Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Valová, Soňa ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chodelka, Peter (oponent)
Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie této společnosti. Na jejím základě bude formulováno doporučení pro společnost Emirates Airline na zlepšení případných slabých stránek společnosti.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Nešpor, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Chmelíček, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro podporu podnikání a zvýšení konkurenceschopnosti dané společnosti. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které úzce souvisí se sociálními sítěmi. První část je zaměřena na sociální média a jejich využití v českých, respektive evropských podnicích, což je následně podloženo statistickými údaji. Dále jsou charakterizovány nejpoužívanější světové sociální sítě a jejich praktické využití v rámci Competitive intelligence. Poslední kapitola teoretické části se zabývá analytickými nástroji, sloužící k monitoringu a analyzování sociálních sítí. Praktická část navazuje na teoretický základ práce a je tvořena z velké části detailní konkurenční analýzou největších konkurentů společnosti Antee, která mapuje chování těchto konkurentů na vybraných sociálních sítích. Hlavní výstup praktické části je založen na předešlé analýze a obsahuje návrh vhodné strategie pro úspěšný vstup společnosti Antee na sociální sítě.
Analýza vnímání značky Pure Jatomi fitness zákazníky
Nguyenová, Daniela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štumper, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza vnímání společnosti Pure Jatomi Fitness jejich stávajícími zákazníky. S pomocí dotazníkového šetření jsem v závěrečné kapitole doporučila konkrétní návrhy a zlepšení do budoucna, které by mohl management společnosti vzít v úvahu. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojmy marketing služeb, značku její prvky a hodnotu. Dále jsem se zabývala segmentací, targetingem a positioningem. V následující kapitole jsem se věnovala kvalitativním a kvantitativním metodám výzkumu. V praktické části diplomové práce jsem uvedla charakteristiky společnosti Pure Jatomi Fitness s ohledem na historii a filozofii, zanalyzovala jsem zde konkurenční trh pražských fitness center a uvedla SWOT analýzu. Ve výzkumné části diplomové práce jsem charakterizovala cílový segment společnosti s důrazem na analýzu vnímání respondentů. V závěrečné kapitole jsem uvedla doporučení, které by na základě výsledků průzkumu mohla společnost zahrnout do své současné marketingové strategie.
Strategická analýza vybrané společnosti a nástin strategie
Tomcová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mach, Lukáš (oponent)
Práce analyzuje vybraný podnik na domácím a zahraničních trzích. Na základě této analýzy jsou pak formulovány doporučení pro zlepšení současné strategie. Je rozčleněna do čtyř kapitol. První část představuje analyzovanou společnost a její současné strategické řízení. Druhá a třetí kapitola tvoří stěžejní část práce. Je v nich analyzováno vnější a vnitřní prostředí společnosti. Na základě těchto analýz jsou formulována doporučení pro strategii v poslední kapitole.
Development of organic wine production and its trends in EU countries and the Czech Republic
Beránková, Anita
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení současné situace v odvětví ekologic-kého zemědělství, zejména ekologické produkce vína v České republice a ve vybraných zemích Evropské unie. Pro porovnání s Českou republikou jsou vybrány země s největší celosvětovou produkcí ekologického vína. Těmito zeměmi jsou Francie, Itálie a Španělsko. Práce srovnává národní a mezinárodní prostředí ekologického zemědělství stejně tak jako ekologického vinařství; porovnává politické ekonomické, sociální, technologické, právní a ekologické faktory. Dále práce analyzuje konkurenční prostředí (pomocí Porterova modelu pěti sil), životní cyklus odvětví, zákazníkovu znalost odvětví (jak ekologického zemědělství, tak i ekologického vinařství) a situační analýzu. Hlavním cílem této práce je navrhnout změny a doporučení vedoucí ke zlepšení postavení ekologického vinaře v odvětví ekologického farmaření, zvláště pak v odvětví ekologického vinařství. Hlavní doporučení se zaměřují na zlepšení znalostí zákazníka ohledně ekologického farmaření a ekologického vinařství a také na přiblížení ekologického vína blíže ke spotřebiteli. Významná událost pro ekologické vinohradnictví se stala v roce 2012, kdy byla schválena legislativou Evropské unie nová pravidla pro označování lahví obsahujících víno z ekologicky pěstovaných hroznů. Od sklizně v roce 2012 mohou pěstitelé používat termín "biovíno" na etiketách lahví. Celkový podíl ekologických vinic České republiky činil v roce 2012 6,1% z celkové plochy vinic a vzrostl od roku 2004 téměř dvacetinásobně. Ve Francii, Itálii i ve Španělsku byl podíl o přibližně 2% vyšší. Potenciál růstu konzumace ekologického vína v České republice je velmi vysoký, ale informovanost a účast zákazníků na nákupu ekologických produktů je obecně velmi nízká. Výzkum na ekologické produkty prokázal, že pouze 20% z dotazovaných byli obeznámeni s produkty ekologického zemědělství. Stejná situace je reprezentována výsledky výzkumu o ekologickém víně, kde 23% spotřebitelů konvenčního vína alespoň jednou v životě konzumovalo ekologické víno. To je jeden z důvodů, proč je nutné klást důraz na moderní marketingovou podporu ekologického vína a zvýšit povědomí. Očekává se i nadále, že popularita biovína bude v budoucích letech stabilně růst.
Analýza činnosti a marketingová strategie hotelu Alwyn
Vacková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Nesládek, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit fungování vybraného čtyřhvězdičkového hotelu, charakterizovat jeho marketingový mix a strategii a provést analýzu spokojenosti zákazníků, která ukáže, jak moc úspěšná je současná strategie hotelu. Vybraným hotelem je malý rodinný hotel Alwyn nacházející se v Karlíně. Práce obsahuje základní charakteristiku hotelu Alwyn, popis jeho marketingového mixu a strategie, vývoj základních ekonomických ukazatelů, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěr práce je věnovaný analýze spokojenosti hostů, která byla vyhotovena na základě vlastního dotazováni a hodnocení zákazníků na on-line rezervačních portálech, a případným návrhům na zlepšení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti hostů i hotelového vedení.
Vývoj produktů v neziskových organizacích (na příkladu AIESEC).
Soukup, Vladimír ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice vývoje a marketingu produktů ve specifickém kontextu neziskové organizace a služby jako produktu. Konkrétní část je věnována nástrojům na analýzu konkurence a postavení na trhu. V praktické části práce se zaměřuji na specifické podmínky AIESEC, mezinárodní studentské organizace, a jeho produktového portfolia. Analyzuji portál tvojekariera.cz, konkrétní produkt AIESEC Česká republika, a navrhuji řešení pro jeho vývoj tak, aby byl konkurenceschopnější a relevantnější pro externí prostředí.
Positioning značky World Class Czech Republic
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci "Positioning značky World Class Czech Republic" jsem se zabývala analýzou pozice této značky na trhu pražských fitness center. Z výsledků této analýzy jsem v závěru práce stanovila doporučení k vylepšení marketingové komunikace společnosti World Class. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojem marketing, shrnula jsem jeho historii, popsala jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýzu. V další kapitole jsem se věnovala segmentaci trhu, targetingu a positioningu. Na závěr teoretické části jsem definovala značku, její historii, prvky a druhy, zmínila jsem i hodnotu značky. V praktické části jsem zhodnotila obor fitness a následně již konkrétně trh fitness center v Hl. m. Praze. V další kapitole jsem představila značku World Class Czech Republic včetně její historie, filozofie, zastoupení v Praze i ve světě a nabídkou služeb. Dále jsem čerpala z výsledků vlastního terénního šetření formou dotazování. Vypracovala jsem SWOT analýzu a konkurenční analýzu. Na základě získaných odpovědí jsem vyhodnotila cílovou skupinu pro značku World Class. Následně jsme zanalyzovala současnou marketingovou komunikaci společnosti a navrhla jsem vhodné změny, které by zvýšily její efektivnost. V závěru své práce jsem uvedla hlavní doporučení pro komunikaci značky.
Marketing zámeckého komplexu Dětenice
Lapáčková, Alžběta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štroblová, Soňa (oponent)
Práce poskytuje základní teoretické informace o multifunkčním marketingu obecně s širším zaměřením na marketing v oblasti kultury, speciálně pak v oblasti zámků. Následně se věnuje zámeckému komplexu Dětenice jednak z obecného hlediska, a dále pak z pohledu marketingu. Zabývá se originalitou a jedinečností marketingové strategie tohoto komplexu. Následuje část, která je věnována detailnímu popisu nabídky zámeckého komplexu. Další pasáž se zabývá konkurenční analýzou vybraných okolních hradů a zámků, zkoumá jejich jednotlivé nabídky, které následně srovnává se zámeckým komplexem Dětenice. Závěrečné krátké shrnutí konkurence porovnává jednotlivé nabídky navzájem. Část práce se věnuje i vývoji návštěvnosti na jednotlivých vybraných objektech, což poskytuje základ pro konkurenční analýzu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.