Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku
Kopřivová, Nikola
Bakalářská práce se zabývá návrhem doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku v odvětví strojírenství. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je postavena na odborné literatuře a vymezuje danou problematiku. V praktické části je představen zkoumaný podnik a analyzuje se zde jeho vnější a vnitřní prostředí. V rámci vnějšího prostředí je provedena PESTE analýza. Vnitřní prostředí je analyzováno pomocí dotazníkového šetření zaměstnanců, finanční analýzy a McKinseyho modelu 7S. Pomocí těchto analýz jsou nalezeny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. Ty jsou následně využity ke tvoření jednotlivých návrhů strategie v rámci SWOT matice. Nejvhodnější metoda pro společnost je podrobně rozebrána včetně ekonomického zhodnocení, časového harmonogramu a rozdělení odpovědnosti mezi zaměstnance.
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
HRUBEŠ, Marek
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí vybrané firmy. V praktické části je nejprve autorem provedena analýza marketingového prostředí na základě odborné literatury. Analýza je realizována prostřednictvím vybraných finančních ukazatelů, Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví a PEST analýzy. V další části práce je provedeno porovnání analytických postupů, kterých aplikuje firma v praxi, s postupy, které byly využity autorem. Na základě výstupů z analýz a následné komparace analytických postupů jsou firmě formulována doporučení.
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.
Marketing Plan for a Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on designing a marketing plan for a selected company. The main goal of this work is to compile a marketing plan for a selected company. The theoretical part deals with the description of terms and methods, contributing to the creation of the marketing plan itself. Methodological part describes the chosen strategy and methodology on how the collected information will be processed. The practical part contains an analysis of the environment, competition and current analysis of marketing activities. The last part is dedicated to a proposal for adjustment and expansion of marketing activities, which is compiled based on a prior analysis.
Ekonomická analýza odvětví vinařství České republiky
Havlínová, Sabina
Náplní diplomové práce je posouzení současného odvětví vinařství v podmínkách České republiky za využití provedené analýzy vnějšího prostředí, konkurenčního prostředí a nástrojů finanční analýzy u vybraných vinařských podniků. Teoretická část diplomové práce obsahuje definování podstaty strategie, strategického řízení a vymezení základních nástrojů využívaných pro analýzu makrookolí a mikrookolí odvětví. Praktická část je zaměřena na aplikaci analýzy PEST, vymezení současného odvětví vinařství, konkurenčního prostředí, hlavních překážek vstupu do odvětví a využití základních metod finanční analýzy u vybraných vinařských podniků. Diskuze a závěr práce obsahuje posouzení situace a vývoje odvětví vinařství v ČR včetně příležitostí a hrozeb budoucího vývoje tohoto odvětví.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku GEFOS, a.s.
Záruba, David ; Kozáková, Petra (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce pojednává o zhodnocení finanční výkonnosti podniku GEFOS, a.s. Cílem je zhodnotit finanční výkonnost společnosti a dopad původních doporučení z předchozí bakalářské práce, která byla ve společnosti realizována. Na základě zjištěných výsledků bude posouzen následný finanční vývoj a navržena další případná opatření pro ekonomický růst podniku. První část práce obsahuje teoretické poznatky o aparátu finanční analýzy a zvolených metodách a o analýze makroprostředí. V druhé části práce, která vychází ze stanoveného cíle, jsou odborné poznatky užity v praxi. Práce rovněž obsahuje, z výsledků provedené analýzy, vytvořené odvětvové srovnání, které přispívá k celkovému dokreslení finanční situace zvoleného podniku.
Marketingová analýza Lidové jídelny Těšnov
Svoboda, Lukáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Škranc, Oldřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Lidová jídelna Těšnov a návrh na možnou strategii a propagaci nově zavedeného produktu, kterým je poskytování večeří. K analýze využiji prozkoumání makroprostředí pomocí PEST analýzy a mikroprostředí zásluhou Porterova modelu pěti sil. Dále rozbor marketingového mixu a podnikové SWOT analýzy. Pomocí těchto nástrojů také porovnám stávající strategii provozovny se zkušební strategií pro nově vzniklý produkt večeří, včetně propagace jídelny a její komunikace s veřejností. V průběhu své práce budu též využívat poznatků z dotazníkového šetření a detailních informací od pana provozovatele. Na závěr podám podniku doporučení a návrhy na zlepšení pro stanovení nové strategie začínajícího produktu, včetně jeho komunikace a nabízení veřejnosti.
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Analýza možností vstupu na nový trh
Lacina, Tomáš ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze makroprostředí keňského trhu. Cílem práce je zjistit, zda makroprostředí keňského trhu umožňuje vstup pro podnik vyrábějící kondomy na sledovaný trh. Mimo to jsou v práci uvedeny bariéry omezující vstup i to, jaký vliv mají bariéry na potencionální vstup. Práce využívá PESTEL analýzu pro identifikaci klíčových faktorů určujících charakteristiku trhu. Pomocí PESTEL analýzy lze určit bariéry vstupu na keňský trh. Na výstup PESTEL analýzy je aplikována metoda DEMATEL, která byla použita za účelem kvantifikovat výstup PESTEL analýzy. Použití metody DEMATEL umožnilo určit vliv jednotlivých faktorů PESTEL analýzy. Díky využití metody DEMATEL práce určuje faktory politické, ekonomické a sociální, jako silné faktory, kterým je potřeba věnovat hlavní pozornost a které mohou představovat největší bariery pro vstup. Zároveň určuje faktory politické, sociální a legislativní jako faktory ovlivňující, nikoli ovlivňované. Výsledky této práce poskytují informace o makroprostředí keňského trhu pro libovolný podnik produkující kondomy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.