Název: Marketingová komunikace obce
Překlad názvu: Municipal Marketing Communication
Autoři: ZLATUŠKOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch.; event marketing; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; obec; online marketing; event marketing; Marketing; marketing communication; marketing mix; municipality; online marketing; tourism.
Citace: ZLATUŠKOVÁ, Kateřina. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57282

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514613


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet