Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje pro tvorbu prezentací
Ptašek, Martin ; Kubíček, Radek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá prostředky pro tvorbu pokročilé prezentace. Pokročilými prvky jsou virtuální prostorová scéna, prostorové objekty a video. Shrnuje a popisuje vybrané technologie a možnosti jejich užití. Obsahem práce je také návrh a implementace prezentace pomocí vhodných prostředků. Pro vytvoření je vybrána platforma Flash v operačním systému Windows.
Tester fotovoltaických článků a panelů
Pavlík, Stanislav ; Šimonová, Lucie (oponent) ; Vaněk, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá základy funkce a měření fotovoltaických panelů a článků. V práci představuji metody detekce defektů a charakteristik solárních článků a panelů zejména pak metodu FLASH. Dále pak dovybavit solární simulátor PASAN SunSim 3C držákem fotovoltaických článků a provést kalibraci a návrh pracoviště proměření kontinuální metodou.
GPS pro výukovou HW/SW platformu
Pajgrt, Ondřej ; Bidlo, Michal (oponent) ; Fučík, Otto (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem spojení výukové platformy FITkit s GPS modulem. Seznámíme se v ní s problematikou systému GPS z teoretického i praktického hlediska, s výukovou platformou FITkit a jejím obecným využitím.Také podrobně popisuje spojení těchto dvou systémů ve spolupracující celek. Rozebírá též různé komunikační rozhraní a protokoly, které byly pro toto spojení využity. Ve druhé části práce je pak uveden postup zpracovávání dat od GPS modulu až po výsledné zobrazení na monitoru, samotná implementace aplikace a popis její obsluhy.
Obsluha paměťového systému pro platformu Colibri XScale PXA270
Mačišák, Lukáš ; Straka, Martin (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje platformu Colibri XScale PXA270, analyzuje možnosti využití DMA přenosů na této platformě a popisuje principy práce s paměťmi typu flash a SDRAM. Práce obsahuje návrh a implementaci firmware pro obsluhu paměťového systému této platformy. Součástí práce je i popis a implementace testů polovodičových pamětí s přímým přístupem. Pro ukázku funkčnosti a možností použití firmware je implementována demonstrační aplikace.
Webová varianta hry Mravenci
Bukovjan, Jiří ; Jirák, Ota (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice tvorby pokročilých uživatelských rozhraní webových služeb, konkrétně se jedná o zpracování her. Je v ní provedena analýza současných možností tvorby z hlediska využití různých technologií. Rozebrány jsou technologie AJAX, Flash a SilverLight. Dále je v práci popsán návrh a implementace webové hry s využitím Flash technologie v praxi. Na konci práce je zhodnocení reakcí uživatelů a možnosti projektu v budoucnosti.
Grafický podsystém v prostředí internetového prohlížeče
Vlach, Petr ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se skládá ze dvou částí. První části se zabývá existujícími komerčními a nekomerčními systémy pro zobrazení OLAP dat pomocí kontingenčních tabulek a grafů a jejich srovnáním. Zjištěné poznatky o jednotlivých systémech jsou použity pro implementaci grafického subsystému pro prostředí internetových prohlížečů. Je kladen velký důraz na přívětivé uživatelské prostředí a jeho ovládání.
Website Design
Husár, Viliam ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The aim of this bachelor's thesis is to design a web application for company VHML, spol. s r.o., by help of which employees will be able to create quotations and pricelist and send them to customers. This application will based on following technologies: PHP, MySQL, FLEX and LaTeX.
Akvizice MRI obrazových sekvencí pro preklinické perfusní zobrazování
Krátká, Lucie ; Bartoš, Michal (oponent) ; Jiřík, Radovan (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je prostudovat akviziční metody pro perfusní zobrazování zaloţené na dynamickém MR zobrazování s T1 kontrastem. Jsou zde popsány metody měření relaxačního času T1 a moţnosti hodnocení výsledků. Dále jsou zde popsány fantomy a způsob jejich vyuţití. A je zde zmíněn akviziční protokol pro dynamické perfusní zobrazování. Dále je zde podrobně popsán vytvořený program pro automatické ovládání NMR systému. V experimentální části jsou provedena měření na statickém a dynamickém fantomu a jsou zde také vyhodnoceny perfusní parametry ze sekvence Flash.
Program pro sociologické zkoumání vztahu dětí k počítačovým hrám
Hercová, Světlana ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce zkoumá různé aspekty dětského světa počítačových her. V úvodních kapitolách je zmapována dostupná nabídka počítačových her pro děti, které jsou zde klasifikovány do skupin. Následuje teoretický úvod do problematiky sociologických průzkumů a výhody použití počítače a internetu při těchto metodách. Na základě těchto poznatků je dále uveden návrh tří typů aplikací pro zkoumání zájmu dětí o hry, jejich schopností a názoru rodičů. Dvě z těchto softwarových podpor byly již pro výzkum použity v rámci této práce a jsou zde i uvedeny výsledky uskutečněného průzkumu.
Adobe Flash – interaktivní prezentace (optimalizace)
Dostál, Marek ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je základní popis vybraných optimalizačních metod. Tvorba dvou demo aplikací pro numerickou optimalizaci a tří demo aplikací pro soft-computing optimalizaci. Vytvořené aplikace by měly obsahovat nápovědu, stručně popisující příslušnou metodu. Vytvoření e-dokumentace k aplikacím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.