Název:
Marketingová komunikace obce
Překlad názvu:
Municipal Marketing Communication
Autoři:
ZLATUŠKOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika města i vlastní návrhy a opatření vedoucí ke zlepšení a dalšímu rozvoji marketingové komunikace města.The diploma thesis deals with the analysis of current tools of marketing communication of the city České Budějovice, based on this, the effectiveness of their use is evaluated. Part of the work is an explanation of the most important concepts, characteristics of the city and proposals and measures leading to the improvement and other development of marketing communication of the city.
Klíčová slova:
cestovní ruch.; event marketing; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; obec; online marketing; event marketing; Marketing; marketing communication; marketing mix; municipality; online marketing; tourism. Citace: ZLATUŠKOVÁ, Kateřina. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57282