Název:
Marketingová strategie rozvoje magazinu TOPLIFE
Překlad názvu:
Marketing Strategy Development Magazine TOPLIFE
Autoři:
Steinbock, Petr ; Wolfschützová, Irena (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Návrh marketingové strategie a produktová strategie s realizačním plánem marketingové strategie rozvoje magazinu TOPLIFE.
Design a marketing strategy and product strategy, marketing strategy implementation plan development TOPLIFE magazine.
Klíčová slova:
elektronické podnikání; elektronický obchod; internetový obchod; e-business; e-commerce; e-shop
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6769