmosféra v něm. Marketingový plán se zaměřuje jednak na mladé generace, tzn. děti a mládež a jednak amatérské hráče. Klíčová slova: marketingové plánování, marketingový mix, marketingové cíle, propagace, cena, zákazník, konkurence
Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu Cíle: Cílem práce je zpracovat marketingový plán pro nový lyžařský areál, který se bude nacházet v blízkosti Železné Rudy. V souvislosti s marketingovým plánem je nutné provést marketingový průzkum trhu a analýzu konkurence. Metody: V rámci průzkumu trhu je zvolena metoda písemného dotazování. Co se týká analýzy konkurence, jsou posuzovaná kritéria bodově ohodnocena na škálách a je jim přisouzena příslušná váha. Váha je stanovena metodou pořadí. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je marketingový plán uvádějící podrobný popis použité propagační strategie, personálního obsazení, ekonomického vyčíslení, prostorového řešení a dalších. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingový výzkum, SWOT analýza, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Rozpočet

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.