Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Adam, Denis
Cílem práce je zjistit vliv employer brandingu na hospodářské výsledky stavebních společností na Slovensku, posoudit vnímaní zaměstnavatelských značek, a následně vypracovat návrh doporučení vedoucích k zatraktivnění employer brandu společnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., který je směřován k možnému posilnění jeho obchodní strategie. V první časti jsou řešená zejména teoretická východiska vztahující se k problematice employer brandingu. V následující části týkající se empirického výzkumu je uskutečněná analýza employer brandu řešené společnosti. Následně je tento porovnaný s konkurencí. Dále byla realizována korelační analýza mezi EBS a výkonnostními indexy stavebních společností a uskutečněný dotazníkový průzkum mezi studenty stavebních oborů na Slovensku, kterého cílem je identifikace důležitosti atributů employer brandu. V části diskuse a návrh doporučení jsou prostřednictvím syntézy dílčích cílů diskutované dosažené výsledky a představený návrh konkrétních doporučení.
Systém personálního řízení - oblast získávání pracovníků
STANĚK, Jiří
Cílem této diplomové práce je zhodnocení systému personálního řízení se zaměřením na oblast získávání pracovníků ve vybraném podniku. Hlavním cílem diplomové práce je zpracovat návrhy změn, které přispějí ke zlepšení a zefektivnění fungování společnosti v této oblasti. Diplomová práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou ohledně získávání pracovníků. Ke zpracování této části byly použity české i zahraniční zdroje. Praktická část analyzuje současný stav v podniku, týkající se oblasti získávání pracovníků. Analýza byla provedena na základě řízeného rozhovoru s manažerem personálního oddělení. V závěru práce jsou na základě této analýzy zpracovány návrhy a doporučení na zlepšení a zefektivnění řízení zkoumané oblasti.
Personální marketing v sociálních podnicích
Šašková, Martina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací metod personálního marketingu v sociálních podnicích. Jejím cílem je zjistit, jak je realizován personální marketing v sociálních podnicích a jaké metody interního a externího personálního marketingu využívají zkoumané sociální podniky. Práce popisuje specifika sociálního podnikání a sociálních podniků, jednotlivé metody personálního marketingu, fáze personálního plánování a rozlišuje mezi pojmy personální marketing a employer branding. Empirická část využívá polostrukturovaný rozhovor a dotazníkové šetření pro výzkum a vychází ze zkušenosti personalistů v sociálních podnicích s aplikací personálního marketingu a z vnímání jeho aplikace zaměstnanci podniku. Popisuje slabé a silné stránky využívaných metod a rozdíly mezi zkoumanými podniky. Výstupem je doporučení pro personalisty v podnicích a porovnání nástrojů personálního marketingu využívaných ve zkoumaných podnicích s těmi popisovanými v odborných publikacích.
Employer branding jako nástroj personální činnosti ve firmě AIMTEC a.s.
Amlerová, Johana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Vokálek, Roman (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálním trendem personálního marketingu zvaným Employer branding. V práci jsou identifikovány a vyhodnoceny nástroje pro interní a externí budování značky zaměstnavatele. Poznatky z teoretické části práce jsou následně aplikovány do praxe. Praktická část zahrnuje analýzu činností spojených s Employer brandingem ve firmě AIMTEC a. s. a dotazníkové šetření, na základě kterého je vyhodnocena úspěšnost budování značky zaměstnavatele v této firmě. Kromě toho je dotazník zaměřen na preference studentů při výběru zaměstnavatele, z čehož jsou pak vyvozeny nejlepší způsoby, kterými je vhodné značku budovat. Cílem práce je na základě výstupů z dotazníků zhodnotit strategii firmy AIMTEC, kterou v rámci Employer brandingu uplatňuje, a představit návrhy k posílení Employer brandu této společnosti.
Budování značky zaměstnavatele u IT firem v České republice
Kosinová, Barbora ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem této práce je identifikovat a vyhodnotit nejvhodnější a nejefektivnější nástroje pro budování značky zaměstnavatele, jak na vnějším trhu práce, tak i mezi zaměstnanci. Teoretická část práce je zaměřena na teorii značky a konceptu značky zaměstnavatele, který se v současné době na základě vývoje trhu práce nejen v České republice, stává čím dál více aktuálním tématem. Metodika práce se skládá jednak z analýzy veřejně dostupné odborné literatury zabývající se tímto tématem a zároveň analýzou dobré praxe dvou vybraných technologických společností v České republice, které splňují předem stanovená kritéria. Součástí praktické části je i dotazník vnímaní značky zaměstnavatele mezi IT veřejností. Závěr práce je věnován shrnutí teoretických a praktických znalostí do tzv. průvodce budováním značky zaměstnavatele pro začínající IT firmy.
Efektivní Employer Branding v kontextu změn HR systému organizace
Moidlová, Gabriela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací efektivního Employer Brandingu ve společnostech a změnami probíhajícími v HR. Hlavním cílem je identifikovat a formulovat postupy a základní principy budování značky zaměstnavatele založené na analýze případových studií dvou společností z IT sektoru. Na základě těchto výstupů jsou následně definovány role a kompetence HR v jednotlivých oblastech procesu budování zaměstnavatelské značky. Práce je zasazena do kontextu aktuální situace na trhu práce, dále jsou v teoretické části vysvětleny pojmy a shrnuty základní informace o firmách. V praktické části jsou vytvořeny případové studie, z jejichž výstupu jsou následně zodpovězeny výzkumné otázky.
Využití sociálních sítí v náboru zaměstnanců
Burgár, Stanislav ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Bakalářská práce pojednává o faktorech měnící trh práce a jednotlivých sociálních sítích ve vztahu na nábor zaměstnanců. Následně zkoumá možnosti sociálních sítí, jako je značka zaměstnavatele, vyhledávání pomocí sítí, nástroje inzerce a plán integrace sociálních sítí do firmy v souladu s její strategií. Shromážděná data jsou porovnána s vypracovanou analýzou zaměstnanosti, která zobrazuje přehled vývoje a současného stavu zaměstnanosti ve firmě a je zkoumána využitelnost sociálních sítí pro společnost Severomoravské vodovody a kanalizace a.s. v Ostravě. Následně je vypracovaný návrh pro využití sociálních sítí jak pro nábor zaměstnanců, tak budování značky zaměstnavatele. V závěru práce je navržená implementace sociálních sítí pro společnost Severomoravské vodovody a kanalizace a.s.
Využití HR marketingu při procesu náboru zaměstnanců ve společnosti GE Aviation Czech
Palečková, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pencová, Barbora (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl definovat HR marketingovou strategii společnosti GE Aviation Czech, a to za pomoci výzkumů provedených mezi zaměstnanci společnosti, studenty odborných technických SŠ a VŠ a monitoringu publicity společnosti a jejích konkurentů z hlediska lidských zdrojů. Teoretická část nejprve definuje podstatná HR marketingová východiska, která jsou následně rozvíjena prakticky v analytické části práce. Výsledkem je návrh takových marketingových aktivit a kanálů, které mohou významně přispět ke zvýšení efektivity náboru zaměstnanců ve společnosti. Definovaná HR marketingová strategie je doplněna o základní finanční rozdělení nákladů potřebných pro nastavení jednotlivých aktivit. Některé z nich byly v průběhu zpracování práce reálně implementovány, proto je práce doplněna o vyhodnocení jejich efektivity z hlediska návštěvnosti kariérních webových stránek a ohlasu jednotlivých kandidátů o zaměstnání ve společnosti.
Budování značky zaměstnavatele
Stroblová, Zuzana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Gronychová, Gabriela (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a HR marketing. Popisuje, jak k budování značky zaměstnavatele přistupovat. Praktická část se věnuje samotnému procesu budování značky, popisuje výstupy projektu a projekt hodnotí. Závěrečná kapitola je věnována obecné aplikovatelnosti procesu budování značky zaměstnavatele a jeho slabým místům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.