Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Indrová, Anna ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje využití gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje. Gamifikace, tedy fenomén aplikace herních principů v neherním prostředí, je v současné době jeden z nejrychleji rostoucích trendů marketingu a je využívána v mnoha odvětvích. Práce se zaměřuje na využití a roli gamifikace a herních principů přímo v místě prodeje, kde pomáhá značkám zaujmout zákazníky, navázat s nimi vztah a potenciálně tak naplnit jejich marketingové cíle. Cílem teoretické části práce je definovat pojmy potřebné pro praktickou část, dále zasadit gamifikaci do kontextu teorie her a herních principů a ty dále definovat. Práce shromažďuje teoretické informace a koncepty ke gamifikaci jako k in-store komunikačnímu nástroji a na jejich základě konstruuje strategii pro správnou implementaci gamifikace v místě prodeje. Praktická část práce se věnuje konkrétním případovým studiím aplikace herních prvků v in-store komunikaci, které jsou následně zhodnoceny na základě konceptů a kritérií definovaných v teoretické části práce.
Hra v Unity
Uhlíř, Radek ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářka práce se zabývá navržením a implementací inovativní hry v engine Unity. Implementovat klasické herní mechaniky a vytvořit další ojedinělé herní mechaniky pro řešení různých logických hádanek. Práce se dále zabývá použitím nástrojů a komponent v editoru Unity a vytvořením dalších vlastních komponent.
Gamifikace v online marketingu
Pohůnek, Vojtěch ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Gamifikace je v současnosti jeden z nejrychleji rostoucích trendů v marketingu. Zabývá se problematikou přilákání nových zákazníků a udržení si stávajících za pomoci zavádění herních mechanik a principů do neherního prostředí. Gamifikace není jen současný trendový pojem. Podle analytické firmy Gartner bude mít do roku 2014 každá větší společnost gamifikačního konzultanta, kterému bude přikládána stejná váha, jako v současnosti expertům na nová média a sociální sítě. Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na gamifikaci směrem k webu, webovým službám a online marketingu. Klade si za cíl jednak vyložit samotný pojem gamifikace a přiblížit základní herní mechanismy aplikovatelné v prostředí internetu, ale zároveň i popsat a zhodnotit praktické příklady užití gamifikace směrem k online marketingu.
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
Využití gamifikace ke zvýšení motivace studentů ve vysokoškolském vzdělávání
Češková, Anna ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou gamifikace a její implementací v informačním systému Univerzity Karlovy se zaměřením na studenty. Popisuje principy gamifikačních prvků ve vztahu k uživatelským potřebám. Podrobně zkoumá proces vědomí, motivace, vůle a optimálního prožitku. V práci jsou popsány typologie osobností v kontextu motivací a herních prvků. Zvolenou typologií pro návrh gamifikace je typologie MBTI s Keirseyho temperamenty. Obsahuje sestavený žebříček gamifikačních prvků na základě míry motivace ve vztahu k osobnostem. Hodnotí vzdělávací systém v České republice z pohledu využití gamifikačních prvků a zaměření na různé typy osobností. Hlavní částí práce je návrh implementace gamifikačních prvků do informačního systému a gamifikace diplomové práce. Každému prvku byla navržena možná podoba v informačním systému Univerzity Karlovy [Autorský abstrakt].
Návrh gamifikace do služby Car4way
Bobková, Marie ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá navrhnutím gamifikace do společnosti, která poskytuje služby. V teoretické části je nejprve vymezen pojem gamifikace, její vývoj, hry a jejich význam. Následně je popsána typologie hráčů. Základní princip gamifikace je vysvětlen na herních prvcích a mechanismech, které motivují hráče k aktivitě. Počáteční kapitoly tvoří souhrn základních poznatků z literatury, převážně zahraniční. Dále jsou zde popsány příklady úspěšných aplikací, s využitím herních prvků, které následně v praktické části budou využity při navrhování vhodné gamifikace do společnosti Car4Way. Nejdříve ze všeho je popsána společnost Car4Way, zejména její procesy od registrace k vrácení automobilu. Porovnání jednotlivých gamifikačních prvků a vytvoření konceptu gamifikace služby best practices na Car4way
Gamifikace a sociální hry
Horáková, Monika ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na gamifikaci a její využití při školení nových zaměstnanců. Hlavním cílem bylo představit gamifikaci, zanalyzovat její současný stav a dále předvést, jakým způsobem se dá využít při školení zaměstnanců. V teoretické části jsou nejprve definovány hry a jejich význam. Následně je vymezen pojem gamifikace, její vývoj a použitá typologie hráčů. Pro pochopení jejích základních principů jsou představeny herní prvky a mechanismy, které motivují hráče k aktivitě. Přehled vybraných příkladů gamifikace podle oblastí využití uzavírá teoretickou část práce. Praktická část se věnuje detailnímu popisu gamifikovaného prostředí nástroje New Hire Orientation od společnosti MindTickle, včetně jeho uplatnění ve společnosti H1.cz. V závěrečné části práce je školení vyhodnoceno. Výsledkem provedeného školení jsou navrhnutá doporučení pro firmu, kde školení proběhlo, a také doporučení pro tvůrce softwaru MindTickle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.