Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy
Kafková, Lada ; Coufalová, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů.
Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu
Hrbáč, Vojtěch ; Krejčí, Zbyněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. Je zde také zmínka o historii, kdy se vůbec toto označení začalo používat, a kdy se moderní společnost začala zajímat o tuto oblast marketingu, jako využitelnou součást marketingového mixu. Zmiňuji zde také teoretické přínosy eventu a důvody proč ho pořádat. Ve vlastní praktické stati se zabývám aspekty samotného pořádání události ve firmě a průběh uskutečnění. Protože v současné době pracuji ve společnosti živící se pořádáním těchto událostí, měl jsem možnost se podívat na tyto eventy ze strany nezaujaté osoby a tak zdůraznit chyby v tomto sektoru marketingu. Závěrem se zmiňuji o efektivitě a zároveň nastiňuji budoucí vývoj.
Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy, a na základě zjištěných informací je uveden návrh komunikační strategie pro tento podnikatelský subjekt.
Aplikace nástrojů krizového řízení ve firmě Agilitas s.r.o.
Horáková, Veronika ; Janoušek, Václav (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast strategického a krizového managementu. Prostřednictvím vybraných metod analyzuje současné postavení konkrétního podniku na trhu a definuje příčiny stávající krize ve společnosti. Na základě rozboru minulého vývoje navrhuje komplexní soubor nápravných opatření.
Hodnota live event marketingu z pohledu jeho realizátorů
Jelínek, Radovan ; Černá, Eliška (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Event marketing se jako nástroj marketingové komunikace neustále rozvíjí a inovuje. Přizpůsobuje se proměnlivým potřebám společností i zákazníků, jejichž aktivity se čím dál více přesouvají do digitálního prostředí. Práce však vychází z předpokladu, že osobní prožitek je stále jeden z nejefektivnějších způsobů, jak lidem něco sdělit, tak, aby si danou věc co nejlépe zapamatovali. Cílem práce je za pomoci výzkumné metody focus group hlouběji proniknout do témat jako je hodnota a komunikační přínos live eventu a ukázat, že tento typ marketingu je i v dnešní digitální době velmi důležitý a neměl by být upozaďován. Teoretická část práce je zaměřená na úvod do problematiky a také představuje teoretický rámec event marketingu, který v českém prostředí není příliš obsáhlý. Rovněž představuje problémy, kterými se teoretické studium eventů zabývá a prezentuje téma typologie eventů. Metodologická část je věnována designu vlastního výzkumu a popisu samotného provedení. V závěru práce jsou interpretovány poznatky vzešlé z kvalitativního výzkumu.
Návrh eventu na komunikaci vybrané firmy
NOVOTNÝ, Roman
Cílem této bakalářské práce je návrh eventu na komunikaci vybrané firmy. V rámci této práce je zpracována literární rešerže, zaměřená na problematiku event marketingu. V praktické části se práce zabívá samotným plánováním eventu, od stanovení cílů a cílové skupiny, až po poslední detaily v propagaci a následné kontroly.
Specifika marketingové komunikace malých podniků
KŘÍHA, Jan
Úkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu podnikání a možnosti podpory v České Republice. Dále se zabývá jednotlivými nástroji, které jsou využívány v rámci marketingové komunikace. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej, přímý marketing a sponzoring. Dále v této části budou představeny nové technologie v marketingové komunikaci malých podniků. Praktická část vychází z teoretických poznatků a je zde pomocí vlastního pozorování prováděna analýza specifik marketingové komunikace v kavárně Kousek a v další části je navržena změna v komunikaci, která by vybranému podniku mohla pomoci lépe komunikovat s okolím.
Marketingová komunikace obce
ZLATUŠKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika města i vlastní návrhy a opatření vedoucí ke zlepšení a dalšímu rozvoji marketingové komunikace města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.