Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití internetové reklamy
PROCHÁZKOVÁ, Tereza
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou reklamy na internetu. Popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a její specifika. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých forem internetové reklamy konkrétní návrhy a doporučení pro optimální reklamní kampaň na internetu pro daný vybraný subjekt. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je analýza využívání reklamy na internetu u konkurentů. Následuje analýza současných trendů a nabídek reklamních agentur zaměřujících se na online marketing. Součástí poslední části jsou na základě získaných dat z předchozích analýz vypracované konkrétní návrhy a doporučení internetové kampaně pro vybraný podnik. Tyto reklamní kampaně by měly podniku přinést zvýšení objemu prodejů a také růst povědomí o značce podniku.
Optimalizace PPC kampaně
Tyrpekl, Daniel ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit průběh optimalizace PPC kampaně. V teoretické části je nejdříve PPC kampaň vysvětlena jako celek, poté je přikročeno k rozboru její struktury a jednotlivým možnostem optimalizace. Praktická část sestáva z určení cílů internetového obchodu, analýzy již probíhajících kampaní, tvorby nových kampaní a následné optimalizace dle určených cílů. Nakonec je vyvozen závěr o úspěšnosti reklamních kampaní pomocí různých ukazatelů. Práce je zpracována na základě konkrétních údajů čerpaných z jednoho z nejpoužívanějších PPC systémů v České republice - Google AdWords. Data poskytl internetový obchod s hodinkami Timestore.cz. Přínosem práce je především zvýšení objemu objednávek a tržeb internetového obchodu při současném zachování metriky ROAS.
Optimalizace PPC kampaně
Shul, Roman ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Práce se zabývá analýzou online marketingu, především potom PPC reklamou. V práci je popsán systém AdWords, platforma od Google, na které PPC kampaně běží. V teoretické části je vysvětlena struktura a princip fungování těchto reklam. V praktické části potom nahlédneme do firmy McRAI s.r.o., která pro svou propagaci využívá právě tohoto systému. Cíle, které byly určeny pro jejich kampaň, kombinují snahu o navýšení počtu podnikatelských subjektů, které kontaktují firmu pomocí našich reklam a zvýšení počtu návštěvníků na firemní webové stránce. Na závěr je shrnuta PPC reklama jako celek. Zároveň je zde zmíněn výsledek, který jsme pomocí našich PPC kampaní dosáhli pro našeho klienta.
The comparison of the performance of PPC campaigns on Google AdWords and US Amazon
Halahija, Matej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou konceptu pay per click marketingu na platformách Google AdWords a americkém Amazone. Hlavním cílem diplomové práce je zodpovězení otázky, jaké vlivy mají reklamní PPC kampaně na Amazone a Google na výsledky firmy předávající fyzické produkty na Amazone. Cíl práce je v bakalářské práci dosahován na základě porovnávání vlivů obou kampaní z četných hledisek, ať už jde o nákladovou efektivnost, hodnotu prodejnosti nebo složitosti vytvoření a následné zprávy kampaní pro standardního uživatele. K dosažení cílů jsou využity metriky a data popsáno dále v teoretické a metodické části diplomové práce. V praktické části práce jsou kampaně na obou platformách vytvořeny, optimalizované a jejich výsledky jsou následně podrobně zanalyzovány.
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
Use of Google applications and tools in the enterprise
Fiala, Dávid ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Cílem této práce je zaměření na použití Google online kancelářských aplikací a nastroje Google Analytics ve společnosti TLV s.r.o. Analyzovat jejich efektivitu v každodenním použití a schopnost zlepšovat vnitropodnikové procesy. Tyto aplikace a nástroje budu nejdřív popisovat z pohledu jejich funkcí, které nabízejí. V další fázi práce se zaměrím na alternativní cloudové řešení kancelářských aplikací, zhodnocení nákladů spojených s nasazením těchto aplikací a jejich výhody v porovnání s Google aplikacemi. V případě Google Analytics se zaměřím na přínosnost tohoto řešení pro spolešnost TLV s.r.o. a to konkrétně srovnáním nákladů na internetovou reklamu (Google AdWords) a výnosy z ní plynoucí.
Propagace elektronického obchodu
Kratochvílová, Veronika ; Šimek, Pavel (vedoucí práce) ; Vasilenko, Alexandr (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku propagace elektronického obchodu. Hlavním cílem práce je analýza a možnost využití vybraných metod a postupů propagace reálného elektronického obchodu včetně samotného ověření. Ve vlastní práci jsou poté hodnoceny jednotlivé metody a postupy propagace na reálný elektronikcý obchod. Následuje zhodnocení výsledků propagace vyhledávačů zboží Heureka a Zboží.cz. Data jsou zanesena do grafů, kde je vidět podíl jednotlivých metod na celkových výsledcích obchodu.
Internetový marketing
Táborská, Dagmar ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Tématem diplomové práce je internetový marketing. Jelikož je tato oblast rozsáhlá, zaměřuje se práce zejména na problematiku reklamy na internetu a v souvislosti s ní především na PPC reklamu. Poskytuje přehled jak o samotných reklamách (inzerátech), jejich pravidlech a obsahových znacích, tak o celkové struktuře PPC kampaní, klíčových slovech apod. To samé řeší u reklam na sociální síti Facebook. Záměrem je zdůraznit oblast využití těchto dvou typů kampaní a ukázat mezi nimi hlavní rozdíly. Tyto poznatky jsou využity pro praktickou část, v rámci níž je zrealizována PPC kampaň a kampaně na Facebooku pro vybraný subjekt. Účelem práce je znalosti získané z literární rešerše uplatit v praxi a na základě vyhodnocení zjištěných výsledků zároveň zjistit, jaká pozitiva a negativa kampaně obnáší a jak důležitá je reklama na internetu.
Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy
Mareš, Karel ; Nový, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zaměřuje na rozbor placeného i neplaceného reklamního využití sociální sítě Facebook. Placenou reklamu Facebooku potom srovnává s nástrojem společnosti Google a ukazuje výhody a nevýhody každé z nich. Dále práce obsahuje srovnání reklamy letákové virtuální s reklamou tištěnou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.