Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018
Sojková, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Daňková, Zdeňka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového plánu existujícího podniku Pražská kavárna a doporučuje marketingovou strategii pro další období. Hlavním cílem je na základě získaných teoretických poznatků a informací z analýzy současného marketingu navrhnout nový marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018. Dílčími cíli je provést situační analýzu kavárny (makro, mikro a vnitřního prostředí), charakterizovat její marketingový mix, určit body pro zlepšení a rozpracovat z nich vyplývající nové cíle a strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol na teoretickou a praktickou část. První část práce se věnuje teorii strategického plánování a specifikám marketingu v pohostinství včetně aktuálních trendů ve stravovacích službách. V druhé části jsou teoretické postupy aplikovány při zhodnocení současné marketingové strategie podniku a navrhování nového marketingového plánu.
Revenue management v malém ubytovacím zařízení
Lebedeva, Anna ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tématem této diplomové práce je Revenue Management a použití jeho principů v malém ubytovacím zařízení. Revenue Managementu jako nezbytné současti nejen hotelového průmyslu, je věnováno mnoho českých a zahraničních publikací. V této práci jsou představeny jeho principy: techniky, metody a technické nástroje, které původně vznikly pro použití leteckými společnostmi a následně velkými hotely. Práce představuje příklady přizpůsobení těchto principů ve vybraném malém hotelu a dopady jejich implementace.
Hodnocení pracovní motivace zaměstnanců v hotelnictví
Krejčíková, Denisa ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit úroveň pracovní motivace zaměstnanců vybraného hotelu v České republice. Oblast hotelnictví je specifická vysokou náročností na lidskou práci. Díky této náročnosti může motivovaný personál znamenat pro hotel významnou konkurenční výhodu. Cíle diplomové práce bylo dosaženo díky dotazníkovému šetření zkoumající názory a postoje zaměstnanců hotelu, řízeného rozhovoru s generálním manažerem, příběhů zaměstnanců a návrhu motivačního programu. Součástí práce je také SWOT analýza motivace v hotelu. Z dotazníkového šetření vyplývá nespokojenost zaměstnanců se mzdou, dobré vztahy s kolegy a stimulující efekt pouze některých poskytovaných benefitů. Generální manažer hotelu nejvíce zdůrazňuje poskytování zpětné vazby, uznání či ocenění a při splnění cílů i finanční odměny. Přínosem práce je navrhovaný motivační program, sestavený na základě individualizovaného Cafeteria systému nabízených benefitů.
Gastronauts of Eastern Europe: Experiencing and Digesting Luxury Gastronomy in the Czech Republic
Hajdáková, Iveta ; Abu Ghosh, Yasar (vedoucí práce) ; Balon, Jan (oponent) ; Eyal, Gil (oponent)
Tato disertační práce je založena na výzkumu luxusní gastronomie, který byl uskutečněn ve dvou luxusních restaurací v Praze. Analýza se zaměřuje na gastronomický zážitek jakožto afektivní komoditu a prostředek sociální, ekonomické a politické transformace. Studie se soustředí na způsoby produkce a komodifikace afektu a vytváření hodnoty v rámci luxusní zážitkové gastronomie. Také analyzuje roli afektu při transformaci jednotlivců, společnosti, spotřebních praktik, podnikatelských praktik, a práce. Ukazuje, jak experti na gastronomii vzdělávají veřejnost ohledně správných spotřebních praktik a stravovacích návyků. Jídlo a jeho konzumace fungují jako " technologie sebe samého" (Rose 2004), jejíchž prostřednictvím je dosaženo individuálního a sociálního zdraví. Kultivovaný afekt se stává prostředkem "purifikace od socializmu" (Eyal 2003) a také hraje důležitou roli při vytváření etického spotřebitele a občana (Muehlebach 2011). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití sponzoringu FK Dukla Praha v marketingu sponzora
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
VYUŽITÍ SPONZORINGU FK DUKLA PRAHA V MARKETINGU SPONZORA Cíle: Cílem této práce je odhalit nedostatky plynoucí ze sponzorství. Výstupem práce jsou doporučení v oblasti marketingu a prezentace. Metody: Autor postupoval v práci metodou případové studie. Během poznávacích procesů využil autor analýzu dokumentů, interview se zástupcem marketingové agentury, marketingový audit a monitoring médií. Výsledky: Prací byly odhaleny nedostatky v prezentování partnerů klubu, zejména ze stran partnera. Dalším poznatkem bylo zjištění, že Gambrinus liga je nedostatečně medializovaná. Klíčová slova: partner, klub, sponzorské plnění, média, hospitality
Peacefulness Through a Bowl of Tea: The Way of Tea as a Medium of Transformation
Komberec Novosadová, Barbora ; Zaccarello, Benedetta (vedoucí práce) ; Sluková, Tereza (oponent)
Japonská cesta čaje (japonský čajový obřad) je předmětem zájmu mnoha vědních disciplín: antropologie, estetiky, filosofie, religionistiky, sémiotiky a dalších. Diplomová práce se zaměří na zkoumání cesty čaje a události čajového setkání zejména z pohledu sémiotiky. Fenomén misky čaje (chápaný jako centrum čajového setkání) bude zkoumán na třech různých úrovních: jakožto dar, jako možný základ zodpovědných a ohleduplných vztahů v komunitě, a jakožto médium transformace. Nejprve bude prozkoumán fenomén daru v různých společenských praxích výměny a následně v cestě čaje. Diplomová práce rovněž představí analýzu spojení daru a procesu dávání jakožto způsob pohostinnosti v čajovém setkání. Díky konceptu prostorové sémiotiky se pokusí nastínit transformativní charakter cesty čaje a popsat možnosti proměny lidského chování a vztahování se k druhým prostřednictvím zkušenosti cesty čaje a skrze dar a proces dávání, který je v ní přítomen. Klíčová slova Japonská cesta čaje, dar, pohostinnost, mírumilovnost, proměna, médium, sémiotika
Vliv kontroly na evaluaci a motivaci zaměstnanců
Voňavka, Adam ; Slavíček, Vojtěch (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na motivaci a evaluaci zaměstnanců v gastro podniku, analýzu těchto činností a jejich vliv na nežádoucí chování personálu k podnikovým financím a majetku obecně. V první části budou popsána teoretická východiska problematiky, základní pojmy a jejich souvislosti. Poté bude celý problém důkladněji rozebrán a budou uvedeny praktické příklady problémů a jejich dosavadní řešení. Po tomto komplexním uvedení do problematiky budou navržena taková opatření, která by měla mít maximální možný efekt prostřednictvím teoretických poznatků, logických úvah a nakonec i praktických zkušeností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.