Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model hodnocení elektronického bankovnictví
Maťák, Lubomír ; NERUDA, VLADIMÍR (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je vytvoření modelu hodnocení elektronického bankovnictví pro KB a vyjádření přínosu z pohledu ekonomického a technického.
Model elektronického obchodu ve službách
Šustrová, Tereza ; Šustr, Vilém (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnou situací společnosti poskytující služby v oblasti kopírování, laminování, vazby dokumentů a podobně. Firmě navrhuje především model elektronického obchodu týkající se struktury, funkčnosti a vizuální podoby.
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Tomášková, Lenka ; Ing.Jan Seman (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je návrh vhodné strategie na zefektivnění prodeje seznamovacích zájezdů přes internetové stránky společnosti CA PeLe s.r.o.. V teoretické části se zabývám samotnou definicí elektronického obchodování a internetového marketingu. V analytické části jsem popsala marketingový mix firmy a zanalyzovala konkurenci cestovní a seznamovací agentury. Na základě získaných poznatků jsem navrhla vhodné řešení elektronického obchodování a vhodnou internetovou propagaci.
Návrh eCommerce portálu společnosti ARKOV
Urban, Jiří ; Tichý, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je doporučit a navrhnout systém, který zefektivní internetovou komunikaci mezi zákazníkem a firmou. Konkrétně se práce bude zabývat zhodnocením možností vytvoření nového e-Commerce portálu firmy a jeho návrhem, včetně on-line propojení s informačním systémem SAP Business One. Výsledkem práce bude doporučený návrh nejlepšího a zároveň cenově dostupného řešení pro firmu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Řízení rizik v oblasti provozu elektronického obchodu
Janda, Tomáš ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou provozu elektronického obchodu a analýzou rizik na konkrétním příkladu společnosti, která chce prostřednictvím internetového obchodu prorazit na trh. Práce se opírá o teoretický základ z oblasti elektronického podnikání, elektronického obchodování, funkcí e-obchodu, informačních systémů a inženýrství rizik. Na základě teoretických východisek byla různými metodami zpracována analýza rizik a návrhy, jak těmto rizikům předcházet, případně je mírnit na přijatelnou úroveň.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Širáň, Josef ; Nosek, Zdeněk (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je provedena analýza stránek Zaujmete.cz. Na základě vzniklé analýzy a separace produktu nálepky na nehty, je navržen elektronický obchod pro daný produkt. Součástí práce je i vytvořený nový koncept elektronického obchodu a návrhy pro upoutání zákazníka včetně grafických návrhů.
Model elektronického obchodu
Jaroš, Petr ; Čihák, Leo (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje vybrané problémy elektronického obchodování. Popisuje současný stav a obsahuje návrh modelu elektronického bankovnictví. Realizace tohoto návrhu povede ke zkvalitnění nabízených služeb.
Marketingová strategie rozvoje magazinu TOPLIFE
Steinbock, Petr ; Wolfschützová, Irena (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Návrh marketingové strategie a produktová strategie s realizačním plánem marketingové strategie rozvoje magazinu TOPLIFE.
Hodnocení elektronického obchodu a návrh internetového marketingu
Kroulíková, Michaela ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Na základě systémové analyzy moderního prostředí elektronického podnikání je zhodnocen vytvořený návrh elektronického obchodu z hlediska funkčnosti a marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.